sobota 3. prosince 2016

Outfit duel no. 15

Ahoj všichni. Už je 3. prosince, ale ankety mám pro vás až dnes. Tenhle týden byl vážně divný. Za chvíli odcházím na koncert kapely Jelen, už se moc těším, ale ještě před tím chci zveřejnit alespoň jednu z anket. Jako klasicky první fashion duel. Mám pro vás dva outfity, které jsou hodně jiné, ale zároveň jsou si i v něčem podobné. První je z premiéry Personal Shopper na filmovém festivale v Cannes a druhý je z premiéry filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk na New Yorském Filmovém Festivalu. Oba dva jsou bílé a k oběma měla Kristen podobný styl make-upu. Je to ale jiná značka, ty šaty jsou Chanel, ten druhý outfit je Rodarte. Oba outfity jsou dost zvláštní a na obou je něco, co mi na nich od začátku nesedělo. A byla jsem zvědavá, co si o nich myslíte vy a který si myslíte, že je lepší. Tak hlasujte v anketě! :)
* * * * * * *
Hello everyone. It is December 3rd already and I have for you polls of the month. I wasn't able to make it sooner, I was too lazy for it. Last week was so weird... So I am sorry, but I have them for you now. This time I've chosen two outfits, that I love, but they both have something that I wasn't happy about or seemed weird to me. First one is from Personal Shopper premiere at Cannes Film Festival 2016 and the second one from Billy Lynn's Long Halftime Walk premiere at New York Film Festival 2016. Both of these outfits are white, Kristen has a similar make-up and I was just really curious, what do you think about these two outfits and which one you like better.




Vítěz minulého kola byl poměrně jednoznačnej už od začátku. Zvítězil 2. outfit! :)
* * * * * *
The winner of last outfit duel was quite obvious from the very beginning. The winner is outfit number 2! :)


6 komentářů:

  1. No obe sú naozaj zaujímave ale hlasujem za číslo 1 ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já naprosto zbožňuju ty bílé kalhoty, ale ten top už zas tak ne, přijde mi až moc ozdobený a přeplácaný, takže se musím přiklonit k jedničce, tam se mi na ní líbí více i vlasy a líčení

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tady to mám jasný, jsem pro dvojku!

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát jsem nemusela moc dlouho přemýšlet, více se mi líbí outfit číslo jedna, je takový zajimavý, líbí se mi k němu i ty botky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. U dvojky se mi moc líbí ty kalhoty - ještě si pamatuju, jak jsem z nich byla vyplesklá a totálně jsem se do nich zamilovala ♥ - ale nelíbí se mi ten top. U prvního outfitu se mi zase moc nelíbí ty rukávy... Ale když si mám vybrat, tak jsem musela hlasovat pro jedničku ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak u mě tady jednoznačně vítězí jednička! Jakože dvojka je taky skvělá, ale já si už od začátku strašně zamilovala celý ten outfit, je boží! A k tomu ten účes a líčení, jak to nemá chybu, takže pro mě určitě jednička :)

    OdpovědětVymazat