sobota 24. prosince 2016

Veselé Vánoce všem!


Ahoj moji draze milovaní blogoví přátelé. Tenhle článek nebude nijak převratně strhující, ale zkrátka vám chci všem popřát veselé Vánoce a poklidné a šťastné prožití vánočních svátků! Hlavně ve zdraví a v pokoji, s vašimi blízkými a ať se vám splní vše, co si přejete a ať jsou vaše Vánoce takové, jaké je chcete mít! :) A žádné kosti v krku a hořící stromky! Mám vás všechny moc ráda a doufám, že si svátky moc užijete!! :)

Já zrovna sedím v obýváku, posloucháme vánoční koledy a až dopíšu tenhle článek, tak nejspíš půjdeme zdobit stromek. Včera jsme dělali bramborový salát a stejně jako vždy, i letos je ho pořádný kotel. Nechápu, jak to vždycky můžeme sníst, ale pak najednou zkrátka dojde :D Jak slavíte Vánoce vy? My většinou v poklidu. Přes den vše připravujeme na večer, balíme dárky, zdobíme stromek, cpeme se cukrovím... a večer usedneme společně ke štědrovečerní večeři, u nás je to tradiční kapr s bramborovým salátem, a potom si rozdáme dárky. Letos jsem opravdu zvědová, co pod stromkem najdu, protože mamka říkala, že brácha se letos fakt vytáhnul s tím dárkem pro mě... Tak se trochu bojím, ale zároveň jsem zvědavá. Každopádně se mějte krásně, užijte si Vánoce, pokud možno a pokud slavíte, pokud ne, tak se zkrátka jen mějte krásně :D Já se někdy mezi svátky určitě ozvu :)

- S láskou vaše Angie.

10 komentářů:

  1. No já viděla, že jsi na Instagram dávala fotku z příprav bramborového salátu a u toho psala, že myslím děláte 10 kilo! U nás by to trvalo sníst pěkně dlouho, protože ho má rád jen taťka My s mamkou ho jako sníme, ale nemusíme to. No nic. Doufám, že jsi si ty dnešní Vánoce užila a doufám, že se nám pochlubíš s tím, co jsi dostala :) Já teda dneska hlavně koukala na filmy Nebudu lhát. Jinak to video s Chewbaccou nemá chybu! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taktiež prajem trošku oneskorene krásne Vianoce :) dúfam, že si pod stromčekom nakoniec našla niečo super! A u nás je prebieha Štedrý večer asi nejako podobne ako u Vás a musím povedať, že tento rok nebola skoro žiadna hádka a nikto nebol nervózny! Takže, moje tohtoročné Vianoce boli naozaj vydarené. :) potom sa pochvál, čo si dostala som zvedavá hehe

    OdpovědětVymazat
  3. Sice byly Vánoce včera, ale moc doufám, že sis je co nejvíce užila. ♥ My máme slavíme Vánoce podobně jako vy, akorát stromek děláme vždycky den předem. :) Kdyžtak nám pak můžeš napsat, co pěkného jsi od bratra dostala. :) Jinak krásné svátky. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že jsem Elišku taky párkrát nechala na volno, ale to bylo ráno a vždycky jsem se dívala, jestli kolem nejsou psi. Ono to bylo takové štěstí v neštěstí. Taťka se o tom dneska bavil s kamarádem, co bydlí v paneláku naproti a ten mu řekl, že nejspíš je to stejná ženská a stejný pes, který nějaké paní od něj ze vchodu toho psa potrhal, takže musel chudák na operace, ale naštěstí se z toho dostal. No a když pak na tu ženskou zavolali policajty a chtěli po ní, aby zaplatila výdaje, tak se ukázalo, že je to vlastně feťačka, která nemá ani floka, takže jim nic dát nemůže... No já se pak ptala rodičů, jestli se ten pes Elišky pustil hned, jak ho ta ženská zavolala a mamka mi říkala, že se zalekl, až když k němu šel taťka, ale prý to chvilku vypadalo, že by vystartoval i po něm. Můj taťka je docela ranař, takže ten by toho psa asi zabil, kdyby po něm šel nebo kdyby Elišce ublížil nějak víc. Ona se teda ta ženská hned ptala, jestli ji kousnul, ale protože to bylo v noci, tak si té rány rodiče bohužel nevšimli. No budu si dávat majzla, když ji půjdu venčit. Sama nevím, co bych dělala, kdyby se tohle stalo před mýma očima. Každopádně i ten tvůj příběh s pokousáním zní děsivě. Doufám, že to zranění nebylo nijak vážné. Mně teda taky pokousal německý ovčák, když jsme jeli do myčky. Jsem vylezla z auta a už jsem ho měla na ruce. A doteď mám vystouplou jizvu -_-
    Ale jsem ráda, že aspoň ty jsi měla pohodové Vánoce :) Viděla jsem na Instagramu tu fotky se šálou! Brácha se teda opravdu vytáhnul! A co se týče Carrie Fisher tak ta zpráva mě včera taky dostala. Vždyť jí je jenom 60 let! Jak mohla dostat tak silný infarkt? Já doufám, že se z toho dostane, je to statečná a hlavně průbojná ženská! Prostě se nesmí opakovat to, co s Alanem Rickmanem na začátku letošního roku :(

    OdpovědětVymazat
  5. aj tebe pekné sviatky a dúfam, že si si to krásne užila a užívaš, a tiež aj ten darček dúfam, že ohromil a nevydesil        ale určite to bolo to prvé , mi zase na vianoce nemáme šalát mi ho máme až na nový rok takže ja si na to ešte počkám, ono je to asi jedno koľko ho človek navarí, stále je ho málo       , asi preto, že sa nevarí tak často, aspoň u nás nie

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se trochu opožděně s přáním Veselých Vánoc, snad sis tento den užila :) A dárek od bratra jsem viděla na instagramu a přeji ti ho moc! Sama jsem něco našla pod stromkem s tématikou HP, takže věřím, že vím, jak skvěle jsi se cítila, ale doufám, že nám nějaký článek o tomto dni ještě napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také ti ještě opožděně přeju moc krásné prožití vánočních svátků :)

    OdpovědětVymazat