pondělí 28. září 2015

Layout no. 24

imagebam.com
August 21, 2015 - September 28, 2015

Myslela jsem, si, že tu ten 24. bude dýl. Fakt jsem si myslela, že tu vydrží minimálně dva měsíce, protože jsem měla dojem, že si nenajdu čas a hlavně se mi tak líbil a byla jsem z něj tak nadšená, že jsem ho tu vážně chtěla mít dlouho. Ale v poslední době už mě to nadšení upřímně trochu opustilo. Přesto jsem ale neplánovala nový design, nebyl čas ani na články, natož na nový design. Ani dneska jsem ho neplánovala. Vlezla jsem do photoshopu s tím, že budu dělat nový design na blog o Sophie Turner. Ten nevzniknul, zato vzniknul ten, co vidíte :D Když jsem viděla tu hlavní fotku, zkrátka jsem nedokázala odolat. Ta welcome message je u tohohle blogu novinka. U STF už jsem ji použila, ale tady poprvé až dneska, ale docela se mi to líbí. Na tom záhlaví totiž bylo takové prázdné hluché místo a já nějak nevěděla, co tam dát... tak jsem tam prdla tohle. Líbilo se mi to, jak to měla na designech Roxy... a teda i mnoho dalších lidí to komponuje do designů, tak proč ne i já :D Akorát jsem si teda smazala z menu ten text, takže až to budu chtít dát zpátky, tak to budu muset napsat znova :D Nevadíííí. No. Je to teda asi docela změna po tom letním světloučkém k tomu hnědo-nějakému podzimnímu. Ty barvy byly teda cílené, ale vlastně nakonec vznikly taky dost náhodou, stejně jako celý design :D Protože ta původní verze byla zelená, kvůli prolínání té hlavní fotky a tak, ale já zelenou hrozně nemám ráda, takže bych ji tu asi nesnesla, koukat se na ni každý den, proto jsem si hrála s mapama a vzniklo z toho tohle. Mně osobně se vážně líbí, je to zase něco nového. Takovouhle kombinaci barev jsem tuším na designu ještě nepoužila. Respektive ano, před pár týdny na design pro Rosie*, ale na KSF jsem nikdy takovýhle design ještě neměla. Trochu nezvyk. Taky je to trochu div, protože tohle je už 25. design... a nepoužila jsem nikdy hnědou? Ale asi fakt ne. Tak doufám, že se vám líbí. Minulý byl skvělý, líbil se mi, jen mi už trochu lezla na nervy barva toho menu... a tak jsem ho radši změnila, než mě to začlo štvát ještě víc... :D
* * * * * * *
I thought the previous one will stay here a bit longer. I really did think that I will not have mood for making new design for a long long time, because I really loved it. And I still do. But I feel like it is better I made a new one, because I would start to hate it pretty soon... because I was already a bit alergic to that color in menu. I didn't plan to do new design, I just knew what pictures I want to use... some day in the future. I was actually planning to make a new design for my other blog about Sophie Turner, because the previous one is there for really really long time, but in the end, I did this. And I like it. Two people approved that it's good enough to be here :D I was the third who approved, because I think it really is good. I think this is the very first time I used colors like these. Actually, the second time, because I used quite similar for Rosie's design few weeks ago, but it's the first brown-orange-beige K-Stewar-fan design... or what is the color on the top. It was actually green when I started to do it. But I hate green, I knew I don't want it to be green and it is not in the end :D And I hope you like it. It's a bit change after the previous light summer one. This one is really a lot like autumn based, which is good, I think.

3 komentáře:

  1. Teda, já si taky myslela, že tu ten předešlý vydrží dýl Milovala jsem tu fotku, ta se rychle zařadila mezi mé nejoblibenější fotky Kristen..a photoshoot mezi nejoblíbenější její photoshooty, kterých už je taky fůra No ale nevadí, protože tenhle nový je výborný! Miluju tu "velkou" fotku...ten photoshoot mám taky mezi oblíbenými..holt Kristen má nádherné photoshooty A hezky vybrané barvy, působí to tak podzimně, no to se mi líbí, chňo. A Welcome Message tam sedí, vidíš, mě ani nedošlo, že jí tu máš poprvé Já jí tam dávám, abych zacpala místo Kvůli designům mě taky mrzí, že Em nemá žádné soc. sítě, protože ty by taky mohli zaplácnout místo a někdy by se fakt hodily

    OdpovědětVymazat
  2. Na podzim je vážně perfektní!:)Té welcome message jsem si všimla hned:)

    OdpovědětVymazat
  3. Čekala jsem, že tu bude déle, ale nevadí, tenhle je také moc pěkný a použila si tam tu fotku s bláznivým obličejem Kristen, takže bezvadný!

    OdpovědětVymazat