pátek 30. prosince 2016

Happy New Year 2017!


Píšu trochu dřív, ale to je detail. Myslím, že ani nemusím opakovat, že rok 2016 byl dost hrozný. Rozhodně patřil k těm méně vydařeným. V mém životě se toho docela hodně změnilo... prožila jsem si další rodinné krize, podobně jako vloni a prožila jsem si samozřejmě nějaké dobré a nějaké špatné momenty. Na globální rovině byl tenhle rok pro mnohé opravdu děsný. Nechci tu úplně rozvířit politickou diskuzi, ale tak Brexit, Trump, to všechno se dělo letos. Došlo k několika teroristickým útokům v Evropě a nejen v ní, a k mnoha dalším hrůzám po celém světě. Zemětřesení v Itálii, válka v Sýrii, a tak dále. Člověkem tenhle rok otřásl, pokud vnímá, co se děje ve světě a i má víra v lidstvo se otřásla, naposledy vlastně jen před pár dny, kdy zemřelo v Berlíně po teroristickém útoku několik lidí. Hodně špatných věcí se v tomhle roce stalo a dějou se dál a to, že začne nový rok, to nejspíš nezmění. Hodně slavných osobností letos odešlo na věčnost, skoro si až člověk říká, že už se na to, jak se lidstvo žene do pekel, nemohli dívat. Mám optimistickou náladu, jak vidíte :D Ale ne... z osobního hlediska byl pro mě tenhle rok plný výkyvů. Hodně jsem cestovala, což bylo skvělé. Byla jsem na Sicílii, v Londýně, v Amsterdamu, na Korfu, v Rakouku na horách... splnila jsem si sen a jela do filmových studií Harryho Pottera. Některé části roku jsem si opravdu užila, v jiných jsem neměla daleko od zhroucení. V posledních několika měsících nejsem v úplně dobrém rozpoložení, což je celkem slabé slovo. Měla jsem toho hodně ve škole, debilní rozvrh, nestíhala jsem ještě s prací nic a byla jsem naprosto vyčerpaná. A pořád vlastně jsem. Doufám, že v roce 2017 to bude lepší. Tak trochu hledám svojí cestu a třeba ji tenhle rok konečně najdu. Na blogu jsem letos zveřejnila celkem 228 článků, což je o několik míň než v loňském roce, ale ne zase o moc. Pořád mě ale blogovat o Kristen baví a nejspíš ještě hodně dlouho bavit bude. V letošním roce blog oslavil už své 5. narozeniny a to je opravdu úspěch. Přestože i tento rok se neobešel bez zdravotních problémů v rodině, tak nebyl jen špatný. Doufám ale, že rok 2017 nechá mou rodinu na pokoji. A vám přeji to samé. Hlavně do nového roku 2017 to zdraví, protože zdraví je to nejdůležitější, co člověk má. V tomhle roce si cením asi nejvíc toho, že jsem pořád ještě naživu. Hlavně v době, jako je tahle, kdy je budoucnost nejistá a člověk zpochybňuje téměř všechno, je důležité oslavit každý jeden den, nejen ten přechod z jednoho roku do druhého. Každý den je výzva a každý den je úspěch, když ho zvládnete ve zdraví. Lidé by si měli více cenit toho, co mají a méně se hnád za tím, co mít nemůžou nebo můžou, ale musí přes mrtvoly. Já si vážím všech dní, kdy můžu dýchat, protože nikdy nevíte, kdy už to štěstí mít nebudete. Stále jsem neztratila víru v lidskou rasu, i když je to den ode dne těžší a těžší. Ale naději člověk nemůže ztratit nikdy, protože když ztratí naději v lepší zítřky, ztratí důvod, proč zůstat naživu. Jsem trochu melodramatická, až se mi to nelíbí. Chci vám jen říct, že je vždycky lepší snažit se ve všem najít to dobré... a přestože jsem ráda, že tenhle rok už končí, nebyl jenom špatný a jsem vděčná za to všechno dobré, co mě v něm potkalo. A i za některé ty špatné věci, díky kterým jsem se něco naučila, jako třeba moje eskapáda s O2. Ne všechno zlé je i k něčemu dobré, ale občas to platí. Takže vám přeju, aby byl pro vás rok 2017 lepší, než ten, který dnešním dnem končí, aby se vám splnilo, co si přejete, aby se splnilo a abyste i další rok prožili ve zdraví, obklopeni lidmi, které máte rádi a pokud možno byli šťastní!
* * * * * *
I don't have to repeat how awful this year was. It was a really hard year for me, a lot of things had changed... I had some family drama, I had my ups and downs like everyone. It wasn't a good year in a global level, it wasn't bad on the personal level either. We have lost many artists, we have lost a lot of hopes in human race and humanity itself. A lot of bad thing happened in the world and are still happening. This year felt long... Maybe because so much has happened in my life. I travelled a lot this year. I was in Sicily, London, Amsterdam, Greece, Austria... I enjoyed some parts of this year, but I struggled with a really dark period last couple of months that are not completely over yet. I've published 228 articles this year, that is a bit less than last year, but not a lot less. I am still very happy blogging about Kristen and not close to the end, but I wasn't in a very good place last three mor four months. I really hope I will be better in 2017, psychically and emotionally, because I am kind of a broke right in this moment. I am searching for my way to live my life and I hope that 2017 will show me some direction. I came through really hard time this year with my dad being ill again... so I really hope that the next one will leave my family this time... But it wasn't just bad. A lot of good thing happened too. I passed my exams, I travelled a lot, I visited Harry Potter studios in London, which was my dream for a really really long time. I managed to stay alive, that's always good. Every day is a challenge... We shouldn't be celebrating just New Year, we should be celebrating every single days, especially in these days with uncertain future of the human race. It is important to wake up every day with this feeling inside you, that you just want to live at least another day. I haven't yet lost my hope in humanity, but with every single day in this world it's harder and harder not to. But don't. If we lose hope in better tomorrows, we lose everything, we lose reason to live. I am being a bit dramatic, as you can see... but I am the kind of person who wants to see the good in everything rather than bad, so I am really not able to say that this year was just terrible. But I am glad it ends. I like 2017 better, I hope it doesn't screw up right away. So Happy New Year everyone, hope all your wishes come true and you are healthy, because health is the most important thing. Be happy and try not to worry to much. Who worries, suffers twice.

6 komentářů:

  1. Myslím, že lépe bych tohle nenapsala, musím s tebou souhlasit skoro ve všem, tenhle rok byl i pro mě dost divný a docela smutný, samozřejmě v něm byly i dobré momenty, ale bylo jich méně, věřím, že 2017 bude lepší a přeju ho i tobě, Angie. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané. Myslím, že lépe bych to nenapsala :) Tak já Ti také peju jen to nejlepší a ať se Ti splní všechny tvé sny, kterých jsi ještě nedosáhla. Tak Šťastný Nový rok a zase za rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. content://media/external/file/12939

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že jsi vypsala, co všechno se (už) v loňském roce dělo. Rok 2016 byl po té globální stránce asi nejhorší jaký jsem zažila. Stalo se toho fakt hodně špatného. Co se týče víry v lidstvo - já si vždycky říkám, že skutečnost, že před jsme tu před 70 lety měli koncntrační tábory a co lidi dělali jiným je důkazem toho, že lidstvo selhalo na plné čáře. Taky mě vždycky šokuje, že nějaký magor zabije nevinné lidi. Ale už z historie víme, že to se dělo, děje a bohužel nejspíš i bude. Teď vidím, že má slova jsou taky docela depresivní
    No Angie já ti moc přeju, aby pro tebe byl rok 2017 vydařený. Hlavně to zdravíčko, to máš naprostou pravdu a plno úspěchů v osobním i tom školním životě Taky ti přeju, abys měla víc času sama na sebe a našla si tu svou cestu - já budu letos asi dělat to samé

    OdpovědětVymazat
  5. Jako kdyby jsi mi brala slova z úst, vystihla jsi to přesně, sice pro mě byl z osobního hlediska rok 2016 spíše neutrální, možná bych napsala zlomový, přeci jenom se mi hodně věcí změnilo, jak škola, tak i osobní život, ale globálně s tebou souhlasím, je to fakt smutné, co se děje, musíme užívat dnem, teď to platí mnohem více, bojím se, že lepší to nebude :( Ale snad ten rok 2017 překvapí, chci ti popřát, aby pro tebe byl rok 2017 mnohem lepší! :)

    OdpovědětVymazat