pátek 4. září 2015

Gallery update 46.9: Kristen arrived in Venice + new information

Ahoj lidi. Jak se máte? Já se mám skvěle! Teda, nemám se skvěle, mám se celkem fajne, ale jsem ráda, že vám můžu říct nějaké ty novinky. Tak zaprvé, světová premiéra filmu Equals proběhne v Benátkách již ZÍTRA. Také bude tisková konference a obojí budete moct sledovat na TOMTO odkaze. A to konkrétně od 14:30 našeho času. Tedy italského času, tam není časový posun :D Já se teda rozhodně koukat chystám. Jsem z toho nadšená. Ale teda první dvě promítání filmu proběhla už dneska. Teda, to druhé začíná až za chvíli, ale to první již proběhlo. Jak už to tak obvykle bývá, reakce jsou různé. Samozřejmě je spousta pozitivních, což mě nepřekvapuje. Panují názory, že je to skutečně úžasný, výjimečný film. "EQUALS: Neuvěřitelně nádherný film o síle lásky. Ta estetika vás zasáhne přímo u srdce. Klaním se Draku Doremovi." Slova jako tahle kolují twitterem pod hashtagem #Venezia72 a #Equals. Bohužel tam jsou ale i lidé, kteří nejsou tak pozitivní. Jeden chlápek třeba napsal toto: " Già visto, privo di qualsiasi credibilità, ridondante nei concetti. Povero Orwell. Povero cinema sci/fi." Ehm. To v podstatě zamená něco jako toto: "Už jsem viděl Equals, postrádá důvěryhodnost, zbytečný koncept. Chudák Orwell. Chudák žánr sci-fi." A já jsem mu prostě musela odpovědět :D Proč? Protože tenhle týpek si jaksi zapomněl zjistit, že tenhle film neměl být adaptací slavného románu 1984 od George Orwella, měl to být jen příběh, který je na podobné motivy. Ups. Nejdřív si o filmu přečti něco, co je ověřený :D No niiic nic. Každý má samozřejmě právo na vlastní názor... Takže se nebudu rozčilovat :D Ale mám pro vás další skvělou zpávu. Kristen dnes dorazila do Benátek! A já mám pro vás první fotku se šťastnou fanynkou. Kristen to moc slušelo, hrozně se mi líbí ta tmavá rtěnka. Je trochu možné, že Kris hned letěla dělat nějaký rozhovor nebo něco, protože normálně jí v letadle namalovanou nevidíme, ale těžko říct. Každopádně doufám, že se vám fotka líbí :) A zítra pro vás budu mít spoustu dalších novinek :D
* * * * * * *
Hi guys. How are you? I am brillian. Well... I am fine. Not brilliant :D But I am happy to tell you, that I have some great news about the Equals premiere, which is TOMORROW. There is also going to be an official press conference and you can both watch it HERE. It starts on tomorrow 14:30. I will definitely going to be online, I cannot wait. But there was actually first screening today, just few moments ago. And first reactions? Exciting! I am really happy about it. Because people who had the luck to see it, are stunned! It seems like Equals is really special and brilliand, which is awesome. EQUALS: Outstandingly beautiful about the power of love. The esthetics hits you right in the heart. All bow to Drake Doremus! Words like this are going around twitter. But.. well... there are of course not just nice words... for example one guy wrote this: Già visto, privo di qualsiasi credibilità, ridondante nei concetti. Povero Orwell. Povero cinema sci/fi. Which means something like... "I've just seen Equals, huge lack of credibility, unnecessary concept. Poor Orwell. Poor sci-fi cinema." Why am I writing about this? Well... that guy kind of missunderstood... because it was just a rumor, that it is an adaptation of Orwell's 1984. That is an old information and the situation changed. It was just... similar topic. And I just had to answer him, he pissed me of with it :D Anyway. I have another great news is, that Kristen has already arrived to Venice! And I have for you first fan photo. Kristen looks beautiful on it, I love that dark lipstick! She might went to do some interviews right after, because she usually doesn't wear lipstick to a plane, but who knows. But she looks cute and I cannot wait for tomorrow.

imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat