sobota 30. dubna 2016

Sicílie 30.4. - 8.5.2016

Už teď jsem na nervy, a to jsem ten článek psala ve čtvrtek večer pěkně prosím. Každopádně se vám tu dnes hlásím předpřipraveným článkem, protože právě teď nejspíš už reálně hodně vyšiluju, protože za pár hodin odlítám na Sicílii. Opravdu se tam těším, ale nervuje mě hrozně moc ta cesta a to, co nás tam čeká, takže mám takové rozporuplné pocity. Klepu se jak ratlík už asi tejden proto, že budu muset během jednoho tejdne nastoupit do celkem 4 letadel. Jak si to uvědomím, chce se mi zvracet. Takže na mě prosím myslete. Letíme dneska ve 13:30 do Milána, z Milána potom v 19:10 do Katánie, což je cesta tam. A zpátky se vracíme další neděli, do Prahy bysme měli přiletět někdy kolem půl desátý a z Palerma do Milána letíme v 9:15, což je fakt parádička, protože budeme vstávat tak v pět no. Já každopádně doufám, že to nějak zvládnu, protože mám z letadel naprostou hrůzu a vždycky jsem totálně na prášky z každý malinkatý turbulence, ale ani jedno z těch letadel neletí nijak zvlášť dlouho, tak snad to bude v pohodě.

Kdyby náhodou některý z nich spadlo *ťuk ťuk ťuk*, tak jsem vás měla všechny ráda :D ale tyhle kecy nesnáším a vůbec bych je neměla nahlas řikat, tak toho radši nechám :D Asi mě vomejou, áááá. Každopádně v pondělí máme výšlap na Etnu, takže jestli neumřu hrůzou v letadle, tak umřu na vyčerpáním uprostřed Etny :D Mějte se tu nicméně co nejlépe, články jsem nastavit nezvládla a ono upřímně ani nebylo moc co, tak doufám, že mi to odpustíte. A až se vrátím, tak už bude v podstatě skoro Cannes, takže to bude novinek určitě hodně. Samozřejmě teda bude novinek halda i jinak, protože odlítám, takže hned v sobotu večer se určitě Kris objeví na nějaké akci nebo tak něco :D Už musím letět, určitě dám vědět, až se vrátím, a doufám, že najdu i někde nějakou wifi a tudíž budu k zastižení na instagramu, kdo by měl náladu mě stalkovat nebo se kouknout na nějaké fotky ze Sicílie :)

1. Já mám hrozně ráda Itálii a na Sicílii bych se taky jednou ráda podívala:) Hlavně si to užij a snaž se nestresovat!:)

2. Jeee, já ti závidím, ty pořád někam cestuješ! Užij si to i za mě prosím! :)

3. Tak držím palce, aby si cestu přežila Já letěla jen do Londýna a z Londýna a byl to pro mě neuvěřitelný zážitek, každopádně jednou za rok letět mi bohatě stačí A hlavně si to tam pořádně užij, jak já ti závidím!

4. Tak doufám, že jsi všechny ty lety zvládla! Já jsem dneska dělala přijímačky do Brna a taky jsem byla lehce posraná Pak jsem jela zpátky domů vlakem a samozřejmě jsem si nevšimla, že jsme přijeli na nádraží do naše města (no nevšimla, já jsem to tam spíš nepoznala, protože vlakem moc nejezdím a tohle bylo poprvé, co jsem jela vlakem úplně sama), tak jsem se projela do vedlejšího města. Naštěstí pro mě taťka přijel, takže to mělo šťastný konec, ale v ten moment mi bylo do breku Tak doufám, že i tvá cesta dopadne dobře. Výšlap na Etnu by mohl být hodně zajímavý, ale já nesnáším kopce, takže by tohle pro mě asi taky byl očistec No doufám, že tam nějakou wi-fi mít budete, protože ty vždycky dáváš na instagram moc pěkné fotky, tak se chci podívat :)

5. Tak já teda upřímně doufám, že jsi let úspěšné zvládla, o žádné havárii se nikde nepíše, takže budeš pravděpodobně v suchu Kžadopádně si to na Sicílii užij, výstup na Etnu ti skoro až závidím, na takovéhle výlety mě užije Hlavně se nám v pořádku vrať s kupou zážitků! Ty lety ti teda nezávidím, z létání mám hrozný strach, mě se totiž alespoň párkrát do měsíce zdají sny, kdy padají letadla, takže já při každým hukotu letadel nervozně zbystřím, no slušně mě to poznamenalo A to mě letadla jinak fascinují

6. tak to je teda pekne na prd ale dúfam, že si to zvládla v poriadku a bez väčších komplikácii a dopadlo to dobre, a aj keby nie určite si to na Sicílii vynahradíš a bude to super

7. Když to tak čtu tak jsem moc ráda, že letadlo se mnou nic nedělá každopádně si to užij a můžeš klidně pak nějaké fotky dát i sem

8. Som sa spamätala celkom neskoro, keďže podľa názvu článku vidím, že sa už zajtra vraciaš Každopádne, Sicíliu ti neskutočne závidím, dokonca aj tie lietadlá, ja som ešte v živote lietadlom neletela, musí to byť mega zážitok! Dúfam, že si si to tam parádne užila, že ani jedno z lietadiel nespadlo a že aj výstup na Etnu dopadol v najlepšom poriadku haha.