sobota 19. září 2015

TIFF 2015: Interview for Vanity Fair + two bonus videos


Můj rozvh pro příští semestr je strašnej :D Ještě není oficiální, zatím jen košíkovej, ale jestli se mi povede zapsat si všechno, co tam mám připravený, tak ze z tohohle roku asi podělám :D Je to šílený. V pondělí do sedmi, v úterý do devíti, ve středu mám teda jen jednu přednášku, tak to je v pohodě :D ve čtvrtek mám asi 4 předměty a v pátek jeden podělanej seminář, kterej prostě musí být v pátek, jediná věc, kterou mám v pátek, asi mi hrábne :D Ještě seminář! Bejt to přednáška, tak tam chodit nemusím, ale takhle... grr. No nevadí. Stane se. Plus teda ještě ve středu budu mít od šesti extra italštinu. Netuším, kdy budu chodit do práce... a to jsem si chtěla sehnat ještě jednu :D No nevadí. Na to asi nedojde, pokud se nechci zbláznit. Každopádně mám pro vás dneska nějaké další články týkající se Torontského filmového festivalu 2015. Tentokrát bych se ráda zaměřila na rozhovory v podobě videí, kterých je až až. Jako první mám pro vás rozhovor pro Vanity Fair, který je adresován spíše těm zažranějším fanouškům Kristen, kteří mají ještě k tomu i čas :D Protože ten rozhovor má něco málo přes 19 minut. Zrovna jsem si říkala, že mě štve, jak stráví celý den děláním rozhovorů, které potom sestříhají na 3, 4 minuty maximálně a pak se objeví tenhle, co má dvacet minut a ještě k tomu dvě bonusová videa :D Ten rozhovor je opravdu skvělý, takže jestli rozumíte anglicky a máte trochu času, tak se určitě koukněte. Kristen s moderátorkou mluví o Equals, samozřejmě, ale i o různých dalších tématech napříč její kariérou. Mluví o Nichovi Houltovi, o Clouds of Sils Maria, o tom, jak Kristen vyhrála Césara... Kristen se také zmíní o novém projektu s Olivierem Assayasem, o filmu Personal Shopper. Prozrazuje, že se natáčet začne v listopadu a že jde o hodně hluboký, zajímavý příběh z prostředí módy, ale zároveň je to duchařské téma. Také vypráví o tom, že jí Juliette řekla, že určitě Césara nevyhraje, že už i jen to, že byla navržena na nominaci, je šílený... a tak si Kris řekla, že tam prostě půjde jen s Juliette, vyrazí si na show a potom byli všichni naprosto šokovaní. Kris se také dostane k tématu Joan Jett, říká, že je v jejím životě několik žen, které jsou pro ni skutečně vzorem a že jednou z nich je právě i Joan a že to byla úžasná zkušenost ji hrát v The Runaways. A properou spoustu dalších věcí... kdybych psala o všech, tak jsem tu hodně dlouho, ale zkrátka určitě koukněte, pokud máte čas. A pokud nemáte, tak koukněte alespoň na ta dvě další videa. První z nich je sestřih všech lidí, se kterými dělala ta moderátorka rozhovor, kterých se zeptala, jaké mají podle nich vlasy Donalda Trumpa (kandidát na prezidenta USA) barvu. Já se nejvíc ztotožňuji asi s odpovědí Liama Hemswortha - hnusnou :D Kristen to teda ale totálně zabila se svým "Jako nějaký... rozfrclý nechutný losos... je to jako, eh... nejez toho lososa." Pak to ještě docela zabila Jessica Chastain se svou reakcí, nebo třeba Evan Rachel Wood se svým "hovínkem nemocného psa". A spousta dalších měla spoustu vtipných reakcí a to video rozhodně stojí za to. No a to poslední je taky sestřih různých odpovědí, kdy byli dotázáni na jejicch nejlepší taneční pohyby :D
* * * * * * *
My schledule for this year is... terrible. Oh my God. So freaking crazy, I will die there. I have no free day... on Friday, there is a one subject. One fucking subject. And it's a seminary, so I have to go there, I hate it! But... It will be fine. I hope. Anyway. I have for you now some videos from Toronto Film Festival. First article is for people who have 20 minutes of their time to watch an amazing interview with Kristen. I was thinking about that it's so bad that they are going through so many interviews and stuff and in the end we have few videos that have like, 3, 4 minutes, nothing more. And... then this video showed up and I am so glad it did, because this interview is absolutely amazing. Kristen looks really comfident there and they talk about a loooooot of topics, not just Equals, but also for example The Runnaways movie and Clouds of Sils Maria and it really is a great interview, so if you have time to spare, just watch it. There are also another two mashup videos with all who were interviewed... like for example Julianne Moore, Jessica Chastain, Liam Hemsworth, Saoirse Ronan, Evan Rachel Wood and many, many more. In the first one, the interviewer asks her guests, if they could say, what color does Donal Trump's hair have. And it's so funny. I probably agree the most with Liam Hemsworth... just horrible :D But my favorite answers are by Jessica Chastain, Evan Rachel Wood (sick dogs poo) and Kristen's... :D I am dying. And the last video is the same mashup with all stars, who are asked about their best dance moves :D



3 komentáře:

  1. fuuu, ty jsi teda blázen, vysoká a chtěla si dvě práce k tomu? No, to ti nezávidím, že máš toho na výšce tolik, ale určitě to zvládneš! :) Jinak ty videa jsou skvělé, hlavně to první, Kristen je tam strašně příjemná a zlatá, slušelo jí to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já si budu muset sednout o nějakým volnu (příští týden ) a projet si ty videa :) Angie, prosím tě, zapiš se mi do AFFS, i když bych tebe nikdy nevymazala, ale ať potom někdo nemá kecy http://teenwolfsource.blog.cz/1509/kontrola-affs

    OdpovědětVymazat
  3. já to budu mít ltos ve škole tky masakrový. mám k tomu taky prráci ale jenom jednu, dvě už bych fakt nedala... snad to všechno zvládneš

    OdpovědětVymazat