úterý 15. září 2015

Toronto International Film Festival 2015: Interview with Kristen & Drake Doremus for The Hollywood Reporter

Mám to! Já to kurňa vážně mám! A naprosto jsem zabodovala, protože jsem co? Udělala obě zkoušky! :D Z první jsem měla 78% a minimum bylo 70%, takže jsem to zas nedala o moc... :D ale dala jsem to a to se počítá :D Měla jsem rezervu pár bodů. 62 ze 79. To jde, na to, že se italsky učím asi tak čtvrtinovej čas, co většina ostatních lidí, co tam je :D No a druhá zkouška proběhla tak, že jsem mu řekla asi 4 souvislý věty a pár nesouvislých slov a stejně mi dal dvojku, ale na to se taky historie neptá :D To jsem teda vážně nepochopila, jen tak mimochodem, jak mi mohl dát dvojku :D No nevadí. Každopádně to mám, jsem v druháku, poprvý jsem v druháku. Tohle byl můj druhej prvák, takže jsem ráda, že jdu do něčeho poprvý :D To se stává, znám spoustu lidí, co "ztratili" rok někde jinde. Ale já jsem za to tak nějak ráda. Tím přechodem z gymplu na vejšku jsem si prošla na VŠE a na Karlovku nastoupila s čistým štítem, s tím, že už vím, do čeho jdu a že to už bude lepší. A jsem na Fildě mnohem šťastnější, než na VŠE. Je pravda, že na VŠE už to hraničilo s depresí. No nic. Byla to musím říct muka, nebýt na blogu zrovna během těch posledních pár dní. Protože se toho sakra tolik dělo kolem Kristen! Já jsem jí sice stalkovala, ale nemohla jsem prostě přidávat, to by zabralo moc času, musela jsem se učit, a to mě tak ničilo :D Protože zrovna probíhá TIFF. Filmový festival v Torontu a Kristen tam byla s filmem Equals, byla premiéra, Q&A, press junket, takže novinek jak naděláno a já prostě nemohla... nemohla jsem tu bejt :D Hrozný. Fakt hrozný. Tady se ukázalo, jak závislá jsem, jen tak mimochodem :D Nicméně.. už jsem oficiálně zpátky! Zítra se chystám konečně i na American Ultra a potom vás konečně zase všechny oběhnu a tak vůbec. Během toho, co ukládám fotky z premiéry, mám pro vás alespoň dvě videa. Jsou to rozhovory pro The Hollywood Reporter a já musím říct, že jsou ta videa obě úžasná :D :D Zbožňuju je. V prvním je jenom Kristen, která odpovídá na nějaké otázky z Facebooku. Ptá se jí tam někdo, koho by si chtěla zahrát, kdyby hrála v nějakém remaku :D a ona říká, že by chtěla hrát ženskou verzi Roberta Nira ve filmu Taxi Driver, že je to vždycky chlap, komu hrábne a že ženská verze by byla určitě skvělá a že ženy jsou komplikovanější. Potom mluví o tom, že hraní bere víc jako vášeň než práci, že měla obrovské štěstí, že do toho byznysu spadla po hlavě, že je jí 25 a nemusí si procházet tou fází, jako většina lidí v tomhle věku, kdy se ptají sami sebe, co mají dělat, co bude dávat smysl, čím se živit... že ona už to ví dávno. A to druhé video je ještě lepší. Reportérka říká, že se jí líbí, jací jsou plní energie... a Kristen se směje a ptá se: "Tohle je náš poslední rozhovor? Chcem jít totiž do Hooters (druh restaurace)" :D Potom je tam i krátké video s Nichem, který nedělal rozhovor s Kristen a Drakem dohromady, z nějakého důvodu. On ho možná dělal o den dřív, protože Nich je tam ještě s jedním filmem, takže asi proto. Kristen potom mluví o filmu a i Drake mluví o tom, že je to vlastně o tom, jak se láska vyvíjí a Kris říká, že se jí líbí ten pragmatický postoj, jakým na to je nahlíženo. Drake říká, že hrozně rád spolupracoval s Kristen, protože mu bylo od začátku jasné, že to bude dobré, když v tom bude. Kristen si zase pochvaluje Drakův proces, že v něj skutečně věřila, protože opravdu fungoval. Také jako už mnohokrát zmiňuje, že strach je to, co jí pohání kupředu, podle čeho si vybírá projekty, nebo teda co jí v tom pomáhá. Dobrá je část, kdy Kristen říká: "Lidi mě nesnáší!" a Drake: "Ale ne, jsem si jistej, že tě milujou." :D A potom ten konec. Oba tak nějak dost nenadšeně poděkují za rozhovor a Drake se směje, že to bylo dobrý. Reportérka říká, že teda, že to byla energie... a Drake: "Možná, kdyby nám THR dali lepší recenzi..." A Kristen dodává: "No shit, you cynical motherfuckers!" :D Ale jako z legrace, je to skvělej závěr :D Miluju jí ještě víc :D
* * * * * * *
I fucking made it. And I fucking nailed it. I didn't actually :D I had like... 78% from that Italian grammar exam and I needed 70%, so that was quite good, but not as good as it could be. And I said like four sentences at today's exam from Italian literature and he still gave me B... but I have it, I made it and I go to 2nd year at the university, my first second year. This was my second first year:D so I am glad that came through it successfully and I made it to the second year, not like the last one. But it was quite obvious that economical university is not really... my thing. Whatever. Stuff happens, I am much more happy at Charles University. It's like.. I am not really a happy person, I don't feel the real happiness that often, but when I compare VŠE and my italian studies... I am freaking happy person now. Okay, well... It were actually the hardest few days without blog and internet, because so much was going on. It is Toronto Film Festival right now and Kristen was there... she's now back in... somewhere to film Woody Allen's movie, but there was a press junket, a premiere, everything... and I just couldn't do it, I couldn't be here and publish it and write about it and it was so hard, really, seriously, I was stalking all blogs about Kristen I know just to procrastinate for a second after some time of studying, but in general, I just couldn't spend hours by writing articles, which was quite hard for me in these times of news. So I am saving pictures now, because I just got home like an hour ago... So during the time of saving, I have for you at least some videos. Two actually. Interviews with Kristen (in the first video) and with Kristen and the director - Drake Doremus, in the second video. And I can tell you, it is brilliant, I just love it so so so much, I really just do :D Especially the end of the second video. Interview is for The Hollywood Reporter and it's really worth watching.


2 komentáře:

  1. Velká gratulace k oběma zkouškám =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já věděla, že to zvládneš! Takže ti k těm pěkným známkám moc gratuluju! Taky ráda slyším, že se ti na téhle škole líbí. Pamatuju si, jak jsi na VŠE byla nešťastná a teď konečně děláš něco co tě baví :) Já taky doufám, že se mi na vysoké bude líbit a vyberu si obor, který mě skutečně bude bavit :)
    Oba dva rozhovory se moc povedly. Líbí se mi hlavně ten první. Líbí se mi, že Kristen by si chtěla zahrát ženskou verzi De Nirovy postavy z Taxi Driver - já ten film teda nikdy neviděla, ale má pravdu v tom, že ve většině případů fakt rupne v bedně tomu chlapovi. Jedinou výjimkou je snad Gone Girl A taky jí závidím, že ve svých 25 letech se nemusí rozhodovat o své budoucnosti. Já se tohohle období docela bojím Všichni naši učitelé furt melou o tom, že žijeme v těžké době a že to dotáhne daleko jen hrstka z nás. Fakt skvělá inspirace! :/ Ale doufám, že v budoucnu budu mít trochu štěstí a budu dělat, co mě baví - stejně jako to má Kristen :)

    OdpovědětVymazat