sobota 10. prosince 2016

Gallery update 60.6: Photos from the New York Times Magazine's 'Dying Love' Short

Ahoj všichni, jak se máte? Tenhle týden byl vážně hodně těžký... chodila jsem do školy, do práce a ještě jsem chodila po večerech furt někde, abych dohnala svoje společenské resty a sešla se s pár lidma. Byla jsem s taťkou v kině (konečně!!!) na filmu Arrival a musím říct, že se mi to fakt hodně líbilo. O tom možná ještě něco málo napíšu, ale teď už asi přejdu rovnou k věci. Budeme totiž péct cukroví a už se k tomu poměrně rychle schyluje, tak abych to stihla, než budu muset začít. Chci vás ještě oběhnout, protože to poslední dobou dost flákám, tak snad stihnu aspoň část, než se vrhnem na to pečení. Už se fakt těším na Vánoce, nemám sice nijak zvlášť vánoční náladu, ale potřebuju si odpočinout. H. mi teď poslala video s nějakým cvičením, které by mi mohlo pomoct trochu uvolnit stres. Tak to musím vyzkoušet. Každopádně pro vás mám teď 4 fotky z toho projektu pro The New York Times Magazín jménem Great Performers L.A. Noir - Dying Love. Na oficiální video a na video z natáčení se můžete kouknout v předchozím článku. Teď mám pro vás dvě oficiální fotky a dvě fotky z natáčení. Všechny čtyři se mi hrozně moc líbí, líbí se mi, že jsou černobílé a taky to na nich Kristen hrozně sluší v tom dobovém oblečení. Tu čtvrtou bych nazvala živoucím důkazem toho, že Kristen je skvělá herečka, ten její zničený výraz, tolik emocí. Ta fotka je skvělá.
* * * * * * *
Hello everyone, how are you? I had pretty hard week... and the next one will not be much different. One guy in school told me that I am recently always so pessimistic... and he's got a point. I am and I don't want to be. I am really looking forward to Christmas holiday, I really need a break. Well I have for you those photos I wrote you about two days ago. I didn't have time to publish them yesterday. We are baking Christmas cookies today, so I have to be quick, because I also want to visit all my affs before I will have to start to bake. These fourt photos are from The New York Times Magazine's project callet Great Performers L.A. Noir - 'Dying Love'. You can watch the result and behind the scenes video in the previous article. I have for you two official photos and two behind the scenes. I love them all very much.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Taky pečeme, ale já to flákám, jen ujídám hlavně, ale ochutnávání je také důležité Já už na ty svátky čekám jako na zázrak,ta vodina volna, i když jen krátkého, je prostě k nezaplacení
    Ty fotky jsou absolutní skvosty! Já jsem teda ještě pořád nesetřásla emoce z toho videa a kord z toho konce, u kterého jsem se děsně lekla a teď když vidím ty fotky, hlavně tu poslední, tak mě to zas chytá, to byla pěkná psycho jízda a Kristen to zvládla s absolutním přehledem, je úžasná a fenomenální a ani se nedivím, že i letos si ji magazín do projektu vybral:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na filmu Arrival jsem byla před měsícem (? asi) v kině s kamarádkou. Musím říct, že pro mě to nebylo na 5*, ale film to byl vážně zajímavý a rozhodně se po něm musel člověk nad některými věcmi zamyslet :) A teda překvapilo mě, jak vypadali ti mimozemšťani Ale ke Kristen. Na ta videa pro Times jsem koukala, ale nijak zvlášť mě to nezaujalo... Což je škoda, protože jejich loňský nápad s polibky se mi fakt moc líbil :) Každopádně fotky jsou to hezké - nejvíc se mi líbí ta druhá ze zákulisí. Ta je fakt nádherná! A Kristen zde měla moc pěkný účes :)Co se týče Jennifer, tak jsem koukala na to video z roku 2013 a fakt to tam říkala - zajímavé, že tehdy to nikdo neřešil Hele jako, nikdo nejsme dokonalí a já to beru. Je teda pravda, že mi na tomhle všem asi nejvíc vadí, jak to podala u Grahama. Jako vtipnou historku, i když na ní vlastně vůbec nic vtipného není (snad jen to, že měla nutkání podrbat si zadek). Já být na jejím místě tak se tím teda nechlubím takhle na veřejnosti. Aspoň teda nějaká její tisková mluvčí, nebo prostě někdo kdo se stará o to, co Jenn řekne, mohla přijít s tím, že by pak skrz to mohly být problémy. Pravdou ale je, že moje zklamání asi zůstane, jenom bude menší a menší. Každopádně to ale neznamená, že bych ji přestala mít ráda nebo tak ;) To se neboj! Jen doufám, že si z tohohle odnese nějaké ponaučení a trochu popřemýšlí nad tím, co se hodí říct a co zase ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní fotky a ten její výraz, to je prostě parádička, to ona umí. Skvělá....

    OdpovědětVymazat
  4. Pro černobílé fotografie mám slabost, takže se mi fakt líbí! Máš pravdu, že i to oblečení je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotografie :) Mám moc rád černobílé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tez jsme včera pekli Jinak fotky jsou úžasné a moc se mi líbí, že je sou černobílé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky teď pořád pečeme, Vánoce se blíží, to je šílené.. Jinak ty fotografie jsou krásné, už jen kvůli tomu, že jsou černobílé a je na nich naše krásná Kristen. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ha tak ja sa do toho ani nepúšťam lebo piecť neviem takže od toho mám pokoj      a jop ako každý vraví, že su to sviadky pokoja ale mne to tak skoro nikdy nepríde lebo človek má toho stále veľa , mno a fotografia sa mi páčia, pridáva tomu aj to, že sú čiernobiele a to sa mi veľmi páči , mí to vačší efekt ako keby boli čiernobiele

    OdpovědětVymazat
  9. Já už to vánoční cukroví nemůžu ani vidět. Ještě ani nejsou Vánoce a já už jsem se s ním přejedla
    Jinak s tebou souhlasím. Moc jí ten dobový outfit sluší a kombinace s tou černobílou je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten to zhon dobre poznám. Aspoň teraz je toho kopu a nič nestíham a som každý deň von takže ani blog ani nič. A stále všetko odkladam. Koláče my už by sme mali mať všetky, všetko sme chceli mať rýchlo za sebou ...
    No a ku fotkám. Sú úžasné mňa ohúrila tá prvá s bublinou. Výdy keď sa vôbec pozerám na Kristen Photoshooty tak mi prídu krásne a prepracované. A fotky z natáčania mi pripomínaju ako keby boli už výsledné hlavne druhá.

    OdpovědětVymazat