čtvrtek 12. května 2016

Gallery update 54.6: Cannes Film Festival 2016 - 'Cafe Society' Photocall + Press Conference

Vážně? 7:0? Odběhla jsem na druhou třetinu pryč z domu a to to bylo 3:0... a když jsem se vrátila, běžela 5. minuta 3. třetiny a už to bylo 7:0? To prostě nepochopím :D Co se tam dělo?? :D No nic. Zpět k tématu. Dneska toho mám na přidání docela dost, ale nemůžu asi přidat všechno, protože se musím učit na zítřejší zápočty. Z toho mi taky solidně hrabe, protože musím pořád něco řešit, fakt mi už hrabe. No nic. Cannes Film Festival. Konečně jsme u toho. Kristen už se tam objevila na tolika akcích, že to vážně nestíhám. Dneska mám pro vás zatím fotky ze včerejšího photocallu Cafe Society a následně i z tiskové konference. Kristen na sobě měla ležérní bílý outfit, který se mi neskutečně líbil, myslím, že jí to opravdu moc slušelo. Pomalu si zvykám na ty blond vlasy, chce to čas, ale půjde to :D Na fotkách můžete spolu s Kristen vidět taky Blake Lively, která momentálně čeká mimčo číslo 2 s Ryanem Reynoldsem, potom samozřejmě nemohl chybět Jesse Eisenberg, režisér filmu Woody Allen a ještě tam s nimy byl ten plešoun, což je Corey Stoll, který hrál v Ant-Manovi, ale kromě toho také ve filmu Anesthesia s Kristen. Jejich postavy se ale nepotkaly takže těžko říct, jestli ti dva vůbec ještě před natáčením Café Society. Tak se určitě mrkněte, fotky jsou skělé a další ukládám, až se ze mě kouří :D Ale spíš se asi půjdu po zveřejnění dalšího článku kouknout na tu latinu, abych tam vůbec něco napsala :D
* * * * * * *
Seriously? 7:0? When I left home it was 3:0. I skipped the second third and when I got home, it was already a masacre. I am kind of sorry for Norway. Whatever. I have for you today a loooot of stuff, but I am not sure if I will have time for all of therm, because I have to learn latin. Whatever. Right now I have for you photos from yesterday's Cafe Society photocall at Cannes Film Festival and also pictures from the press conference. I am saving pictures from the premiere, but I have one thing that I need to write about before I publish those pictures. You can see Kristen alongside Woody Allen, Blake Lively who looked lovely, Jesse Eisenberg and the bold guy is Corey Stoll with whom Kristen played in another movie, in Anesthesia, but their characters never met in the movie, I am not sure if they did before Café Society. He also played in Ant-Man. Anyway, Kristen had beautiful white outfit, that feels so much like her. I love it. I love every single one of these pictures, so check them out. I also have a video from press conference, but all I found is dubbed version to French, which makes me crazy... That is not the only thing that makes me crazy, but I don't want to talk about school.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Hokej jsem taky sledovala... Teda, když jsem v půl čtvrtý odcházela ze školy, bylo to 2:0, domů jsem dorazila a bylo 4:0. Už to mě trochu překvapilo a nakonec... Nechápu, co ti Norové dneska dělali
    Co se týká Kristen, tak fotky jsou vážně krásné! ♥ Kupodivu mi na ní ty světlé vlasy přijdou docela normální a líbí se mi:) Docela přemýšlím, že si je taky nechám tekhle zkrátit. Vidím to u spousty lidí a láká mě to:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska se nám třetí lajna konečně rozstřílela Dělaj mi radost, kluci ušatý Strašně se mi líbí, jak letos hrají, radost pohledět.
    K tématu Já jsem vždycky naprosto odrovnaná z fotek z Cannes photocallů, ty jsou vždycky tak úžasný, bože! Kristen tu je krásná, mě se ta blond na ní líbí, ono to je takové svěží. Ještě ať jí trochu dorostou vlasy a bude to úplně perfektní, tohle je taková divná délka. Jinak se mi tady moc líbila, ta sukně je úžasná, stejně tak top a lodičky a její úsměv je ta nejlepší věc na světě. Aspoň jedna z nejlepších věcí Ještě teda musím říct, že i Blake je tady naprosto úchvatná, ale to ona je všude Zrovna předevčírem jsem se (ko neč ně) podívala na The Age of Adaline a teda, to bylo táááák strašně hezký, že jsem si to včera musela pustit znovu

    OdpovědětVymazat
  3. wow wow wow ako tlieskam lebo vyzerá naozaj nádherné a veľmi jej to pristane, som z toho hotová, je to nádherný outfit a Kris v ňom vyzerá fakt skvelo ja som sa už s vlasmi zmierila a vyzerajú na fotkách dobre a je krásne nalíčená, je to dobre vidieť na fotkách z blízka

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, oni už i další fotky jsou, haha vypadala božsky, lépe než ty minule, resp. ty novější bílá jí neskutečně sluší a opět se mi moc líbila ♥ má absolutně rozkošný úsměv :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já jsem zatím z Kristen v Cannes naprosto nadšená! Zatím mě svými outfity nezklamala a je to jedna pecka za druhou! Třeba tenhle outfit se mi hrozně moc líbí a úplně jsem se do něho zamilovala ♥ Bílá Kristen sluší :) A ta sukně je naprosto parádní ♥ Taky se mi líbí, že měla výraznější líčení a možná to bude znít divně, ale k tomuhle outfitu se mi hrozně hodí ty blond vlasy

    OdpovědětVymazat