středa 25. května 2016

Gallery update 55.4: Photoshoots & Scans

Ahojte všichni, jak se máte? Já jsem unavená, fakt hodně unavená. Bolí mě záda, bolí mě hlava... asi to bude tím, že jsem dneska byla vzhůru asi do tří do rána. Odpoledne jsme pak šli k zubaři a já jsem potom byla na cestě domů svědkem požáru kousek od mého starého gymplu. Musím říct, že poté, co jsem tohle viděla na vlastní oči, je smrt v plamenech ještě o něco děsivější :D Naštěstí se tomu můžu zasmát, protože tam tentokrát nikdo neuhořel, ale zato se ukázalo, že tam bouchla varna drog. Co se u nás v Praze neděje :D No nic. Tenhle semestr jsem pořád nechytla takový ten strach z toho, že neprojdu dál... nevím ani proč, možná bych ho měla mít, ale jsem tak nějak v klidu... Doufám, že jsem se nějak nepřepočítala s kreditama a budu mít dost :D ale snad ne. Na konci 2. ročníku musíme mít 90... a já bych měla mít přes 100. Respektive budu mít mnohem víc, ale jsou tam nějaká divná ta pravidla o povinných a volitelných předmětech a jak jsme přešla na dvouobor, tak se mi to dost měnilo. Nicméně... K věci. Filmový festival v Cannes už skončil, Kristen už Francii opustila a já mám pořád v rukávu spoustu věcí, které chci a plánuji zveřejnit. Teď mám ale pro vás něco trochu staršího. Tyhle všechny fotky se objevily, když jsem byla na Sicílii, ale jak hned potom začal ten festival a bylo tolik novinek, které jsem ani nestíhala sledovat, tak jsem to odložila, že až budu mít trochu času po Cannes, že to zveřejním. Mimochodem teda zlatou palmu z Cannes si v kategorii nejlepší režisér odnesl Olivier Assayas za film Personal Shopper, k čemuž mu hrozně moc gratuluju, je to úžasné! :) A jsem teď na ten film teda ještě zvědavější :D No nic. Teď už tedy k těm fotkám. Jde o fotky a scany z celkem tří magazínů. První dva řádky se týkají časopisu Variety, se kterým se divím, že Kris opět spolupracovala po té, co jí vložili do úst během Sundance... ale tak... jsem celkem i ráda, protože oni mají vždycky skvělé shooty. A tenhle je opět super, jen doufám, že se těch fotek objeví třeba víc nebo alespoň v lepší kvalitě. Kris je na nich ale krásná. Dalším photoshootem je shoot pro Marie Claire France, který musel vzniknout už před nějakou dobou, protože byl focený ještě před tím, než si Kris nechala zkrátit a "zkurvit" (její slova :D) vlasy. Tedy než si je nechala nabarvit na blond. Tyhle fotky se mi opravdu moc líbí, některé jsou vážně skvělé! :) No a poslední jsou pak scany z 'M' Magazínu, ze speciální edice v rámci Cannes a musím říct, že tyhle fotky se mi teda nelíbí naprosto vůbec, Kris tam působí hrozně unaveně, přísně, vůbec se neusmívá, tak nějak vím, že to byl asi účel, že má vypadat, jakože jí to vůbec nezajímá a tak, ale mně se zkrátka ty fotky nelíbí, někomu z vás třeba budou a nijak vám to neberu, ale mě tedy tenhle shoot vážně neuchvátil.
* * * * * * *
Hello everybody, how are you? I am tired. I am really really tired. I had two exams this week, I passed both of them, but I have another two tests on Friday and it makes me cry. But this is the same every year, I am not afraid that I won't make it. I actually quite believe in myself that it's going to be OK. Which makes me scared a little bit, because I am usually nervous as shit when I have exams in front of me, but this year? I don't know, yeah, I am nervous a little bit, but it doesn't make me so anxious. Whatever, Cannes Film Festival has ended and I have for you bunch of videos, but I will write articles with those this weekend, I need more time to that, to go through all of them. Olivier Assayas won an award at Cannes Film Festival - Best Director for Personal Shopper, which is pretty awesome and I am really happy for that. So congratulation! When I left to Sicily, some things showed up and I didn't have time to publish them because of all those news during the Cannes Film Festival. So I have them for you now in one bigger gallery update. All of them are photos from some magazines and photoshoots. First two lines are for Variety magazine. I was quite surprised she decided to cooperate with them again after what they did to her during Sundance Film Festival, but I have to say, that I really love these pictures. There's also an interview, but I am not sure if I find a minute to translate it. I hope I do. Another two lines are photos and covers for Marie Claire France. These had to be taken few weeks ago as minimum, because she doesn't have blond hair yet. And last part are photos for 'M' Magazine, special Cannes edition and I unfortunatelly have to say, that I don't like these photos at all. It is for sure that it was probably a purpose, that she's not smiling, looking like she doesn't give a fuck and what so ever, but I just don't like how this photoshoot is made, this one feels weird. But some of you might like it, not saying you shouldn't, but I do not. Sorry.

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Být u zubaře a být svědkem požáru v jeden den...to je jako z hororu a navíc k tomu všemu ještě zůstat takhle dlouho vzhůru! Já upřímně do teď ten kreditní systém nepobírám, zapíšu si to, co ostatní a je to, a nějak tak spoléhám, že oni jsou v tomhle mnohem poučenější Trošku komplikovanější to mám na druhém oboru, který tak nějak klepu ani nevím jak a myslím, že do druhého ročníku ho nedoklepu, tahle kombinace oborů na zcela jiných fakultách opravdu moc úspěšně nejde zkombinovat, navíc když se k tomu přidá má lenost Já právě měla vždy tak pět šest zkoušek, teď s historií mi jich pár přibylo, v zimáku to šlo, to byly spíš zápočty, ale teď je to samá zkouška, samá těžká a ústní zkouška a venku je tak hezky a člověku se tak nechce! No tak snad se nám Angie zadaří    Věř, že u každého mého učení si na tebe vzpomenu a budu doufat, že seš na tom líp než já   
    Děkuji ti taky moc za pěkný komentář, který mě upřímně baví ještě teď Přehánět nebudu, ale povídat jo, jenom stručně, ale mimčo to rozhodně není (chraň Bůh!) a svatba taky ne, zatím jen to zasnoubení..ehmm a to je asi tak vše
    A už dost žvanění o mě a raději přejdu ke Kristen, která je mnohem zajímavější a důležitější Tyhle shooty jsou teda peckové! Především při těch fotkách pro Variety mi oči lezly hooodně z důlků V těch šatech, zejména v těch vínových (červených? barvy neumím) a s výraznou rtěnkou vypadá fakt nádherně a sakra sexy a svůdně a prostě...nemám slov! Ty fotky pro M mi přijdou takové depresivní, jako z nějakého psycho filmu, nevím, jestli to bylo jejich záměrem, ale trošku mě z nich mrazí A pro Marie Claire je to taková ta jejich klasika, i mi připomínají nějaký její dřívější photoshoot, ale je skvělý, to zas jo, navíc černobílé momentky a musím ho zbožňovat

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty fotky na titulní straně a pak ty černobílé, Kristen vypadá vážně skvěle a jsem ráda za další vydařený Photoshop ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi měla hodně zajímavý den teda Já to taky znám, když celou noc nespím (není to tím, že bych spít nechtěla, ale třeba kvůli rodičům nemůžu -_- ), tak mě pak taky děsně bolí hlava a mám hroznou náladu. Teď mi akorát připomínáš, že bych taky měla zajít brzo k zubařovi... I když mám teda pocit, že mi asi dají další plombu No nic. Jo chtěla jsem se zeptat, jak je to s těma kreditama? Jak si to zařídíš tak, abys měla dostatek kreditů? A jak jsi dokázala zkloubit brigádu a vysokou? Promiň, že tak vyzvídám, ale už mě to za chvíli taky čeká
    No nic. Teď už teda ke Kristen. Úplně nechápu to, jak řekla, že si nechala "zkurvit" vlasy. To jako, že je to dobře nebo toho lituje? Musím říct, že mě taky docela překvapilo, že se rozhodla s Variety zase spolupracovat. Každopádně ten photoshoot je parádní. Moc se mi líbí ty dvě fotky, kde má ty červené šaty - hlavně ta třetí fotka (v galerii) je naprosto fantastická! ♥ Photoshoot pro Marie Claire je taky hezký, ale už se mi nelíbí tolik jako ten pro Variety - ale ta šestá fotka je naprosto úžasná a Kristen je na ní nádherná ♥ A poslední photoshoot mě teda taky nijak zvlášť neoslovil...

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je teda toho dosť a dúfam, že to bude všetko v poriadku so školou a neprepočítala si sa na to si teda treba dávať bacha a zubára mi ani nespomínaj tento rok som k nebu šla až hrozne veľa krát a to ho nemám rada ako zubára mám v poho ale to čo robí nie
    v tom s tebou súhlasím Variety robí fakt skvelé shooty a tento nie je výnimka a Kris na nich vyzerá skvelo a páčia sa mi asi naviac zo všetkých ktoré si tu pridala v tomto článku

    OdpovědětVymazat