středa 30. září 2015

Chanel Mademoiselle Prive's VIP trailer


Cítím to v kostech, že bude doba temna. Teda doba ticha. Kristen zrovna dotočila film Woodyho Allena a než začne natáčení Personal Shopper v listopadu, nemám páru o žádných akcích, kterých by se Kris měla účastnit. To samozřejmě nezamená, že se žádné nezúčastní, já jsem většinou ten poslední, kdo se to dozví. Jak vloni týden módy v Paříži, kde nás Kris šokovala s ostříhanými vlasy :D No nic. Každopádně si myslím, že si teď Kris asi dá zaslouženou pauzu od společenských akcí i natáčení, protože natočila během půl roku tři filmy a teď ještě propagovala American Ultra a Equals, měla toho hodně. Zároveň je mi ale jasné, že se něco objeví, protože je to Kristen a ta nedokáže nic nedělat... :D Ale aktuálně o ničem nevím a asi toho nebude nijak zvlášť moc. Tak možná konečně dodělám spoustu věcí a změn, které jsem tu na blogu chtěla udělat. Ačkoliv se znám, takže o tom docela dost pochybuju. Uvidíme. Nechám to otevřené :D Dneska jsem byla znovu na American Ultra. Byla to bohužel v Praze poslední možnost, kdy na tenhle film zajít, protože už ho stáhli... nevím, jak v jiných městech. Hodně dost mě to štve, protože většina lidí, kteří na to jdou, se dobře baví a líbí se jim to, nejsou z toho třeba tak moc nadšení jako já, ale líbí... jenže na to nejdou. Já nevím, nedokážu říct, je možný, že kdyby v tom nehrála Kristen ani Jesse, tak bych na to taky nešla, kdo ví. Ale mrzí mě to, to každopádně. Nejlepší byl jeden tak 50-60 letej pán (byla tma a měl vousy :D), kterej si to očividně dost užíval, chlámal se tam furt :D To mě hrozně potěšilo. Tentokrát nás v kině bylo 10, teda včetně mě a Rosie no, takže 8 nezávislých diváků a všichni zněli dost pozitivně, tak mě to tak mrzí no... :/ Jinak mám pro vás teda teď jedno video. Je to Chanel video. Ta videa od Chanelu mám hrozně ráda. Tohle pochází z Pařížského týdne módy, kde Kristen uvedla Chanel show. Ve videu jsou záběry na ni, ale i je tam krátký rozhovor, ve kterém hrozně pěkně mluví o Karlovi a o Chanelu: "Jsem si jistá, že Karl jako umělec pracuje hodně instinktivně a kompulzivně stejně jako ve všech ostatních jeho odvětvích. Ale opravdu, u něj jako fotografa, je znát taková přirozenost, naturalismus. Když něco vidí, tak můžete být hotoví během pár minut a vy si ani neuvědomíte, že jste zrovna celou věc dokončili, protože skutečně přesně ví, co chce." Přibližně. Určo na video koukněte, protože Kristen je v něm krásná. Její hlas zní trochu, že byla asi nějaká nachcípaná, ale i tak vypadala krásně:)
* * * * * * *
There is going to be another quiet time, I can feel it. The filming of Woody Allen's movie has ended for Kristen and before the Personal Shopper filming starts, Kristen will probably chill for some time. I also kind of hope, she will, because she had so much work last few months, she filmed three movies already this year, that is kind of crazy. I've been on American Ultra with Rosie* today once again and I loved it even more than for the first time :D There is no stupidity in going twice to see the same movie, by the way. I spent a really great time today and it was awesome. It was the last day of screening today, which actually pisses me off a lot. There were like 10 people in the cinema and everyone loved it. Even that 50-year-old man sitting near to us. Anyway. Right now I have for you one beautiful video, in which is Krísten. It is a Chanel video, some kind of a trailer to Mademoiselle Prive's VIP, probably for the newest collection. Kristen was in Paris at Paris Fashion Week during which this video was made and she's part of it, of course, that's why I am publishing it. Except some shots of her, there is also a short interview. You can hear that her voice sounds a bit like she was ill, but she talks very nicely about Karl and the collection and she looks lovely and I love it, so check out.

2 komentáře:

  1. já myslím, že se kristen určitě někde objeví :)
    ta animka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  2. To video je skvělé. Kristen o Karlovi mluví vážně pěkně a moc jí to sluší i Carey to tam opravdu moc sekne :)

    OdpovědětVymazat