úterý 13. prosince 2016

Gallery update 60.8: Few new photos from filming in Savannah

Ahojte všichni. Jak se máte? Já jsem dneska měla takový rozvleklý den. Do školy jsem šla hned ráno a vrátila jsem se domů v devět.. šla jsem ještě po škole s mamkou na Vánoční trhy na Staroměstském náměstí. Dala jsem si jablečný punč a levandulový svařák a bylo to moooc dobrý. Taky jsem měla trdlo a půlku klobásy v bagetě :D Ano, je mi zle :D Hrozná kombinace, ale což. Strom je letos moc krásný a dokonce jsme i vychytaly chvilku, kdy hrál a blikal, tak to bylo moc fajn :) Akorát jsem teda zase utahaná jak pes. Byl to divnej den. No ale teď ke Kristen. Pořád ještě je v Savannah v Georgii, kde natáčí zatím nepojmenovaný film o Lizzie Borden. Dlouho se neobjevily žádné fotky z natáčení až do včerejška, kdy se objevila velká halda fotek z placu, ale já jsem nakonec uložila jen 6, protože ty zbylé jsou v podstatě jen klasické paparazzi, akorát tam má Kris udělané vlasy. Jsou to ale fotky z pauzy s přáteli a to už zas spadá do té skupiny paparazzi, které já zkrátka nepřidávám. Kdo je chce vidět, tak si je musí najít jinde, znáte mě. Ale aspoň těhle šest. Na jedné má teda Kris civilní oblečení, ale jinak je v celkem dvou kostýmech. Moc se mi líbí ty dobové šaty z konce 19. století. Natáčí se už pár týdnů. Jsem na ten film hodně zvědavá. Co vy si o tom zatím myslíte?
* * * * * * *
Hello everyone. I talked about these photos yesterday. I wasn't sure, if I want to publish them or not, but I decided to save at least six new photos from the set of the Untitled Lizzie Borden project, that is filmed in Savannah, Georgia right now. I saved just six photos because most of them are basically normal paparazzi that I never publish, I chose these six as an example... You can see Kristen in two costumes there and in one picture she's in civil clothes. I think she looks great in that late 19th century dress, what do you think? They are filming couple of weeks already. I am very curious what will come out of it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě, stejně tak Kristen....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ako keď som videla tie šaty s červenou károvanou sukňou tak jedine čo am napadlo je KRÁSA!!!! Ja som sa do nich zaľúbila. A ku tomu tam mala úžasné s česané vlasy. Tie modré "šaty" boli tiež pekné. A úsmev na tváry my vyčarila Kris v normálnom oblečený ako mala vysoko tie ponožky

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ti je teda hej ja som ho strávila v robote a mala som dosť a som rada, že nemusím nikam ísť      ale je dobre, že si si takto vyšla a fotografie sú ako parádne a som na to zvedavá ale je to trochu nezvyk sa na ňu takto pozerať

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen a Daniel na stejném místě a na natáčení filmů, prý se i potkali, ale marně hledám více informací, ještě objevuji kouzlo tumbrl, doufala jsem v nějaké společné osobní fotografie a nic, tedy pokud mi to neuniklo :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se objevily takové fotografie a přidala jsi nám je. :) Já jsem na to upřímně hoodně zvědavá, ale nemám strach, že by to nebylo dobré. :) Docela mě pobavilo, jak má Kristen ty adidas boty pod tou sukní. Ale slušelo jí to. :)

    OdpovědětVymazat