středa 11. května 2016

Gallery update 54.4: MET Gala 2016 (May 2, 2016)

Tak už mám zpátky počítač, volejte sláva a tři dny se radujte! Konečně můžu začít doplňovat, co jsem prošvihla. Ale zároveň to asi budu míchat s tím, co je nové, protože filmový festival v Cannes už včera začal a zahájil photocallem, tiskovkou a premiérou filmu Café Society, tudíž fotek jak sviňa :D No nic. Původně jsem chtěla dát ty dvě nejdůležitější novinky, které jsem prošvihla, do jedoho článku, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Došlo mi, že si obě dvě zaslouží zvláštní pozornost a tak jsem to někonec rozdělila. Jako první mám pro vás fotky z každoroční akce s názvem Costume Institute Gala, neboli MET Gala, pod tímto názvem je to známější. Kristen málokdy tuhle akci vynechá a já jsem hrozně ráda, že ani tentokrát na to nedošlo a že se tam objevila. Byla to po dlouhé době nějaká oficiální akce, už mi to chybělo. Jen jsem trpěla, že to nemůžu přidat. Tahle akce se konala 2. května a letošním tématem bylo Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology. Což je rozhodně zajímavé téma a myslím si, že Kristenin outfit ho naprosto vystihuje. Bohužel ale nemůžu říct, že by mě nějak příliš oslnil. Myslím, že to Kristen opravdu moc slušelo a vypadala skvěle, ale víte, že můj vztah k oblečení od Chanelu je tak trochu složitý. Ty šaty jsou samozřejmě Chanel a já nějak nejsem schopná jednoznačně určit, jestli se mi líbí nebo nelíbí :D Co se mi hodně líbí je ten účes, Adir se zase vyblbnul, líbí se mi ten copánek na jedné straně. A kupodivu si docela zvykám na tu blond barvu. Já jsem nikdy nebyla zrovna velký fanoušek BlondStew, nevadilo mi to, ale raději mám tmavovlasou Kris, ale je to příjemná změna, trochu radikální, ale sluší jí to, o tom žádná. Co se mi teda hodně nelíbilo je to líčení očí... což je teda kvůli tomu tématu, ale nelíbí se mi to. Beru to ale tak, že holt to téma bylo takové, jaké bylo a k tomu se i ty stíny hodí. Na mě je to ale přeci jen trochu moc. Letošní Met Gala bylo plné úchvatných outfitů, no mým nejoblbenějším tentokrát není ten Kristen, ale ten, se kterým se vytáhla Emma Stone <3 A co si myslíte vy? Jaké jsou vaše oblíbené outfity z letošního Met Gala? Jinak na pár fotkách si můžete všimnout, že je tam Kristen spolu s Dakotou Fanning, Ty dvě jsou opravdu dobré kamarádky a já jsem moc ráda, že se tam takhle sešly, řekla bych, že jinak se kvůli práci asi příliš nevídají. Uložila jsem jen 62 fotek, ale myslím si, že to bohatě stačí. Všechny byly dost na stejné brdo a já jsem navíc neměla s tím vším ostatním ukládáním čas na ukládání 250 fotek...
* * * * * * * *
I actually wanted to put two major gallery updates in one article, but then I realized, that both events deserve to have their own articles, despite the fact Cannes Film Festival started yesterday and I should write about that. When I was in Sicily, Kristen attended two great events. First of them is MET Gala - Costume Institute Gala, which she almost never misses, since she's well known. This year's topic was Manus x Machina: Fashion In An Age Of Technology and Kristen had a Chanel (who's surprised? I am not...) dress. This year's Met Gala was filled with amazing outfits and I do consider the Kristen's also great, but not the best I've seen this year. But you know my relationship with Chanel is kind of complicated. But I like this dress, just not as much as other outfits, like for example Emma Stone's. Whatever, I really love the hair, I love the blond color, I've never been much of a team BlondStew, but it's a great change... I guess. What I really don't like is the eye make-up, but it fits the MET Gala topic, the whole outfit does, so I get it. I saved just 62 photos, because I was in rush and also because I feel like it wasn't necesary to save all 250 I found.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Jupí, raduju se s tebou! ...No Kristen na MET Gala vypadala skvěle, i když musím říct, že z toho outfitu jsem neměla takový ten "wow" efekt, narozdíl od jiných, ale rozhodně nezklamala. Šaty jsou fajn, líbí se mi, jak zdálky působí tak "kovově," teď je zkoumám zblízka, to je zajímavej matroš Jinak je na nich nejlepší ta část u pasu, to prostě vždycky vypadá hrozně dobře! A mě se zase narozdíl od tebe to líčení k tomu hrozně líbí + ten účes, vypadá to peckově! A k danýmu tématu se to hodí úplně přesně. A pro mě královnou večera byla rozhodně Claire Danes se svými popelkovskými svítícími šaty <33 Tam už fakt chyběl jen její dokonalý manžel aka princ A samozřejmě Xena Emma, ale outfitů, které se mi tam letos líbilo, bylo víc, povedlo se to.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem moc ráda, že máš zpátky počítač a ještě radši jsem, že si přidala tenhle skvělý článek, moc jsem se na něho těšila, protože Kristen na Gala vypadala krásně ♥ Ty vlasy jí moc sluší a je to skvělá změna, líbí se mi celá, i jak byla oblečená a namalovaná, skvělé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ako ja neviem ako som pozerala na tie malé fotografie po prvýkrát tak sami to líčenie zdalo trochu nehodiace sa k nej ale keď som si klikala a pozerala veľké fotografie tak sa mi to až také strašné nezdalo a to isté so šatami na niektorých sa mi páčili a na niektorých nie ale keď sa na to človek dlhšie pozrie tak to je ja neviem možno sa mi páčia      ale jednoznačne sú pre mňa zaujímavé strihom ten sa mi páči
    nejako som veľmi nepokukovala po outfitoch ostatných ale čo som videla tak sa mi teda dosť páčil čo mala Emma Watson a aj Emma Stone

    OdpovědětVymazat
  4. Volejte sláva a 5 dní se radujte !
    3 dny, 3!!
    A 3 dny se radujte... pff Co se týče toho její outfitu, mě se na ní líbí fakt jo, sluší jí to tam a ať si políbí prdel dementi, co tvrdí opak, ale souhlasím, já a Chanel máme dlouho problémy a to takové, že náš názor na pěkný outfit se hoodně liší.. Mně se celkově všechny outfity od Chanelu moc nelíbí v tom smyslu, že sama to beru jako módní blbost, ale vždycky když to má na sobě Kristen, tak stejně žasnu, jak jí to sluší, protože občas mi ty modely připomínají pytel a pak už je úplně jasný, že věta "Tobě by to slušelo i v pytli od brambor" na Kristen rozhodně 100% platí ! Ale občas se i trefí do mého vkusu nemůžu říkat, že všechno je na pytel
    Co se účesu týče, tak tenhle žeru.. dokonce i ta barva jí fakt sluší.. Miluju totiž na Kristen fakt, že účesy mění jako ponožky a tím myslím i barvy.. Vždycky překvapí nějakou vlasovou bombou a sice mi někdy trvá si přivyknout, ale pak ten její účes stejně zbožňuju, protože já si myslím, že jí bude slušet snad opravdu všechno na té hlavě.. I když se mi asi stejně nejvíc líbilo, když měla ty dlouhé černé Sněhurčiny vlasy..
    Co se týče fotek z Cannes, tak nad těma jsem včera slintala večer.. ten její bílý outfit zbožňuju...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mám za tebe radost, že už jsi zpátky :) Já teda musím říct, že mě letošní Met Gala nijak neoslovil - šaty, co měla Emma se mi taky moc líbily, no nejvíc podle mě zazářila Claire Danes, která vypadala úplně jako princezna! ♥ Kristeniny šaty se mi taky líbí tak napůl Asi to není to nejlepší, co na sobě měla, ale na to že je to Chanel, tak to ujde Jinak teda já to mám opačně jak ty. Líčení se mi docela líbí - hlavně ty řasy! Naopak se mi vůůůůbec nelíbí ten účes. Podle mě je takový chaotický...

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem teď v tomhle "světě celebrit" dost pozadu, takže i z Met Gala jsem zatím viděla fotek jen minimum. No musím to určitě co nejdřív napravit Kristen se mi moc líbila!! Tedy její outfit mě sám o sobě tak úplně nenadchnul, ale ona to prostě umí nosit :)) Účes měla úplně super

    OdpovědětVymazat