neděle 4. prosince 2016

Gallery update 60.3: 'Ride 'Em On Down' Stills + photos with fans

Ahoj všichni. Jak se máte? Jak si užíváte víkend? Já jsem měla jít dneska do kina s taťkou, ale nakonec jsme zhodnotili, že se na to vyprdnem. Mně se totiž moc nechce, byla jsem v pátek v kině, včera na koncertě, tak chci dneska zůstat aspoň jeden den doma. Školu mám většinou do večera a na začátku měsíce ještě k tomu musím chodit do práce... sice už poslední měsíc, ale musím, takže nemám moc volného času na dělání čehokoliv, natož na nějaký ten odpočinek. Tak si to někde stáhnem, nebo půjdem v průběhu týdne... uvidíme. Každopádně mám pro vás teď nové stillsky z hudebního klipu k písni Ride 'Em On Down od skupiny The Rolling Stones. Na klip se můžete podívat tady. Ty fotky naprosto zbožňuju, jsou vážně perfektní. Ten klip je perfektní ;) Jinak jsem tedy zjistila, že Kris měla na ty kaskadérské kousky v autě dabléra, což jsem si i myslela, některé přeci jen vypadaly dost nebezpečně a profi, ale jsem si jistá, že velkou část odřídila i ona sama, protože by si to rozhodně nechtěla nechat ujít :D
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? I was supposed to go to the cinema with my dad today, but we decided not to go actually. I would like to be home at least one day in the evening. I am usually in school or I go somewhere and I was in cinema on Friday and had the concert yesterday, so I just really want to spend one day home. But I really just don't feel like going to cinema again, which is not very usual for me. Well whatever. I really want to make new design, because the first 5th anniversary of this blog is in two days, but I am not sure if I'm gonna make it. Right now I have for you four new stills photos fom the 'The Rolling Stones' music video Ride 'Em On Down, which you can watch here. I love these photos so much, they are all amazing. And I love the video, it's perfect. I have the answer, Kristen wasn't doing all the stunts with the car by herself, she had a stunt double, so she didn't do all the stuff, but I am sure she did a lot of it. So here are those stills photos, I love them so so much.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Mám pro vás dnes ještě další věc, kromě těch stillsek z klipu a i kromě těch fotek s fanoušky, které mám pro vás v rámci tohohle článku. A jsem z té novinky nadšená, jen jsem se rozhodla to rozdělit, protože Kristen teď má kupodivu docela hodně novinek, tedy alespoň víc, než za poslední dobu, tak je škoda to narvat všechno do jednoho článku. Kromě toho by pak byl nejspíš moc dlouhý. Takže ta další věc až někdy později, zatím mám pro vás 4. nové fotky s fanoušky ze Savannah v Georgie. Ta poslední fotka je ze včerejška, ty předchozí jsou už z dřívějška, z uplynulého týdne, řekněme. Všechny jsou skvělé, Kris je na nich roztomilá. Hrozně se mi líbí ta její oranžová čapka :D Mrzí mě, že se neobjevují žádné fotky z natáčení filmu o Lizzie Borden, ale co se dá dělat... Jinak jsem někde zahlédla informaci, že v Savannah se aktuálně natáčí celkem tři filmy, kromě toho Kristenina projektu ještě další dva, to je docela filmařské centrum :D
* * * * * * *
I also have for you something else than stills and actually also than these photos with fans. And I am super excited about it, but I decided to write a separate article, so I will publish it later today. Right now I have for you four new photos with fans from Savannah in Georgia. The last one is from yesterday, the others are couple of days old. I love that Kristen's orange hat, it's perfect :D All the pics are very cute. I am so sorry we don't have any more photos from the set of the Lizzie Borden project, but we have to accept it as it is. Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Tak klip jsem si musela hned pustit a jsem z něho nadšená, hlavně v tom, že je tam Kristen a navíc tam vypadá fakt dokonale, jsem ráda, že se objevily i fotky samostatně :) Jsem ráda, že je novinek více, těším se na ně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten klip je parádní, navíc, Stouny můžu. A Kristen je opravdu skvělá....

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teda taky myslela, že měla dablérku Jak sama píšeš - některé ty části vypadaly až moc profesionálně Každopádně nové fotky jsou skvělé! Mně se hned zalíbila ta druhá ♥

    OdpovědětVymazat