neděle 18. prosince 2016

Gallery update 61.1: New photos with fans

Trochu jsem si přetřídila affiliates. Udělala jsem to sama, bez kontroly... protože jak jste si mohli všimnout při minulém pokusu, zrovna dvakrát mi to nevyšlo a nikdy jsem jí nevyhodnotila, ačkoliv jsem ráda, že se tolik z vás zapsalo. Zkrátka a dobře vím, které blogy jsou pozastavené už dlouhou dobu, vím, které už nefungují a vím, kdo sem nechodí, tak jsem to prostě promazala sama. Je možné, že se někteří z vás vrátí k blogování a v takovém případě moc ráda znovu spřátelím, ale prozatím jsem neaktivní blogy přesunula do rozepsaného článku, kde mám adresy blogů, se kterými jsem byla bývávala kdysi spřátelená. Kdo se nenajde v seznamu v menu a i tak by chtěl zůstat spřátelený, může mi napsat. Potřebovala jsem si v tom ale udělat trochu pořádek. No nic. Také jsem dodělala ikonky všem, kterým chyběly... akorát u blogu Domči jsem si nebyla jistá, jestli bude pokračovat i na blogu o Em, tak mi když tak dej vědět. A taky nové ikony pro sisters sites, tak doufám, že se líbí. Chtěla jsem je obměnit celkově, ale pak se mi sekl photoshop a já ztratila nervy, tak možná jindy. No teď už ke Kristen. Neobjevily se žádné ultra novinky, ale mám pro vás dnes alespoň 4 nové fotky s fanoušky. První dvě jsou trochu starší, ta první pak hodně nekvalitní... druhé dvě pak pochází nejspíš ze včerejšího večera. Všechny jsou tedy ze Savannah v Georgii. Kristen to na všech moc sluší, jsem ráda, že nemá problém se takhle s fanoušky vyfotit, myslím, že jí to neotravuje... možná když je toho moc, tak trochu jo, ale nikdy to na sobě nedá znát. Všichni, kdo jí známe tak dlouho, jako já, tak ví, že svých fanoušků si váží :)
* * * * * * *
I reduced the number of my affiliates. I did it myself, without control. You might remember that there was one that I never concluded. I wanted to make icons finally today... and I was just going through all those links and I realized that some of those blogs are long gone or they are not active... and some of them don't go there, so I don't need to keep them. I am sorry. So if you still want to be my affiliated site and you didn't find yourself in the menu, write me, I will be glad, but for now, it's how it is. I didn't delete those who are on a break, I just moved them to my pre-written article, where I keep links to those old blogs I used to be friends with, so if you come back, I will be happy to be your aff again. Whatever. I also made new sister's sites icons, hope you like them. I wanted to make new even for affiliates, but then my photoshop stopped working and I lost my nerves. There are no huge news today, but I have for you at least four new photos with fans from Savannah. The first two are a bit older, the next two showed up yesterday. The first one is in very bad quality, but you can recognize Kristen... kind of... :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: