sobota 5. září 2015

Gallery update 47.2: EQUALS PhotoCall at Venice Film Festival

Ahojte lidi. Tisková konference k filmu Equals skončila před několika málo okamžiky a vážně doufám, že bude někde zveřejněn záznam, nebo to alespoň někdo nahraje na youtube :D Což už vlastně někdo udělal, jak jsem teď zjistila :D Ale o tom až později. Až budou nějaké fotky, zveřejním vám i video a nějaké to shrnutí. Zatím mám pro vás něco trošku jiného. Teda... není to vůbec na jiné téma :D Jen to není z tiskovky, ale asi z 20 minut před tiskovkou, kdy proběhl krátký photocall s Nicholasem Houltem, Kristen a režisérem filmu Drakem Doremem. Těch fotek je zatím jen 12, ale jsou všechny skvělé, i když některé trochu mázlé. Doufám, že se jich časem objeví víc. Myslím, že asi ano, protože je to přeci jen jen asi hodina, co to fotili, takže... No. Nicméně všichni přijeli po kanále na lodi, pak trochu zapozovali a pozdravili se s fanoušky, vyfotili se s nimi, podepsali se.. z toho je taky pár fanouškovskejch fotek, a potom pokračovali na tiskovou konferenci. Kristen to hrozně moc slušelo, moc se mi ten model líbí, je takový neobvyklý, opět Chanel, po nějaké té trochu delší době, skutečně skvělý outfit, jen mě trochu mrzí ta černá, ale tak... jí to prostě sluší. A musím zatleskat kadeřníkovi (teda nejspíš Adirovi), protože umotat z vlasů té délky, kterou Kris aktuálně má, něco takového, je vážně umění. Jinak ta košile, co má Drake, je hrozně roztomilá :D mám takovou podobnou doma :D Akorát teda nebude tak kvalitní :D
Edit: Přidala jsem 25 nových fotek do galerie už i z ofiko photocallu, nejen z příjezdu.
Edit 02: A ještě dalších 51.
* * * * * * *
Hi guys. So... the Equals press conference ended few moments ago and I really hope there is going to be an official version of it somewhere on the internet, or that someone did took it and will put it on youtube :D I was watching and it was really great, but I will wait with comments on this topic, because I will probably write another special article about it. It is just an our ago, so there are not many photos, but I have for you 12 photos from the Equals photocall, that was right before the press conference. Drake, Nicholas and Kristen arrived on a boat and were posing for photographers, giving autographs and stuff (I have some fan photos from that) and so on. Kristen looks really gorgeous, wearing Chanel - once again. Black, which I am not that excited about, I would wish for some other colors, but whatever, she looked great in it. And I am in love with her hair, because do such a thing from such a short hair? That is almost impossible, it is amazing. I hope there are more photos coming up later.
+ 25 more photos added in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Já proti černé nic nemám, černá je taky moje oblíbená. Ten účes je opravdu úžasný a líbí se mi ten top, ten spodek se mi už moc nelíbí. Ale i přesto vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ten jejich stylový způsob přepravy Hned bych si taky vyjela na lodi takhle po Benátkách :) Tak snad viděli i něco z města :) CO se týče outfitu jsem nadšená! Kristen vypadala skvěle a Chanel má pro jednou zase palec nahoru :) Nejúžasnější je ale ten účes. Vypadá to fakt parádně! Kristen moc sluší :) A taky se mi moc líbí to líčení - že jsou jen tak jemně zvýrazněné oči :)

    OdpovědětVymazat