sobota 28. května 2016

POTM: June 2016

Zachytili jste někde na internetu, co teď koluje ohledně aféry Depp/Heard? Pokud nevíte, tak to ani nezjišťujte, protože vás to jen bude žrát, tak jako mě :D Další chvíle, kdy jsem tak trochu naštvaná, že jsem tolik online, že vůbec jsou lidi online, že se takovýhle věci prostě dozvím, protože bych byla radši, kdybych to nevěděla. Upřímně totiž vážně nevím, co si o tom myslet. A moje názory jsou takový i trochu nepublikovatelný, protože by mě všichni začli osočovat z toho, že jsem kráva, kdybych to někam napsala :D Já prostě nějak tomu příběhu nejsem schopná uvěřit, protože Johnny je můj naprosto nejoblíbenější herec od útlýho dětství a tak je pro mě něco takovýho zkrátka nepředstavitelný. Jenomže zase nechci říkat, že to pravda není, protože o tom nic nevím... myslím, že to budu prostě radši ignorovat a uvidím, co z toho vyleze. Já zkrátka nevím, jak to uchopit a nejspíš bych neměla jinak. Radši to nebudu řešit. No nic. Mám pro vás tedy kromě té ankety o outfit měsíce i anketu o fotku měsíce. Opět jsem volila z fotek z Cannes a to konkrétně z portrétů, které jsem nakombinovala, dva jsou z roku 2014 a dva jsou z letošního ročníku, který skončil v podstatě jen před pár dny. Jsem docela zvědavá, který zvolíte, protože já saa nemám tušení, pro který bych hlasovala, takže s chutí do toho :D
* * * * * * * *
Did you hear about the Depp/Heard affair? Another time when I kind of hate the fact that everyone is still online, you get to know things and you don't know what to think about them. Then you make a decision what to believe but it doesn't feel right either. Johnny is my favorite actor of all time and that's probably the only thing that I will be always saying, nothing changes that he's remarkable actor. I just have to still think about it, because it is just so weird, the whole story. Whatever, I will try not to care about it. I also have for you Photo of the Month poll, and as same as the outfit duel, it has to be really fast voting, so choose wisely. I've chosen four portraits, two of them are from Cannes Film Festival 2014 and two of them are from this years and I am really curious which one will you choose.



A vítězem se stávááááá... fotka č. 3! Ale tentokrát to není tak jednoznačné, aspoň něco :D Já mám tedy z těch všech nejradši dvojku, ale byla to vaše volba a tady je výsledek :D
* * * * *
And the winner iiiis.... picture no. 3. But it wasn't that certain from the begining.



10 komentářů:

  1. Hlasuju pro první fotku, protože mi přijde taková hezky letní:)
    Jinak já asi patřím mezi ty méně informované, takže hned jak jsem si tenhle článkek přečetla, zdědavost mi nedala a musela jsem se kouknout, co se s tím Johnnym děje. Akorát mi to nasadilo brouka do hlavy! :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já teda budu držet s holkama basu a dám taky jedničku Nee byla jsem pro ní rozhodnutá tak jako tak, ale je docela vtipný, jak se ty ankety zatím jednoznačně vyvíjí
    Btw já jsem jen zaslechla, že se rozvádí, pak k tomu přibily nějaké další šílenosti, ale to už jsem raději ignorovala ,vždy jsem zůstala jen u titulků článků a neodvážila se je rozkliknout, protože by mi z toho bylo akorát opět blbě, ale blbě je mi i tak, už jen z toho, že se to děje, je to šílené a nepochopitelné, ale nebudu prostě věřit ani slovu z toho, co se zatím říká a pokusím se zůstat v té své bublině, i když to stejně plně nejde...ach jo, tohle je tak děsně na hovno!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já musím hlasovat pro tu krásnou jedničku :) Jinak kauzu Depp/Heard trochu sleduju. Když jsem viděla, že se rozvádí (to zatím byla jediná informace), tak jsem si říkala "Co se dalo čekat, že jo". Upřímně, mně se k sobě nikdy zvlášť nehodili... No a pak vylezli na světlo další věci. Jako já jsem si četla i ty komentáře u příslušných článků a většina lidí teda podporuje Johnnyho. Někde jsem četla, že Amber prý není moc milá osoba a sama o sobě řekla, že je výbušná... Tak je možné, že se prostě nějak nepohodli a ona se pak vytasí s tím, že ji Johnny bil. Hodně lidí taky psalo, že je zajímavé, že s tím přišla krátce poté, co bylo uvedeno v oznámení, že jí Johnny odmítá měsíčně platit 50 000 dolarů. Ona toho celkově chce docela dost (psy, dům, auto, aby jí Johnny zaplatil náklady na právníka). Dokonce o Amber říkají, že je zlatokopka a tímhle se mstí. Jako já taky nevím, čemu věřit - nikdo z nás neví (ani nikdy nebude vědět), jak to vlastně bylo, ale stojím za Johnnym. Nemyslím si, že je ten typ člověka, co by tohle dělal. Navíc kolik měl v životě partnerek a ani jedna (pokud vím) nikdy netrvdila, že by je bil nebo psychycky týral... Každopádně je mi docela líto, že se to teď tak všechno nafouklo. Já čekala, že rozvod proběhne v klidu a za chvíli se na to zapomene...

    OdpovědětVymazat
  4. Ježišmarjá, čtyřka, to je úplně jasný <3333
    No a protože jeden z mých denních rituálů, je prohlížení novinek na JustJaredu, tak o Depp/Heard vím a vůbec nad tím ani nechci přemýšlet. Jasně, že jsem zvědavá, ale vůbec se v tom nechci hnípat, protože mi do toho nic není (bych byla dobrej bulvárista ). Mě vždycky vadí, že prostě těm článkům nevěřím, protože novináři umí věci pořádně nafouknout a člověk pak neví, čemu věřit A teď budou mít zas o čem psát, ach jo. Ne, já nad tím fakt přemýšlet nechci, pravda může být kdekoliv, ale to neznamená, že jí potřebuju vědět, je to jejich vztah, jejich rozvod, jejich problémy, tak mi vadí, že se to dostalo takhle na veřejnost, protože to prostě není ničí věc, jen jejich.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Angie, prosím tě, vůbec se mi neomlouvej Stejnak bych na to dřív nebo později narazila

    OdpovědětVymazat
  6. ach joo, teď mám vážně dilema brutálně se mi líbí jednička a čtyřka, aaaaa, nakonec dávám jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně se mi líbí čtyřka, takže vyhrála můj hlas

    OdpovědětVymazat
  8. tak ja som sa tu rozhodla hneď na prvý škup, že budem hlasovať za štvorku lebo je bomba a vyzerá na nej ako pre mňa Kris drsne a skvelo takže jednoznačne ona

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě jasná volba 4. fotka, ten pohled je úžasný a moc jí sluší ty slunko brýle!!! ❤

    OdpovědětVymazat