úterý 27. prosince 2016

Rest in Peace, Carrie Fisher...

Většinou nepíšu o tom, když zemře nějaká celebrita. Alespoň ne samostatný článek. Tentokrát ale musím. Tenhle rok nás opustila velká spousta umělců a slavných lidí. Začalo to hned v lednu smrtí Davida Bowieho, pokračovalo to smrtí Alana Rickmana,, šlo to přes Antona Yelchina v červnu... a vyvrcholilo to dnes v ranních hodinách. Tedy, v Americe v ranních hodinách. A to jsem vyjmenovala jen nepatrný zlomek. Dnes ale zemřel někdo, kdo je mému srdci hodně blízký od útlého dětství. Před několika dny prodělala herečka Carrie Fisher velmi silný infarkt krátce před přistáním letadla v Los Angeles, když se vracela z Londýna. Přes všechny modlitby rodiny a fanoušků, přes všechnu snahu doktorů však Carrie dnes v 8:55 tamního času zemřela. Bylo jí 60 let. Bylo jí jen 60 let. Je to strašné. Jednoho dne je někdo plný života a pak jen lusknete prsty a je pryč. Carrie se nejvíce proslavila svou rolí ikonické princezny Leiy ve slavné filmové sáze Star Wars. Tenhle rok už nemůže být horší. Vyrostla jsem na Star Wars. Pořád jsem z toho v šoku. Carrie pro mě znamenala mnohem víc než jen herečku. Byla součástí mého dětství, mého vyrůstání. Už to nikdy nebude stejné, dívat se na Star Wars... Je mi to tak hrozně líto, je mi to tak líto, nedokážu ani vyjádřit, jak hrozně líto mi to je. Jsem z toho zničená, opravdu zničená... Nedokážu to nějak vstřebat. Tolik jsem doufala, že to zvládne... nenávidím tenhle rok. Už aby skončil.
* * * * * *
With great great sadness... I have to write this article. I usually don't write about celebrities who died... but as with Alan Rickman in the beginning of 2016 and as with Anton Yelchin in June, I have to write something now. Carrie Fisher died today. And I am devastated by that. She lost her battle after a very strong heart attack. I hoped she will recover, but unfortunately, she didn't. It was stronger than her. She was a remarkable woman and she meant and still means so much to me. I grew up watching all Star Wars movies over and over again. And I love her so much. I loved her and I forever will love her... but watching Star Wars will never be the same. I still cannot believe it. I don't want to believe it. She played this amazing iconic character that is loved by millions of people... she was just 60 years old. 60 years old. She wasn't supposed to go, not yet. Life is so unfair. I hate this year, I hate 2016. I am kind of still in denial. I cannot even express how sad I am right now. Rest in peace Carrie Fisher.

21. října 1956 - 27. prosince 2016



Kristen během filmového festivalu v Cannes měla to štěstí se s Carrie
a jejím úžasným pejskem Garym setkat... Ach jo, to je rok... :(

8 komentářů:

  1. Pravda, pravda, moc mrtvých umělců, samej šok!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to smutné, kolik známých umělců tento rok umřelo, já doufám, že příští rok bude konečně lepší. :( Já jsem Star Wars nikdy nesledovala, takže Carrie ani nějak neznám, ale tebe to mrzí a to chápu.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně sdílím tvoje pocity. Tohle mě včera tak hrozně zasáhlo, překvapilo a ze všeho nejvíc naštvalo. Já jsem taky doufala. Přece jen tady mohla být ještě nejméně dalších 20 let. A když si vzpomenu, že se ještě tenhle měsíc (!!!) ukázala u Ellen a v The Graham Norton Show a teď už ji v žádných dalších talkshow nebo filmech neuvidíme, tak je mi na nic. Tohle prostě není fér! Tenhle rok je tak posraný... Opravdu doufám, že příští rok bude daleko lepší. Pro mě osobně byli největší ztráty právě ona, Alan Rickman, David Bowie a Anton Yelchin. Dokonce jsem viděla na instagramu i meme, kde stálo něco ve smyslu "Vzhledem k tomu, co se děje v roce 2016, by se měl někdo jít podívat na Betty White a Stana Leeho" - svatá pravda! Ještě k tomu přihoďte Clinta Eastwooda a je to. Tihle tři prostě musí žít navěky, jinak to nejde.
    Závěrem asi jen řeknu, že jsem nikdy, ani ve svých nejhorších nočních můrách, nečekala, že by 2016 mohl být ještě posranější než už byl...

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak ja som zaregistrovala len ten infarkt, že mala ale to že zomrela som sa dozvedela až tu, mno to je pravda ja som na tom tiež vyrastala a Star Wars milujem, najme to staré, je to teda pohroma tento rok veru, a zas až taka staraá nebola čo je ďalšia hrozná vec

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně mě to mrzí a nejhorší je, že dnes umřela její maminka na infarkt :( Chudák Billie :(

    OdpovědětVymazat
  6. Carrie sice neznám,Star Wars jsem nikdy neviděla,ale moc mě to mrzí :/ Tento rok je fakt strašný,ať už konečně skončí a ten příští snad bude lepší..

    OdpovědětVymazat
  7. je to veľmi smutné, toho roku toľko talentov odišlo:(

    OdpovědětVymazat
  8. Je to hrozně smutné, sice jsem Carrie jako herečku moc neznala, Star Wars jdou mimo mě, ale věřím, že to byla úžasná žena, co jsem četla, tak zemřela i její maminka, to je opravdu moc smutné, znám Carrie jenom přes to, že je to maminka Billie Lourd, kterou mám velice ráda a musí to být pro ní sakra těžké, tento rok je fakt smutný, co se týče odchodů známých tváří, pro mě to začalo Alanem, to mě zasáhlo neskutečně :( Achjoo

    OdpovědětVymazat