neděle 8. května 2016

Omezený provoz na dobu neurčitou.

Je to tím, že jsem si dovolila se těšit. Netuším, proč se mi karma mstí dál po tom tejdnu, co jsem prožila. O Sicílii vám napíšu někdy, až nebudu bulet jako dítě v jednu ráno. A hlavně až budu mít víc, než tablet. Těšila jsem se domů na to, jak budu blogovat, jak doplním všechny ty novinky, kterých se nakupilo. Samozřejmě, že na to nedojde. Nebo možná ano, ale kdo ví kdy. Počítač se mi vybil a nejde nabít. Nevím, jestli je to kabelem nebo vnitřkem, ale každopádně jsem bez počítače. Takže já mám započtový týden, příští týden začíná zkouškový... a Cannes. A já nemám počítač. Tudíž jsem z toho logicky totálně v píči. Dokonalý završení dokonalýho dne. Musím tedy vyhlásit omezený provoz... který bude asi hlavně závislej na videích a na článcích a fotky? Tak to netuším. Vlastně vůbec netuším, jak to bude... protože psát články na tabletu je voser...

EDIT 9.5.2016: Podle všeho je problém ve zdroji a kabelu a ne v mechanice počítače, tudíž bych se mohla vrátit snad už zítra, pokud skutečně nový zdroj přijde hned zítra. Dopadlo to tedy lépe, než jsem čekala, alespoň něco. Zítra ode mě snad můžete čekat už nějakou větší aktivitu, pokud opravdu budu mít už tu novou nabíječku no, docela se mi ulevilo, ale okamžitě zálohuju všechny soubory, hned jak budu mít možnost XD

4 komentáře:

  1. Jejda, to mě moc mrzí, to taky nevím, jak bych dělala cokoliv bez počítače.. Hlavně, když teď máš zkouškový a ukončení ročníku a pravděpodobně je toho na tebe teď dost a do toho stres kvůli blbý technice na kterou fakt není vůbec spoleh.. :/
    Jinak koukala jsem na fotky ze Sicíle a tiše závidím.. Naprosto úžasný fotky.. <3

    OdpovědětVymazat
  2. ow ow tak to je naozaj na hovno to ti teda nezávidím je to naozaj hrozná situácia mne sa dodrbal notebook ale našťastie mám ešte počítač, takže sa to dá v pohode ale asi si budem musieť kúpiť nový book a v phode nestresuj sa kvôli tomu

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej, tak to mě strašně mrzí, doufám, že se to co nejdříve vyřeší a bude všechno v pořádku. :( Když se se*e, tak pořádně, to znám! :/ Doufám že aspoň dovolenou sis užila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli někdo dokonale pochopí tvoji situaci, tak jsem to já. Asi nikdy nezapomenu, jak to dopadlo s mým prvním notebookem - shořela grafika a já byla v hajzlu. Asi měsíc jsem byla bez notebooku. Teď už mám 2 nebo 3 roky notebook nový, ale každý den žiju ve strachu z toho, že se situace bude opakovat a já budu zase v hajzlu. A další notebook (případně počítač) už bych si musela platit ze svého. Držím teda palce, aby to dopadlo co nejlépe a situace se vyřešila...

    OdpovědětVymazat