pondělí 2. ledna 2017

Outfit duel no. 16

Seděla jsem v obývacím pokoji a přemýšlela jsem o tom, co to sakra mělo bejt ten novej díl Sherlocka. Ale ne, o tom mluvit nechci, je to čerstvé a nechci spoilerovat. Dneska to běží na dvojce, tak se můžete kouknout dokonce s dabingem. Ne, že by to byla nějaká výhra s dabingem, ale aspoň je tomu pak líp rozumět než v té angličtině bez jakýchkoliv titulek :D No nic. Zkrátka jsem hrozně přemýšlela, jaký bych napsala článek, protože nějak novinky teď nejsou a vůbec mi nedošlo, že se měsíc prosinec přehoupl v měsíc leden a tudíž bych mohla udělat ankety, že ano. Je to tak hrozně divné, že už je rok 2017. Když odkazuju na nějakou událost, která se stala 2016, tak mám tendenci pořád říkat "letos" nebo "tenhle rok" atd. Jak jste oslavili Silvestra? Já jsem byla s pár kamarádama na chatě u jedné z bývalých spolužaček z gymplu. A se třema psama. Byla to sranda, ale chvílema i nebyla. Pili jsme hodně moc celej den a půlku noci, ale ani jsem nebyla opilá. Narozdíl od některých spoluslavících. Což je dobře, protože mně bývá po alkoholu poslední dobou hodně špatně. Mně teda bývá poslední dobou hodně špatně po hodně věcech, možná bych si konečně mohla skočit na testy, jestli nemám alergii na lepek. Každopádně vám všem ještě jednou přeju všechno nejlepší do nového roku 2017! Pro Kristen to byl hodně úspěšný rok. V tomto roce mělo svou premiéru hned pět filmů. Equals, Certain Women, Personal Shopper, Café Society a Billy Lynn's Long Halftime Walk (u nás v kinech od února). Kromě toho se zúčastnila hned tří prestižních filmových festivalů, v Sundance, v Cannes a v New Yorku. Tento rok také natočila svůj první vlastní krátký film, který napsala a zrežírovala. Získal název 'Come Swim' a bude mít premiéru právě na festivalu v Sundance za pár týdnů. Dále také nadále spolupracuje se Chanelem, více se otevřela ohledně svého soukromého života a připadá mi, že je teď o něco sebevědomější i v situacích, kdy se dříve úplně necítila ve své kůži. Kristen také v tomto roce natočila nový film o Lizzie Borden s Chloë Sevigny a také si zahrála v klipu The Rolling Stones. Co se u Kristen chystá v roce 2017 težko říct. Už teď ale víme, že se objeví v Sundance, z čehož mám velkou radost. Kristen se také zmínila o dvou krátkých filmech, které by chtěla natočit, tak uvidíme. Během NYFF se zmínila i o novém filmu, který by měla natáčet jako herečka... více informací jsme se od té doby ale nedozvěděli, tak těžko říct. Každopádně jsem na to, co tenhle rok přinese, zvědavá. Pro mě bude hodně podstatný. Tak uvidíme, jestli i pro Kristeninu kariéru. Ale teď už tedy k jádru pudla. Mám pro vás první anketu tohoto měsíce. Outfit duel. Tentokrát jsem vybrala také dvě události z letošního roku. První outfit je z festivalu v Cannes, konkrétně pak z premiéry filmu American Honey. Druhý outfit pochází z New Yorského filmového festivalu, konkrétně z premiéry Certain Women. Dneska se mi zdál hrozně divnej sen, že jsem byla v New Yorku a nachytala jsem Elizabeth Olsen a Zaca Efrona, jak se snaží někam vloupat a já se furt chtěla s Lizzie fotit a totálně jsem házela bobek na Zaca, kterej se furt snažil na sebe upozornit, že je jako taky slavnej. Tak jsem mu řekla, že vim, kdo je, ale že je mi to fuk :D :D :D Bože, to bylo divný :D No nic. Už jsem zase mimo. Tak hlasujte prosím v anketě pod článkem a dejte mi vědět, který outfit se vám líbí víc.
* * * * * * *
I was sitting in our living room with opened admin and I was thinking really hard what to write about and I couldn't find the answer. I don't know what I was thinking. I was probably still stuck in 2016 and didn't realize it's already January. I cannot quite believe it's another year already. 2017. So strange. So unreal. How was your New Year celebration on last December? Have you done anything special? I was with my friends and it was fun but also not so fun sometimes. But mainly fun. I wasn't even sick yesterday after we drinked almost whole day, which was good. I hope you enjoyed it. I wish you happy new year once again!! Kristen had a pretty good year. Five of her films premiered this year. Café Society, Personal Shopper, Certain Women, Equals (in the US) and Billy Lynn's Long Halftime Walk. She also filmed her first own short movie written by her and directed by her called 'Come Swim' that will premiere at Sundance this month. She also played in The Rolling Stones music video and filmed a new movie about Lizzie Borden with Chloë Sevigny. She was at Sundance Film Festival, she was in Cannes, she spent a lot of time at the New York Film Festival and was also awarded for her work. She still cooperates with Chanel and she signed for a new campaign. She also opened up about her privacy this year and in my oppinion became even more confident in her own skin. So lets see what 2017 will bring. Right now we know, she's going to be at Sundance with her directional debut. Kristen talked about possible new short movies she may direct and she also talked about some possible new movie role in 2017 that was never mentioned again, so I kind of hope it is true. But now to the point of this article. I realized, that it's January, so I realized, that I should do the polls. I have for you first the outfit duel, I will publish photo of the month tomorrow, I hope. I've chosen two quite different articles from two biggest events of last year. First one is from Cannes Film Festival and the second one is from New York Film Festival. I had this weird dream today, that I was in New York and I've met Lizzie Olsen there. She was hanging out somewhere in New York streets with Zac Efron and I told him: "I know, who you are, but I like Lizzie more" :D And they were trying to break into some house and I interrupted them and wanted to take a selfie with Liz... that was soo weird. And she made me cry, because she wasn't really happy, I am fangirling all over the place when they want to break into someone's place :D Why am I telling you this? Yeah, right, the New York Film Festival. The first photo is from 'American Honey' premiere and the second one from the Certain Women premiere. So let me know, which one you choose.


Upřímně jsem nečekala, že to bude až tak zřejmé. Asi proto, že mezi mé oblíbence nepatří asi ani jeden z těch outfitů, i když oba mají něco do sebe. Vy jste to ale rozsekli a zvolili jste Chanel, což mě možná šokovalo ještě víc :D Každopádně rozdílem 5 hlasů se výhercem stal 1. outfit z premiéry Personal Shopper v Cannes.
* * * * * * *
I didn't expect last round to be so obvious. Both, outfit duel and POTM, were pretty obvious from the very begining. The first outfit wins with 5 vote difference this time. You chose Chanel this time, which was kind of surprising.


4 komentáře:

  1. Jak to bylo rozkouskované do celého roku, tak mi uniklo, kolik toho Kristen za ten rok stihla! :O Ale už teď se těším, co nám tento rok přinese, už se těším na Sundace.  A ten sen mě fakt pobavil! Úplně si to živě představuji A anketa je těžká, no, ale o něco více se mi líbí ten druhý outfit, kostýmky se mi poslední dobou začaly líbit a vínovou barvu miluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, mně se už párkrát taky stalo, že jsem chtěla napsat "letos", ale měla jsem na mysli rok 2016 Je to hrůza. Nového Sherlocka jsem ještě neviděla. Asi se do něj pustím někdy v průběhu týdne, ale s jistotou to říct nemůžu Teď se chci začít dívat na Vikingy No ale to je vedlejší. Do tohoto "outfit duelu" jsi vybrala dva skvělé outfity. No já jsem musela hlasovat pro jedničku - moc se mi líbí ta sukně ♥ (říká člověk, který sukně vůbec nenosí )

    OdpovědětVymazat
  3. ha tak to si teda budem musieť pozrieť dobre, že si mi to pripomenula lebo som na to teda zabudla, och hroza , tak mno dúfam, že to nebude nič vážne, ře sa takto cítiš tak často ale určite by si s tým mala zájsť k lekárovi, a hlas, mno ako trochu som aj rozmýšľala ale nakoniec som dala hlas prvému outfitu a to aj vďaka tomu ako tam Kris celkovo vyzerá a pre ten záber, je fakt parádny

    OdpovědětVymazat