pondělí 26. prosince 2016

Gallery update 61.4: New personal pic + photos with fans

Bylo by tak krásné, kdybych měla ve svém pokoji internet. Taky by bylo hrozně krásné, kdyby ten internet fungoval alespoň v obýváku, když už v mém pokoji nejde. Hrozně mě to vytáčí. Táta by měl ale zítra vyzvednout v Alze nový modem, tak snad už to bude fungovat všude. Dovolil mi pak ten starý rozmlátit kladivem :D To by bylo moc fajn :D No nic. Tenhle článek píšu už celou věčnost a možná, že ho ani nikdy nedokončím. Docela už mě to unavuje. No co se dá dělat. Taky bych se ráda koukla na vánoční speciál Doctora Who, ale nemůžu, protože ten potentočkovaný internet prostě nefunguje. Což je utrpení. Za poslední rok a půl totiž vyšel akorát jeden vánoční speicál, protože ten musí být každý Boží hod, aby měla královna na co koukat, ale nová série už nebyla skoro dva roky a to bolí. Já si umím vybrat seriály. Game of Thrones má pauzu rok, Sherlock už teď dva roky... Doctor Who rok a půl. Co jsou oproti tomu dva měsíce u normálních seriálu. A ještě od 2. ledna mi začínají Shadowhunters, konečně :D Ale dost už o seriálech a mém internetu. Jaké jste měli svátky Vánoční? Já moc fajn, akorát ty návštěvy jsou poměrně vyčerpávající. Ale Štědrý den byl moc fajn :) Výborná večeře a skvělé dárky. Co jste dostali vy? Mně můj bráška nadělil Mrzimorskou šálu, ze které jsem byla a pořád jsem naprosto nadšená. Kdo to o mně neví, tak já jsem naprosto posedlá Harry Potterem. A jsem hrdý Hufflepuff. Většinou mi dá nějakou blbost, ale letos se vážně vytáhnul. Potom jsem dostala ještě nějaké knížky, na které se moc těším, až si je přečtu. Teď ale čtu tu knížku o sériových vrazích, co jsem si pořídila v rámci vánočních nákupů, tak to bude muset ještě chvilku počkat. Taky jsem od mamky dostala takovou tu stírací mapu, jenom Evropy, aby to nebylo tak depresivní, ale bylo to hrozně vtipné, protože jsem šla 23. po nákupním centru Chodov s kamarádkou kolem Nanu Nanu a viděla jsem tam ty mapy a říkám, že bych jí hrozně chtěla. A pak mi jí mamka nadělila. Občas máme takové vážně telepatické spojení :D Já jsem si ji ani nepřála ani jsem o ní nikdy nemluvila, až ten den před tím s tou kamarádkou. Tak to mi přišlo takové vtipné. A jak vůbec proběhly svátky a jak si užíváte volno? Já mám tedy zatím za sebou několik návštěv a několik před sebou, tak je to takové náročné. Zítra musím do práce a pak mám ještě sraz s kamarádkami, takže to bude zase náročný den. A ve středu odjíždím do čtvrtka pryč. V pátek další návštěva. V sobotu Silvestr... no to je peklo. A v úterý už do školičky, takže bude veselo. Jestli vůbec udělám něco do školy, bude to zázrak :D Já jinak zatím shlédla o prázdninách akorát pár filmů. Včera jsme koukali na Billyho Elliota, což je hrozně skvělý film, který miluju. Patří rozhodně k mým naprosto nejoblíbenějším. Sice člověk potřebuje pořádnou dávku kapesníčků, ale zbožňuju ho. A dneska jsme koukali na Někdo to rád horké s Tonym Curtisem, Jackem Lemmonem a Marilyn Monroe. To je film z roku 1959, kdo by to náhodou nevěděl a rozhodně stojí za to. Vím, že občas lidé mívají problém s černobílými fakt hodně starými filmy, ale zaprvé Jack Lemmon je záruka zábavy a zadruhé je to fakt skvělý film. Znáte mě, já miluju filmy všeho druhu, ale pokud jste tyhle dva neviděli, tak určitě někdy koukněte. Nebo až to budou zase dávat, tak toho využijte. Nebudu vás nutit, jen doporučuji :) Ale teď už tedy ke Kristen. Určitě mi napište o svých svátcích ale! :) Objevily se přeci jen nějaké fotky. Jde o tři fotky s fanoušky ze včerejška z Los Angeles. Tomu tedy říkám vánoční dárek! To bych si taky dala líbit. No a ta první černobílá fotka je z oslavy narozenin jednoho z Kristeniných nejlepších přátel. CJ Romero hodil tuhle fotku na svůj oficiální instagram. Kristen je tam sice vidět jen zezadu, ale všichni dobře víme, že je to ona a ta fotka je opravdu skvělá. CJ slavil své narozeniny 23. prosince. Na fotce můžete vidět i Kristeninu nejlepší kamarádku Suzy Riemer.
* * * * * * *
It would be so amazing to have internet in my room. It would be so beautiful to simply have internet. Last couple of days, it's not working almost at all again and it freaks me out so so fucking much. It makes me sooo mad. I am not able to do anything whole day, because I am still trying to make it work and it doesn't. So I am trying to write this article like... forever. But I may never finish it. I could do something else, but when I start something, I want to finish it. And I want to watch the Christmas special of Doctor Who. It's been one long year since the last episode I've seen and year and half from the last season, I am desparate. It's another level. I always chose tv shows with long hiatus between seasons. Game of Thrones, Doctor Who, Sherlock... Whatever. How was your Christmas Eve? Mine was great. I got Hufflepuff scarf from my brother!!! Oh my god, I was sooo happy! I still am. I looooooooove it so so soooo much! For those who don't know, I am obsessed with Harry Potter. And I am proud Hufflepuff, so I was shocked when I found the scarf under the tree, because my brother usually gives me some crazy stuff, but this time? Sooo brilliant. I also got some new books that I am so excited to read and ticket to Green Day concert. I also got this scratch map of Europe, where you can scratch all countries you have already visited. I was passing a shop the day before Christmas, and I told my friend: "It would be so great to have it," without having any idea about that my mom actually bought me that for Christmas. We have this telepatic connection, kind of. What did you get for Christmas? And how about your Christmas days? We were watching Billy Elliot yesterday, God, I love that movie. It is one of my most favorite movies of all time. Today we watched Some Like it Hot. I love that movie too. It is a really old movie with Tony Curtis, Jack Lemmon and Marilyn Monroe. If you haven't seen any of those two films yet, you just have to! But prepare a lot of napkins for Billy Elliot. Whatever, some news showed up today, so... I have for you now four new photos. One comes from December 23, 2016. You can see just Kristen's back, but you can also recognize Kristen's best friends Suzy Riemer and CJ Romero. CJ was celebrating his birthday and Kristen of course had to be there. I also have for you three photos with fans from Los Angeles from December 25. That's what I call perfect Christmas gift though.

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Tak to z internetom máme podobné. Keď sa mu chce ide ale keď nie tak ho treba aj trikrát za deň vypnúť a zapnúť a aj tak nefunguje. Ja už pri tom normálne spriadam teórie že keď sú doma rodičia tak prestane fungovať ale je to pravda. Prídem po škole domov ide internet na 1 prídu rodičia ide na minimum a ten router(?) je dá sa povedať ešte novší. Normálne ty závidím  že ho môžeš potom rozbiť kladivom!
    A ku  Kristen (ja som dneska asi mimo alebo som normálne nevedela ako sa píše jej meno) ta prvá fotka od Romea je krásna♥♥♥ a potom s faninkami taká veselá

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen nezklamala, zase super fotky a ten styl.....

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto nové fotky jsou opět povedený :) Ti fanoušci vypadají vážně nadšeně, že potkali Kristen :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska bude můj komentář spíše osobnějšího rázu, tak to napíšu hned na začátku - je super, že se přeci jen s Kristen objevily nějaké fotky :) Mně se teda moc líbí ta černobílá :)
    To s tím internetem bych taky rozdýchávala docela těžko U nás je zase blbý, že taťka si pořídil bezdrátová sluchátka, která většinu času ruší ten router, takže blbne wifina Ale naštěstí ho napadlo mi pořídit i drát, takže já s notebookem zase na wifině tak často nejsem S těmi seriály - taky mě ty pauzy serou. Dva nebo tři měsíce přežiju, ale jak už je to dýl... Třeba na další díly Pretty little liars si musíme počkat asi půlrok? Vůbec nechápu proč! Ty, co jsou jednou ročně... To je bych řekla taková záruka kvality, že se to vyplatí. Ale i tak mě ty pauzy serou
    Billyho Elliota jsem nikdy neviděla, i když jsem přemýšlela, že bych na to někdy mrkla Docela jsi mě navnadila i tím svým hodnocením na ČSFD. No viděla jsem kousíček, když ho dávali na ČT Art a nevypadalo to špatně :) A na Někdo to rád horké jsem se chtěla podívat, ale nějak jsem to vypustila Ono mě odradilo, že to dávali v osm večer a já se místo toho dívala na něco jiného Tak to zkusím napravit někdy v průběhu roku.
    Co se Vánoce týče... Teď jak už nejsem malá a nevěřím na Ježíška a tak, tak to stojí s prominutím za hovno. U nás doma nejsou téměř žádné vánoční ozdoby, už několik let nemáme vánoční stromeček (ani si nevzpomenu, kdy jsme ho naposledy zdobili), po návštěvách se nechodí, cukroví stojí za prd (mně teda nechutná - bohužel jsem jediná) a do toho dává taťka jasně najevo, že vánoční svátky nesnáší (dneska dokonce řekl - dobře ale bylo to v moment, kdy byl hodně naštvaný - že je nenávidí). Já bych řekla, že u nás se ty Vánoce slaví spíše z povinnosti, ne proto, že by tyhle svátky měl někdo rád, což mě hrozně mrzí, protože já mám Vánoce nejradši. Ale skrz to, jak je slavíme, bych byla radši, kdybychom je úplně vypustili. Protože náš "způsob slavení" to jen všechn zhoršuje. Jinak jsem k Vánocům dostala nějaké peníze (když to všechno sečtu tak necelé tři tisíce, což je super - teď budou náklady za kino, zítra se pro změnu s kamarádkami sejdu já , v pátek jedu do Brna a chci si koupit novou podprdu ) a dvě trička, co mi koupila mamka. Ta mě asi nasrala nejvíc. Já jsem chtěla původně tu sadu knížek Harryho Pottera. Dokonce jsem ji našla za hodně výhodnou cenu. Ale když jsem jí to řekla, tak dělala, jako by měla osm dětí -_- I když chápu, že Vánoce jsou docela nákladné. No zkusím to k narozeninám, nebo se na to vybodnu. Místo toho jsem dostala dvě posraný tričko. Já vím, že bych si toho měla vážit, ale proč mi kupuje blbý trička, který ani nechci? Navíc jedno mi bylo malé, takže to jsem jí hned dala, ať si ho nechá, a to druhé na tom není o nic líp. Asi jí ho pak podstrčím do skříně. To už mi taky měla radši dát peníze, ať si něco koupím sama. Fakt mě sere, že vyhazuje peníze za věci co nechci. Přijde mi, že mě vlastně ani vůbec nezná. Udělala by mi stokrát větší radost nějako blbinkou, než tímhle. Fakt jsou ty Vánoce čím dál tím horší... Bohužel v téhle rodině se myslí hlavně na peníze, ne na tradice nebo jak si udělat hezké svátky. No doufám, že až budu starší a budu si žít ve svém bytě, a třeba když budu mít vlastní rodinu, tak pro mě Vánoce zase budou krásné :)
    Jinak se omlouvám za tu slohovku

    OdpovědětVymazat