úterý 15. září 2015

Gallery update 47.4: 'Equals' Premiere at Toronto International Film Festival


Abych se přiznala, tak jsem se dívala na živý přenos z červeného koberce. Ale bylo to večer a vlastně to bylo celkem krátké, protože jsem měla nějakej problém s tím a nenabíhalo mi to, takže jsem koukala jen na takové fragmenty. Myslím si ale, že ten červený koberec sám o sobě nebyl příliš dlouhý. Premiéra měla docela dlouhé spoždění a Kris v jednom z rozhovorů říká, že za to může ona, že měla nějaký problém se šaty. Ty zkoušky jsem dala i přesto, že jsem se koukala na live stream, takže opravdu nemám žádné výčitky :D Poslední dvě hodiny jsem strávila předpřipravováním článků, které do konce týdne konečně můžu přidat a už jsem se na to tak těšila, až vás tu zas budu unavovat svými dlouhými popisy, že je konečně přidám, že jsem prostě musela napsat alespoň jeden hned. Je to docela dost věcí, no bylo jasné, že jako úplně první musím zveřejnit tu nejdůležitější. A tou nejdůležitější byla právě nedělní premiéra filmu Equals na Mezinárodním torontském filmovém festivalu 2015. Kris na festival přijela tuším už v pátek, v sobotu proběhl nějaký ten press junket a v neděli došlo na tu slavnou premiéru filmu. V Torontu začínala již ve tři odpoledne a Kristen musela odejít téměř hned po skončení filmu, aby stihla letadlo. Musela se totiž vrátit k natáčení dalšího filmu a nemohla už déle zůstat. Což mě mrzí, protože odešla prakticky uprostřed Q&A po filmu, ale chápu, prostě musí pracovat, to je jasné. A teď už tedy k samotným fotkám. Mám jich pro vás skoro 150 a miluju každou jednu z nich. Původně jsem chtěla uložit všechny, co jsem našla, ale nakonec jsem se rozhodla, že na to vážně nemám čas ani náladu, takže jsem jich zveřejnila asi jen jednu třetinu. Ano, až taková halda jich celkem byla. Z nich teda vybrat jen nějaké do tohohle článku byl hodně porod :D Kristen vypadala naprosto nádherně. Miluju ty fotky. Hlavně některé, sem jsem vybrala moje oblíbené. Nejraději mám asi ty společné, na kterých je s Nichem, nebo s Nichem a Drakem, ty jsou skvělé :) Kristen měla na sobě překvapivě šaty od Chanelu, ale musím říct, že se mi opravdu líbily. Dá se říct, že jsem jima byla přímo nadšená, hlavně tou nádhernou tmavě modrou barvou. Moc se mi líbil i účes, krásné líčení od Jillian Dempsey - ona opravdu ví, co dělá - a lodičky tentokrát ani nevím od koho, ale řekla bych, že to bude zase Jimmy Choo, kdo jinej :D Ale možná není, takže to netuším. Mimochodem jsem si dneska připadala jak Kristen. Šla jsem ráno na tu zkoušku v podpatcích, no do kina mi máma musela přinést tenisky, jinak bych asi nedolezla nikdy domů :D Už zase nejsem zvyklá a to byly nízký podpatky, na těch šteklích, co Kris většinou má, bych se ani stát neudržela :D No nic. K věci. Kristen má prostě vkus na výběr, vždycky z toho Chanelu vyhrábne něco, co jí sluší a co má šmrnc, i když máte pocit, že v té kolekci jsou jenom samý divný věci :D Mně se hrozně líbí, jak je to z takového volného materiálu, že to tak vlaje ve větru. Bohužel tedy jak v Benátkách nakonec nepršelo, i když mělo, tak v Torontu bohužel sprchlo zrovna na premiéře... ale ne nijak dramaticky. Na některých fotkách je i vidět, že jde Kris bez deštníku a moc si z toho nedělá. No určitě fotky zkoukněte i v detailu, nejen takhle v náhledu, aspoň nějaké, protože Kris vypadala vážně překrásně. Taky se pořád usmívala a vůbec, myslím, že si tenhle rok TIFF vážně užila ve společnosti Drakea a Nicholase a za to jsem opravdu moc ráda :) Zítra (tedy dnes, ale pro mě je zítřek až to, mezi čím je alespoň hodina spánku nebo dokud nevyjde slunce) mám pro vás další nálož novinek, které jsou pár dní staré, ale snad mě za to nezlynčujete :D no a teda odpoledne razím na American Ultra, takže čekejte určitě nějakou tu recenzičku :D Teda spíš výkecák, já recenze jinak moc neumím. Dneska jsem byla s mamkou v kině na Iracionálním muži a musím teda říct, že až na Emmu Stone, která byla úchvatná jako vždycky, mě ten film nějak moc neuchvátil... Ale možná, že jen nejsem ta správná cílová skupina a jsem málo intelektuální :D ale přišel mi trochu divnej. Hlavně teda to vyústění, ale o tom až jindy. Užijte si fotky, já si jdu konečně lehnout, dobrou :)
* * * * * * *
I was actually watching the live streaming, I couldn't help it. But it was in the evening and it was actually quite short, because I had some problems with it, so I've seen just fragments :D Well I passed those exams anyway, so I don't have to feel bad that I did watch it, despite the fact I told myself I won't. Now I can finally also publish all those articles I didn't have time for during last few days. And there is a bunch of stuff. Some things even from Venice, because I left before I was able to publish it, but mainly from the Toronto International Film Festival 2015. Kristen arrived in Toronto on Friday, I think and left it on Saturday evening almost right after the screening, because she had to get back to Woody Allen's movie set. On Saturday, there was some press junket going on and I have quite a lot of interviews to publish, but before all that, I have for you photos from Sunday. Because on Sunday there was an 'Equals' North American premiere at TIFF and Kristen, of course, appeared there, alongside with Nicholas Hoult and Drake Doremus. Other members of cast weren't there, despite the fact I've heard Guy Pearce should be even in Venice, but then he didn't show up, so I don't know what came across. Anyway. The North American premiere of this movie was amazing. Well, I have no idea how it was, but I have for you almost 150 photos from that and I love every single one of it. I wanted to save all I've found, but it turned out to be over 400 photos and I really do not have time or will for that :D I think that 144 is was too much anyway :D However, I've already saved them, so here they are. Kristen looked absolutely gorgeous. I lved her hair, I loved her make-up, I really did, Jillian Dempsey knows what to do! And I truly do love that dress, despite the fact it was Chanel again. This doesn't happen very often, but I really do like them :D And I liked those from Venice, this is getting seriously weird :D Well, but maybe it's also because they suit her and she looks beautiful in it... I love the color, and I also love the jewelry. I am blowned away. I remember better outfits, of course, she had so many great outfits during the time I blog about her, but I really, really love it. She was also smiling a lot, being supersweet on the red carpet doing interviews (that I have will to publish tomorrow after I sleep at least couple of hours)... and I think that she really enjoyed it. It's in the way she speaks about the movie, I think she really is very proud of it. And I am really proud of her. Unfortunately, critics are not all that excited about the movie, but I really believe I am gonna love it. They just don't get it. Cynical motherfuckers :D :D :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Sekne jí to =)To já když jdu na zkoušku, tak podpatky jsou vždycky v tašce, příjdu do školy, pronajmu si tam skříňku za 5Kč, botasky hodím do skříňky, navleču podpatky a jdu na zkoušku =D A po zkoušce zase zpět do botasek =D

    OdpovědětVymazat
  2. Chanel je prostě značka Kristen, strašně jí šaty sluší od této značky, a tyto nejsou výjimkou, je v nich úplně úžasná.  Strašně se mi líbí ten střih, jsou úplně elegantní a přitom napůl "drsňácké", což je pro Kris stvořené, ale úplně mě posadila na zadek těmi vlasy, strašně se mi líbí, jak jsou sčesané dozadu nebo to úplně sedí k těm šatům, je tu úplně skvělá. Má úžasné líčení, taky se mi líbí, jak ji doladili k tomu, že ho má výrazné a do tmava a ty řaty, šmankoteeee, to jsou její, co to má za řasenku, chci též takovou , nevíš?? No ale ten účes píše :)http://www.imagebam.com/image/0417d2435875077 Tato fotka je úplně zlatá, fakt je všude usměvavá skoro :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch fotek jsem taky nadšená! Kristen vypadala fakt krásně :) Víš, že já taky nejsem moc velký fanoušek Chanelu, ale tohle byla opět trefa do černého. Ty šaty se mi fakt moc líbí - hlavně ta sukně je skvěle zpracovaná :) Taky se mi moc líbí ty její jednoduché botičky ♥ Make-up a účes měla samozřejmě taky skvělý :) A ráda vidím, že si to po boku Nicha a Drakea užívá. Je vidět, že ti tři si fakt skvěle sedli :)

    OdpovědětVymazat