úterý 17. května 2016

'Personal Shopper' First Official Trailer!!

Působí to na mě neskutečně děsivě... bude to pro mě opravdu výzva, protože já nesnáším horory. Jestli je nějaký žánr, který fakt nemám ráda, tak jsou to horory. Je to tedy duchařina, tudíž to je ta lepší možnost, ale i tak, bude to zkrátka částečně horor. Podle prvních reakcí je to opravdu děsivé a opravdová duchařina, takže na jednu stranu jsem strašně zvědavá, ale na druhou stranu nevím, jestli to zvládnu :D Ale je v tom Kristen, takže bych asi měla :D Myslela jsem, že mým vrcholem byl film Another Me se Sophie, to byla taky duchařina :D Tak budu mít holt další kolo s Kristen no. Mám pro vás první oficiální trailer k filmu Personal Shopper, který vypadá opravdu zajímavě a opravdu děsivě. Tak mi dejte vědět, co si o něm myslíte :)
* * * * *
It looks scary as shit and I hate horrors. This will be a challenge. I cannot wait to see another movie with Kristen and I cannot wait to see her in Personal Shopper, but according to first reactions, it really is scary as shit and it is a real ghost story, so I am not sure, if I'm gonna handle it :D I have for you first official trailer to the Personal Shopper movie and I love it, but I am also shocked how dark and scary it looks, it kind of makes me want to see it even more. So watch now! And let me know, what do you think.

11 komentářů:

  1. Ahooj, mám nový blog o Hilary Duff a byla bych ráda, kdyby ses na něj mrkla, napsala názor, popřípadě se zapojila třeba do diskuze, hlasování a tak :) omlouvám se za reklamu, ale nějak začít musím :( kristen je božíí

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Možná by sis mohla alespoň pamatovat, že ten samý komentář jsi mi psala včera k předchozímu článku. Taková rada do začátku, když si doopravdy na nějakém blogu přečteš a okomentuješ článek, tak se ti spíš na tvůj blog někdo podívá, než když si budeš dělat prvoplánovou reklamu...

    OdpovědětVymazat
  3. Počkej, on to je jako horor? Já žila celou dobu v domnění, že to bude další takové drama, třeba životopisný, ale že to bude duchařina, to mě teda šokovalo Je teda pravda, že o tom filmu kromě pár fotek nic moc nevim, tak proč já se tady vlastně vůbec divim Každopádně taky nejsem fanoušek hororů, tak nevím, jestli se k tomuhle odhodlám, snad jo, protože duchařiny mi nevadí. Trailer se jinak povedl, má super atmosféru, nepůsobí to nijak strašidelně..no spíš hrozivě Určitě jsem na to zvědavá, tady jde fakt jen o to, jestli se ke zhlédnutí odhodlám, ale kvůli Kristen bych mohla

    OdpovědětVymazat
  4. Mě úplně dostalo, jak Kristenina postava zastavila ten proud vody a řekla "I need more from you" To byla bezva hláška! Jinak já taky horory moc nemusím. Nejhorším hororem pro mě byla teda Žena v černém. To už v žviotě nechci vidět! Ale nedávno jsem třeba viděla film Mama - hraje tam Jessica Chastain a Nikolaj Coster-Waldau (prostě Jaime Lannister ), ten byl taky trochu strašidelný, ale moc se mi líbil :) No jinak Personal Shopper vypadá fakt dobře. Já si ho určitě nenechám ujít. A asi bych se ho úplně nebála. Oni kolikrát to v trailerech zveličují a pak to nakonec tak hrozné není.Jinak ti Angie můžu úspěšně odmaturovala! Matika mi teda dala zabrat - dokonce jsem se u tabule rozbrečela Ale oba učitelé mi hodně pomohli a já zvládla spočítat aspoň jeden příklad ze dvou Tak asi zavřeli všechno oči a dostala jsem čtverec (hlavně že tam nemusím v září! ), z čeština mám buď jedničku nebo dvojku (to nevím, protože oni nám to tam říkala v bodech -_- ), z angličtiny asi jedničku a z němčiny dvojku! Takže paráda :) A dneska to oslavím čokoládovou zmrzlinou a kouknu na Captain America

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo ještě jsem chtěla k té maturitě říct (jsem to zapomněla napsat), že od nás už dva lidi vyletěli z češtiny. Spolužák si vytáhl Ostře sledované vlasy a prý se v tom nějak zamotal (ale tady bych i věřila, že tu knížku vůbec nečetl) a ještě jedna spolužačka/kamarádka u které mě to teda hrozně mrzí... Vytáhla si Maminku. Ony ty básničky jsou docela hrozné k té maturitě :/ Já si vytáhla Starce a moře - to jsem si chtěla vytáhnout nejvíc, tak mi tam dokonce učitelka říkala, že jsem to měla hodně dobrý

    OdpovědětVymazat
  6. Néé to s tebou musím naprosto souhlasit! Já horory vyloženě nesnáším viděla jsem jich opravdu minimum a to ještě nevím jestli se to dalo nazvat horor, ale já jsem se pak bála usnout já mám nejradši pohádky což je rozdíl
    Ni méně.. trailer tak první minuta dobrá, ale pak se to nějak divně rozjelo a upřímně si myslím, že to bude dost lekavý a mohl by to být dost dobrý film a hlavně Kristen to zahrála určitě co nejlíp mohla o to to bude zajímavější :))Jinak už jsem zpět děkuju ti za hezké komentáře maturu jsem nějak tak zvládla bohužel mě ještě něco čeká, ale jsem ráda, že ty nervy mám už tak nějak za sebou! :))

    OdpovědětVymazat
  7. mno tak to vyzerá na ducharinu, ja osobne takéto filmy veľmi nepozerám a keď už tak cez deň      a do kina by som na to nešla už vôbec ale niekedy si to pozriem keď to je niečo jemnejšie ale toto vyzerá byť ako tak v poriadku takže by som si to mohla aj pozrieť ale určite to nebudem pozerať v noci alebo večer

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že je to opravdu dost děsivé. Já na tento žánr a filmy s duchy moc nemusím, ale taky záleží, jak co.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teraz s tebou súhlasím, ja horory priam neznášam, nedokážem sa pozrieť ani na ukážku filmu, pri tomto som sa ale prekonala a aspoň do polky som to video pozrela Kristen je proste Kristen, úžasná herečka a no fakt ma mrzí, že v tomto prípade ide o žáner, ktorý je mi zo všetkých najďalej ale fotografie si pozriem rozhodne rada, ale na video, na to ja proste nemám

    OdpovědětVymazat
  10. On to bude částečně horor?! Teda to mi nějak uniklo, já jsem čekala, že to bude drama   Taky horory moc nemusím (a potom jěště katastrofické filmy), takže normálně by tohle šlo asi úplně mimo mě. Trailer se mi každopádně líbí a je tam Kristen, takže třeba až budu mít jednou náladu, tak se na film kouknu:))

    OdpovědětVymazat
  11. Podle mě to nebude tak strašné :) Spíše se bude jednat o drama, třeba takový horor v Zajetí démonů 2, to bude něco A já se rozhodla, že na to půjdu a to horory taky nesnáším :)
    Řekla bych, že Personal Shopper bude spíše takový lekavý/dramatický horor, takže to nebude tak strašný, ale neříkám, že se nebudeš bát

    OdpovědětVymazat