čtvrtek 17. září 2015

Gallery update 47.5: TIFF 2015 Portraits

Ahojte všichni. Jak se máte? Já jsem celkem unavená. Dneska jsem šla spát ve tři ráno s tím, že nemusím vstávat a pak mě ráno vzbudil telefon :D ach jo :D No nevadí. Necítím se zrovna nejlíp, ale dá se to. Byla jsem zas celé odpoledne v tahu, šla jsem na studijní vyřešit trable s dvouoborem a potom jsem se stavila za kamarádem, dal mi zdarma kafčo a dortík, což bylo fajn :D a pak jsme ještě zašli na jedno (opravdu na jedno :D)... takže jsem zas přišla domů v půl sedmý. Ale co no, holt si užívám volno tím, že furt někde courám. Zas to dopadne tak, že se složím a tři dny nevylezu z postele, už to vidím :D No nevadí :D Připravila jsem docela dost článků, ale nevím, jestli se mi podaří je všechny zveřejnit, ale můžu to alespoň zkusit. Jako první mám pro vás několik fotek z Torontského Filmového festivalu. Jsou to všechno oficiální portréty, které vznikly během press junketu. První jsou pro LA Times, ten třetí je pro The Hollywood Reporter a poslední fotka vznikla v části, kterou okupovali novináři z People, InStyle a Entertainment Weekly. Nemůžu se rozhodnout, která se mi líbí nejvíc, všechny jsou skvělé. No naprosto bombová je ta první a potom ta poslední, tyhle dvě jsou geniální :D Kristen to na všech moc sluší, tak doufám, že se vám líbí :)
* * * * * * *
Hello everybody. How are you? I am quite tired. I went to sleep at 3 o'clock in the morning and my phone woke me up shortly after 8 am, so... I don't feel very well. I was gone whole day again, went to school to deal with some stuff and then with my friend to have some drink. I have prepared quite a lot articles for today, so I maybe also publish them. First of all, I have for you four photos. All of them are from Toronto International Film Festival 2015. Two for LA Times with Drake Doremus, one for The Hollywood Reporter (video here) and one from People/InStyle/Entertainment Weekly's Lounge. I cannot decide, which one is the best... I love them all, but the first one and the one for People are amazing, I just love them both so so much. It looks like Drake and Kristen are really good pals and the last one is just perfect :D Kristen is perfect. Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com
imagebam.com

1 komentář:

  1. Kris prostě může mít vlasy dlouhé, krátké, rozpuštěné a nebo takto svázané...já musím říct, že když má vlasy takto, tak mi přijde zase jako ta mlaďoučká holčička :) víš, jak to myslím? no sluší jí to :)
    a ke škole, já ty trable s potvrzením o studiu taky budu muset nějak vyřešit, takže nervovat se budu během října tééééž mám teda obrovskou radost, co ti budu povídat

    OdpovědětVymazat