sobota 5. září 2015

Gallery update 47.1: New personal photos by Lindsey Byrnes


Ach. Můj. Bože. Tohle je něco naprosto úžasného. Naprosto to nesouvisí s filmovým festivalem v Benátkách, ale ach můj Carlisle, je to dokonalý! Mám pro vás nové osobní fotky Kristen, dvě nové, naprosto hustokrutěúchvatné osobní fotky Kristen. Tyhle fotky má na svědomí Kristenina kamarádka, fotografka Lindsey Byrnes. Těch fotek Kristen má jistě doma haldu, které nikdy nikdo neviděl, ale sem tam se objeví i nějaké, které zveřejní. A to se stalo i dnes. Nebo teda možná včera v Americe no :D Ty fotky jsou tak skvělé, nemůž z nich. Na obou Kris hraje na kytaru a jsou vážně boží. Kristen to neskutečně sluší, hlavně na té první, kde je i poznat, že je to ona :D Obě jsou fakt skvělá a já Lindsey tleskám a děkuju jí že je zveřejnila! Ta první je asi jednou z nejlepších fotek Kristen vůbec, myslím, že už vím, jaká fotka bude středobodem příštího designu... :D Lindsey k té druhé fotce napsala i toto: "Nejen ve středy. Dívčí crush na všechny dny." (Nebo tak nco :D)
* * * * * * *
Oh. My. God. This is... something absolutely amazing. It doesn't have anything to do with Venice, but... oh my Carlisle, this is awesome! I have for you two new personal photos of Kristen, two new AMAZING personal photos of Kristen. These photos were taken by Kristen's great friend and photographer, Lindsey Byrnes. These photos are so freaking cool. Kristen is playing the guitar and she looks so great and beautiful and just so COOL. I love them, I love them, I love them! Especially the first one. The first one is probably one of the best pictures of Kristen. I can't even express, how much I love it.

imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Jak jsem četla tvoje nadšená slova bylo mi jasné, že to bude materiál na příští design. A souhlasím, protože hlavně ta první fotka je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat