pondělí 19. prosince 2016

Gallery update 61.2: New/Old ELLE UK outtakes + photos with fans

Ahoj ahoj ahoj. Jsem tu jen na skok, protože bych se měla učit. Jenomže to samozřejmě odkládám jako vždycky a místo toho píšu článek. Máme zítra předtermín italské syntax a já jsem se na to samozřejmě ještě vůbec nepodívala. Mám pocit, že už to ani nemá cenu a tak to jen dál odkládám :D Klasika :D Asi to půjdu alespoň zkusit, ale asi uvidím podle toho, jestli se mi podaří vstát :D No nic. Mám pro vás tedy jen rychle nějaké nové fotky. Moc toho není, ale lepší, než špendlíkem do oka. Mám pro vás dvě staronové fotky pro Ele UK 2016 pro zářijové číslo. Ten photoshoot mám hrozně ráda a tak jsem ráda, že se objevily další fotky :) Obě dvě jsme tuším mohli zahlédnout i mezi scany, ale samostatně ještě ne. Kristen to tu moc sluší :) Mimochodem jsem si vzpomněla, jak jsem mluvila o tom, že se Dan s Kristen setkali. Tak Kris se s Danielem Radcliffem vlastně už kdysi setkala, v roce 2013. Předávali spolu v tomto roce jednoho z Oscarů. [kuk]
* * * * * * *
Hello hello hello. I am here just for a moment. I should be studying italian syntaxis, but I am soooo lazy and tired. I came home not even an hour ago, I was in work and in school and I should study during the weekend, but I am just unbelievable and I didn't :D So if I want to go to write that test yesterday, I wil have to start. But I am trying to postpone everything, so first, I will write an article. I have for you today two new/old outtakes from Elle UK 2016 September Issue. I love that photoshoot, it is one of my favorites this year and these two more are also great. By the way... I was talking about Kristen meeting Dan in Savannah... I realized that Kristen and Daniel Radcliffe have met before back in 2013. They were presenting together at Oscars.

imagebam.com imagebam.com

No... takže berle jsou zpátky. Bohužel. Objevily se další dvě fanouškovské fotky s Kristen a na jedné z nich je vidět, že má Kris u sebe berle. Což mě tedy moc mrzí, doufala jsem, že si neudělala nic vážného, ale vzhledem k tomu, že vytáhla berle, má nejspíš bolesti a to je na nic. Doufám, že bude co nejdřív v pořádku! První fotka pochází nejspíš ze stejného dne, jako ty dvě, co jsem přidávala včera. Kris tu má totiž stejný outfit. Ta druhá je potom nejspíš trochu starší, i když se objevila až dnes. Kris má na sobě totiž korzet a je to fotka z netáčení filmu, který dostal prozatimní název 'Lizzie'. Kristen je na ní s fanouškem a svým bodyguardem. Který z nich je bodyguard si nejsem úplně jistá, ale myslím si, že ten v modrém, mám dojem, že už jsem ho s Kris někde někdy zahlédla.
* * * * * * * *
Soooo.. the crutches are back. Unfortunately. Kristen took another two photos with fans and in one of them, she has crutches with her. I hope she's going to be ok soon! The first photo is probably from the same day as those I published yesterday, because she has the same outfit. I am so sorry she's injured, I really hope it isn't anything serious. The second one is probably a bit older, because Kristen has there corset and it is from the set of Lizzie Borden project and the filming has already ended. I love both of them, Kristen looks cute, I am just so sorry about the crutches. One of those two guys is Kristen's bodyguard, I think the one in blue, but I am not sure about it. I just think I've seen him with her somewhere already. And the other guy is probably just a fan of Kristen.

imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Je to bojovnice, to vyléčí a držím jí palce...

    OdpovědětVymazat
  2. Špendlíkem do oka? U nás říkáme drátem do oka, vždycky mě tyhle "fráze" pobaví. Musím říct, že ty fotky pro Elle jsou opět strašně krásné. ♥ Obě se opět povedly, Kris je kráska. ♥ Jinak ty fanouškovské fotografie jsou taky superní, jen mě mrzí, stejně jako tebe, že musela Kris vytáhnout berle, snad to není nic extra vážného. :/ A moc děkuju za krásnou ikonku. ♥ Tebe taky čeká co nejdříve! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, já také nedávno koukala na ty fotky z předávání Oscarů! Chci doplňovat starší věci do galerie, tak postupně stahuji fotky všude možně, sice to chci potom jako update přidávat na blog při nejvyšší nouzi o novinky, ale už ty fotky v počítači mám a hrozně jsem je ráda stahovala, ještě si pamatuji, jak měla Kristen tu nohu a jak Dan někde řekl, že ji tam chtěl odnést, ale bál se, aby mu nespadla a nezhoršil jí to. Doufám, že ti předtermín vyšel, já byla jen na jednom, na ostatních jsem otálela a nebyla už místa, takže leden bude zajímavý :/ A ty fotky pro Elle, abych se také dostala ke Kristen Jsou nádherné, Elle photoshooty umí a asi i nejlepší, pro mě tedy! a mrzí mě, že má zase berle, snad to bude, co nejdříve v pořádku :(

    OdpovědětVymazat
  4. K něčemu se ti přiznám - já nikdy moc nechápala tu tvou prokrastinaci. Vždycky jsem si říkala, "Jak se stihne naučit?" apod.. Pak jsem začala chodit na vysokou, začlo mi zkouškové a já dělám to stejné Dneska jsem se pokusila kouknout na fonetiku a zavřela jsem to s tím, že to nemá cenu Tenhle předmět je prostě ztracený. Ale půjdu si to tam asi teda třikrát zkusit - jen tak pro srandu Stejně ani nevím, jestli tam zůstanu nebo ne... Jsem na vážkách. Jinak to video s Jennifer a Chrisem kde se navzájem urážejí je boží a já se u něho dost nasmála Až bude trochu klidu, tak ho mám v plánu zveřejnit na blogu :)Co se Kristen týče, tak mě mrzí, že má zpátky berle. Snad to teda nebylo nic vážného - myslím, že když je měla na Oscarech tak šlo o to, že si pořezala chodidlo nebo co... Tak ať se brzo uzdraví :) Z nových fotek pro Elle jsem taky nadšená! Moc se mi líbí ta první ♥ Přijde mi taková trochu badass, ani nevím proč

    OdpovědětVymazat
  5. tak to sa niekedy stáva človeku sa do toho nechce a odkláda to a potom už je neskoro a nemá to cenu a to niekedy robím aj ja a nie som za to na seba veľmi pyšná      ale čo už niekedy sa stane , mno a fotografie sú teda skvelé a aj mne sa veľmi páčia hlavne ta druhá ako sa tam pozerá priamo na teba      tá je skvelá, a tiež mi je ľúto, že má tie bolesti a musí takto chodiť o barlách je to veľmi smutné, dúfam, že sa jej čoskoro poleší

    OdpovědětVymazat
  6. To odkladanie poznám hlave keď sa mám učiť na test alebo niečo na spamäť. Vždy si to nechám an poslednú chviľu a potom na seba nadávam že som krava. Tak ten prvý photoshoot je krásny. Ja som sa zamilovala do tých 1 šiat a ku tomu jej blonďaté vlasy... LASKA. Je mi ľúto že Kris má zas barle ale snáď sa jej to zlepší a bude jej dobre.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s tím učením to mám podobně. Taky všechno nechávám na poslední chvíli a potom nestíhám Ten photoshoot pro Elle je úžasný. Kris tam má úplně boží make-up a ty outfity jsou taky super. Na té druhé fotce s fanouškem to vypadá, jako kdyby byli oba dva bodyguardi, ale zase na druhou stranu, proč by se fotila se svými bodyguardy

    OdpovědětVymazat