úterý 22. září 2015

Gallery update 47.7: Harper's Bazaar Australia - Photoshoot & Scans

Tak jsem tu zase. Živá a při smyslech díky kofeinu a vzhůru v půl druhé ráno. Vlastně už skoro ve tři čtvrtě. To může znamenat jen jedinou věc. Zima se--- chci říct škola se blíží. Ano, blíží se, ale ještě je přeci jen daleko. Začínám až 5. října, narozdíl od většiny lidí. Ale do té doby tak nějak... prostě žiju. Ne, že bych furt někde kalila, jen zkrátka pořád někde courám. A baví mě pořád někde courat, ačkoliv je to poměrně vyčerpávající. Dneska byla výjimka, dneska jsem se celej den skoro nehnula, až kolem páté jsem se musela zvednout a jet do Italskýho institutu napsat postupovej test, kterej nevim, jestli mi vůbec k něčemu bude, vzhledem k tomu, že už je tak pozdě. Ale třeba, když nebude místo, budu moct chodit na filmovej seminář, jupí :D No a měla jsem teda dost špatnou náladu. Trochu jak Gumpy cat... a taky jak Kejchal ze Sněhurky a sedmi trpaslíků... celej den kejchám a nemůžu to nijak zastavit, už mi z toho fakt totálně haraší :D No ale když jsem šla domů, tak jsem si cestou koupila Pumkin Spice Latte, jediné kafe, které kupuju ve Starbucks :D Konečně začalo to období, kdy ho zase mají. Mám ho hrozně moc spojené s podzimem. A prostě ho miluju, je to dokonalý kafe. A miluju podzim, je to moje nejoblíbenější roční období. Už se těším na měsíce plné světrů a džín a tenisek, jaj! Žádný tropický vedra :D V tom Římě jsem v červenci málem zdechla :D 45 přes den, 40 přes noc... :D Hrůůůůza. No nic. Já si ve Starbucks nikdy nic moc nekupuju. Sem tam, ale minimálně. Nejsem taková brandwhore :D Upřímně já nejradši chodím asi do Costy, protože je po ruce... a pak ještě do McCaffé, protože je to kafe v porovnání celkem levný, ale zároveň je, kupodivu, i dobrý. Starbucks si sem tam koupím, když jsem někde v cizině a chci si vyhodit z kopejtka. V Praze je mi těch peněz tak nějak líto. Ale ne za dýňový latte, protože dýňový latte je to nejlepší, co ve Starbucks kdy vymysleli. Popojedem. Co pro vás mám. V anglické verzi jsem začala nadávat na letadla, který když lítaj nad náma, jsou hrozně slyšet, protože je ta ulice úzká a zvuk se tím zesiluje, jak se odráží od zdí. Vždycky mám pocit, jakoby to letadlo padalo, je to hrozný. Nesnáším to, hrozně špatně snáším hlasitý zvuky. Dneska mě málem kleplo, když projel motorkář. Dement. Jel na 50 asi 150... a určitě se zas někdo vymele kvůli němu a ne on kvůli tomu, že je debil. No, k věci a ke Kristen. Mám pro vás fotky, které už jsou pár dní až týdnů staré. Proč je zveřejňuju až teď? No.. protože jsem na ně prostě zapomněla. Tak nějak jsem je odsunula na vedlejší kolej, když začal Torontský filmový festival a vzpomněla jsem i na ně až dneska. Dneškem myslím úterý. A i jsem se teda dokopala k tomu je konečně uložit a zveřejnit. Je to celkem 17 fotek, které jsou všechny obsaženy ve 4 scanech časopisu Harper's Bazaar, tedy jeho australské odnože. Ty fotky už jsou nějaký ten pátek staré, protože byly všechny focené, když byla Kristen v Seoulu v Jižní Koreji na módní přehlídce Chanelu před pár... myslím už měsíci. V galerii najdete jak všech 17 fotek, tak i zmiňované 4 scany. Ty fotky samostatné jsou některé v docela dobré kvalitě, některé bohužel v trochu horší, ale doufám, že se časem objeví v trochu použitelnější verzi. Já jsem se do těhle fotek zamilovala asi hlavně proto, že jsou takové přirozené. Hrozně moc působí jako fotky za scénou... a vlastně si myslím, že většina z nich taková i prostě je. Ne asi všechny, ale spousta z nich jsou zkrátka momentky, které se jim povedlo zachytit a které jsou naprosto skvělé. Mám takové tušení, že jedna nebo dvě fotky z téhle série by se mohly objevit na příštím designu tohohle blogu. Tak si je užijte, snad se vám taky líbí:)
* * * * * * *
Here I am again. Living on caffeine and not sleeping on 1:30 a.m. This always means only one thing. The winter is---- Wait, that's not what I wanted to say. The school is coming. Yeah, it is coming, but not just yet. On October 5 is the official beggining. But right now? I am just living, you know... I am out every day. Today was different, I was really tired whole day and I wan't really in mood. I went to write a test to Italian institute so I could continue with my course... and then I bought a Pumpkin Spice Latte, which is my beloved coffee. That is actually the only coffee I buy in Czech Starbucks. When I am in a different country and I have some spare money, I do go to Starbucks sometimes. But here, in Prague? Not that much. Actually not ever. Except from autumn. Because in autumn, they have pumkin latte and I am addicted to it, I just fucking love it so much. I do buy a coffee quite often, but I don't do Starbucks. I buy McCaffe, or Costa Coffee... it is cheaper a bit and the coffee is better. Or I find it better. They actually DO have a good coffee in McCaffé. And good cakes. Anyway. I also have for you something more than my crap talking :D I have for you something that is few weeks old actually. It is really old actually, but it was published like... two weeks ago, maybe not that long, I lost count. But there were a lot of things to publish, so I kind of... pushed it aside. Not that it deserves to be pushed, I just.... forgot about it a bit. Anyway, what do I have for you. Oh God, I fucking hate planes. They make such a noise, I hate it, I always feel like a war is coming or that the plane is falling down, it's really loud, they do fly a lot near to where I live, unfortunately. But... I have for you 17 photos in 4 HQ scans. I did publish two articles in the gallery, one for all those photos that are on these scans... some of them in really bad quality and some of them in really good quality, so... These photos were published in Australian Issue of Harper's Bazaar and I love them all a lot. They were takn during Kristen's stay in Seoul, where was a Chanel fashion show happening few... I guess months ago already. And I love them that much especially because Kristen looks beautiful and because they just feel so natural, like they would all be from behind the scenes, you know. And a lot of them actually probably are. So enjoy these pictures, they are great. I think that some of them might appear on the next blog design.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mě se ty fotky strašně moc líbí :) Líbí se mi hlavně ty černobílé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou úžasné! Hlavně ta fotka s těmi brýlemi je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat