čtvrtek 26. května 2016

Gallery update 55.5: New 'Cafe Society' stills

Ahojte všichni. Pořád jsem si nenašla čas na to, abych prošla všema těma videama z Cannes, ale mám pro vás alespoň nějaké fotky před tím, než se konečně dokopu k tomu se trochu učit. Možná teda. Fakt to s tou prokrastinací trochu přeháním :D Ale snad to zítra nějak dál, trochu si to projdu ještě večír a uvidím. No mám pro vás 34 nových stillsek z filmu Cafe Society, režírovaného Woody Allenem. Kristen v tom filmu hraje postavu jménem Vonnie a musím říct, že na všech těch 34 fotkách je naprosto nádherná. Hrozně se mi líbí to dobové oblečení! No a v těch šatech na 2. fotce? Tam vypadá přenádherně! :) Dala jsem vám sem do updatu jen tyhle 4, protože jsou tak trochu... no řekněme, že tak trochu prozrazují částečně, co se tam bude dít, je jich opravdu hodně, tak to chci nechat na vás, jestli se na ně podíváte, nebo ne. Ale doporučuju se kouknout, protože jsou prostě perfektní <3
* * * * * * *
Hello everyone. I still didn't find time to publish all those interviews, but I did find time to save some new pictures. I have for you 34 new stills photos from Woody Allen's newest movie - Cafe Society, in which Kristen plays girl who's name is Vonnie. All 34 stills are with Kristen, there might be some more with someone else, but I don't know about them. All 34 are amazing. I love every single one of them. Kristen is beautiful as Vonnie, I love all those retro outfits from early 30's. You can also see there Steve Carell, and of course, Jesse Eisenberg. These pictures are kind of... well, some of them can be a bit like a spoiler, so I've chosen just these four to the update and if you want, check out the rest in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Juch juch, stillsky mi opět udělaly neskutečnou radost! Na té druhé a třetí fotce je krásná. ♥ Nemůžu se dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. musím povedať, že si vybrala fakt dobre, pozrela som si aj tie ostatné fotografie ale tieto sú skvelé, no a s tými šatami máš úplnú pravdu, vyzerajú nádherne a jej veľmi pristanú a toto dobové oblečenie jej aj veľmi svedčí

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou krásné :) Moc se mi líbí hlavně v těch večerních šatech, miluji tuhle dobu a jsem ráda, že si Woody tuhle dobu zrovna vybral! A už se vážně nemůžu dočkat filmu, doufám, že bude patřit mezi ty lepší! :)
    Jinak jsem se tě chtěla zeptat jestli nejsi na CSFD, ráda bych si tě přidala do oblíbených a sledovala, jak hodnotíš filmy Pokud to tedy nebudeš brát jako stalking

    OdpovědětVymazat