pátek 13. května 2016

Gallery update 54.7: Cannes Film Festival - 'Cafe Society' Premiere (May 11, 2016)

Píšu vám teď z budoucnosti, protože jsem omylem klikla na zveřejnit už při přípravě dotek. Ve skutečnosti je víc než o hodinu později :D Co se dá dělat. Dneska je pátek 13., ale já nejsem nikterak pověrčivá, tudíž mě žádný strach z tohohle dne netrápí. Psala jsem dva testy, jeden z nich snad dopadl docela dobře, ten druhý stál za hovno, ale tak to není pátkem 13., ale tím, že jsem se na to nedostatečně připravila. Už mám za tenhle semestr první tři kredity, jaj! Uvidíme, jak to půjde dál. Když jsem ale jela domů, tak jsem si začala říkat, jestli na tom pátku 13. přeci jen něco nebude. Stála jsem na zastávce hrozně dlouho, než přijel autobus a když přijel, tak se hned po jedný zastávce málem vyboural. Skočil mu do cesty nějakej chodec - Plekanec-nec-nec dal druhej gól gól gól! - no nic. Nějaký chodec a on to zadup takovou silou, že letěla půlka autobusu. Pak volali i sanitku, no já jsem viděla, že se tam u tu zraněnou paní stará asi 10 lidí, tak jsem šla na zastávku, u které se to stalo, a zjistila jsem, že další bus k nám domů jede až za půl hodiny. Tak jsem se svezla kousek a zbytek jsem šla pěšky. To je tak, když člověk spěchá. Fakt se divím, že se mi cestou nestalo ještě něco. Chtěla jsem být rychle doma a tohle se semele :D Ale tak holt divnej den, není to pátkem 13. No nic. Teď koukám na hokej, jak jste asi pochopili, ale než to dopíšu, možná už ten zápas i skončí :D Teď co tam tvořej teda nevím. No nic. Mám pro vás konečně fotky z premiéry Café Society, která proběhla 11. května 2016 na filmovém festivalu v Cannes. Tento snímek otevíral letošní ročník filmového festivalu a Kristen na premiéře samozřejmě nemohla chybět. Kromě toho, že tam nechyběla, tam ještě ke všemu naprosto zářila. Vypadala úžasně! Na sobě měla nádherné šaty od Chanelu, které se mi výjimečně neskutečně líbily! Byly dost odvážné, ale krásné a hrozně Kristen seděly. Samotnou mě překvapuje, že jsem uložila jen 79 fotek. Miluji ale každou jednu z nich. Na premiéře byli samozřejmě i Jesse Eisenberg, Woody Allen, Blake Lively a Corey Stoll. Pokud vás zajímá, kdo je ten pán na 5. fotce tady, tak to je Thierry Frémaux, ředitel nebo režisér nebo nevím jak to nazvat filmového festivalu v Cannes, už několik let. Kristen se s ním poprvé setkala v Cannes v roce 2012. Proto se k sobě chovají tak familiérně, nejspíš se znají poměrně dobře. Nicméně. Kristen vypadala úchvatně, i s těmi vlasy, ten make-up, zkrátka nádhera. Ach jo, dali gól, přála jsem Francouzovi nulu. No nevadí, hlavně aby to nešlo ještě dál. To už bych tomu pátku 13. asi i věřit začla :D No nic. Ježiš marjá, co to tam prováděj. NE. ZPĚT ke Kristen. Kristen vypadala, že si to tam opravdu moc užívala. Kromě fotek mám pro vás i pár videí. Jedno vložené v článku, na další se můžete podívat tady, nebo třeba tady... a tady najdete 21 minutový přenos z červeného koberce této premiéry. Julianne Moore byla přítomna na premiéře filmu a udělala i krátký rozhovor, ve kterém mluví i o Kris, tak se můžete kouknout tady. Říká taky, že její oblíbený film od Woodyho je Hanna a její sestry, který moje máma úplně nenávidí :D
* * * * * * *
I am surprised, I saved just 79 photos. Just, well, that is not the right word probably, but it is not as much as I expected, when I first saw them. Because I love every single one. Today is Friday 13, but I am not a superstitious person, so I didn't care about it, writing two tests. When I stood for 20 minutes at the bus station and no bus showed up, I started to thing, that there might be something about it. When the bus I stepped into nearly crushed and few people hurt themselves because of that and I had to go home walking, because another one should arrive 20 minutes later... I really started to think that it might not be completely stupid believing that it brings bad luck. But I wasn't hurt, I probably did pass one of those exams and I had quite nice day before the bus situation, so I am still not superstitious. Just interesting day. I am watching hockey right now. Finally free day, I don't have to go anywhere, that feels so good. Well, it's a break right now so I have for you photos from 'Café Society' Premiere at Cannes Film Festival. This movie opened this year's festival and Kristen appeared there alongside Woody Allen, Jesse Eisenberg, Blake Lively, who looked lively, and Cory Stoll. If you wonder who's that guy in the fifth picture, it took me time to find out, but it's Thierry Frémaux, the director of Cannes Film Festival. They first met in 2012, when was Kristen at this festival for the first time and they seem to like each other, Kristen acts very familiar with him, which is kind of cool. Kristen wore an amazing outfit by Chanel that I absolutely love! She looked so beautiful, and with the hair and the make-up and THAT smile! I love it I love it I love it. She shined on the red carpet, absolutely. What I heard is, that Café Society had a standing ovation, which is great. Something interesting about this festival opening... Julianne Moore is at Cannes Film Festival too and she also gave an interview on the red carpet saying how excited she is that Woody Allen's film is opening and that she loves Kristen, so she's excited even more. She also says that her favorite Woody Allen's movie is Hanna and her sisters, which is funny, because my mom absolutely hates this movie :D Back to Kristen, check out the pictures, they are amazing. I also have some videos from the premiere. I have for you one short interview in this article... links to something else, for example here, with fans or here. Or here you can watch video from the whole red carpet. It has 21 minutes.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Byla nádherná, líbí se mi ty fotky na kterých se tak nádherně směje, ta rtěnka jí moc sluší ♥ šaty sice nejsou šálkem mé kávy ale jí taková extravagance moc sluší a těším se na další fotky z Cannes ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, Kristen vážně zářila! Neskutečně moc jí to slušelo ♥ Ty šaty byly opravdu odvážnější, ale hrozně moc se mi u nich líbí hlavně ta spodní část! To musela být vážně radost je ukládat:o)
    Jinak vrátila jsem se na blog

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen vypadala naprosto božsky, no tedy, spíš ďábelsky Líbí se mi, že byla odvážná a nevzala si podprsenku, kdyby si jí vzala, tak by to nevypadala tak dobře A ty šaty jsou dokonalé, moc se mi líbí ten spodní díl, jak je řešený a navíc byla Kristen i krásně nalíčená, taky trochu temnější, aby se to hodila k jejímu celkovému vzhledu, no prostě vypadala ďábelsky skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak fotografie mi opět udělaly velikou radost. ♥ Protože Kristen na nich naprosto září, je tam nádherná, ty blond vlasy jí prostě sluší, taky se mi šíleně líbí ty šaty, které měla na sobě plus k tomu ten její úsměv, paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se normálně zamilovala ♥ Nedokážu posoudit, jestli se jedná o šaty nebo o blúzu a sukni, ale tenhle look Kristen se rozhodně stal jedním z mých nejoblíbenějších. Já jsem prostě nadšená! Ta sukně je parádní ♥ A hrozně se mi líbí i ta blúza - ta je dokonalá! Já bych si ji teda na sebe nikdy v životě nevzala, protože bych se bála, aby nebylo vidět něco, co by nemělo Ale protože Kristen má malá prsa a je hubená tak si to v pohodě mohla dovolit ;) Taky moc chválím účes a hlavně to senzační líčení ♥ Ta rudá rtěnka byla perfektní volba! Jo a moc to slušelo i Blake. Ona vždycky na červeném koberci vypadá nádherně - a ty šaty... Prostě jako bohyně. A já se ráda dívám na to její těhotenské bříško ♥

    OdpovědětVymazat