neděle 6. září 2015

Gallery update 47.3: 72nd Venice Film Festival - 'Equals' World premiere (September 5, 2015)

Hi hi hi. To zní, jak kdybych se smála, když to vidím, než mi dojde, že ta část je anglicky :D Nevadííí. Jak se máte? Já jsem docela na nervy, vzhledem k tomu, že zítra zase odjíždím někam do tramtárie :D Na vlastní pěst. Teda ne na vlastní pěst, s kamarádkou, ale bez dohledu nějakého zodpovědného dospělého :D Bude to rozhodně zajíavé. Jak to se mnou o prázdninách je, jsem vám psala ve shrnovacím článku, ale komu se to nechce hledat, tak už jsem nastavila článek, kde se s váma loučím, který se zveřejní večer, takže si na něj stačí počkat :D Noooo.. Co pro vás mám teď? Asi hordu fotek, to je jednoduché. Včera kolem 10. hodiny večerní (přestože mělo všechno začít už ve 21:15... Italové...) se totiž konala světová premiéra filmu Equals na filmovém festivalu v Benátkách, hezky s červeným kobercem a tak vůbec. Premiéra teda začala už ve tři čtvrtě, Kris se tam objevila asi v těch deset... a bylo to dlouhé čekání, jak pro fanoušky, kteří byli přítomní, tak i pro nás, kteří jsme koukali na live stream... a po 10 minutách už bylo zase po všem :D Nebyl to zrovna nejdelší červený koberec v historii, co si budeme namlouvat. Ale i tak je z toho strašlivě moc fotek, z nichž jsem neuložila ani půlku, ale myslím, že i tak jsem jich uložila docela dost. Kristen vypadala naprosto úžasně, já jsem jen čuměla musím říct. Na sobě měla moc krásné stříbrné šaty od Chanelu... a když já řeknu o šatech od Chanelu, že jsou krásné, tak už to musí být. Kris v nich ale celá zářila. Musím říct, že bylo naprosto jasné, že je v Benátkách takhle večer už asi docela kosa a taky bohužel hodně foukalo, což je na některých fotkách vidět. Naštěstí ale nezačalo pršet, jak předpověď strašila. V galerii bude něco kolem 150 fotek, zatím je jich tam jen 128, ale zbytek se mi ještě ukládá, protože se to při prvním pokusu trochu podělalo, tak tentokrát jedu po kouscích. Kromě červeného koberce jsou tam i fotky z vnitřku kina a jsem ráda, že vám můžu říct, že film se dočkal potlesku ve stoje, z čehož mám ohromnou radost :) No lodičky tuším Jimmy Choo, klasicky, ale nejsem si jistá. O šatech jsem mluvila, make-up měla krásný, opět tmavá rtěnka, hrozně jí tenhle odstín sluší... no a účes taky přímo nádherný. Tak se určitě koukněte i na zbytek fotek v galerii, některé rozhodně stojí za to :) Jsem na ní hrozně pyšná, já vím, že to zní hrozně divně, ale prostě jsem :D
* * * * * * *
Hi hi hi. How are you? I am kind of nervous, because I am leaving tomorrow for few days again, on my own.. well, not on my own, but without responsible adult :D So it's going to be interesting. I wrote you about where I go during holiday here, so who doesn't remember can check that out, or just can wait until I publish and article about me leaving tomorrow, which I had already prepared to be published in the evening. Weeeell. I have for you bunch of photos. And another bunch is uploading right now, because something went wrong during the first upload :D Yesterday, around 10 p.m. was an Equals world premiere at Venice Film Festival. First reported to start at 9:15, but... you know... Italy. Whatever. Long long time of waiting for all fans, not just those who were actually there but also for us, who were watching live stream... and after 10 minutes, it was all done :D Whatever. I have for you quite a lot of photos of Kristen on the red carpet and also inside the cinema, lot of pictures with Drake and Nicholas and also with fans and I love every single one of them. Kristen looked absolutely stunning! The dress is... surprisingly... Chanel. But this time, I love it :D I think it looks great on Kristen. It didn't look that good on that model in Paris during the Chanel show, but Kristen totally shined in it. I love the hair, I love the make-up, I love absolutely everything. And I love the fact that Equals did have a standing ovation after the movie ended. Check out these photos, they are so great. I love my babe, and I am really proud of her <3

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Já na tyhle fotky zůstala čučet s pusou otevřenou! Ty šaty jsou absolutně dokonalé! A to taky nejsem zrovna velká fanynka Chanela Ale tohle je fakt paráda! Ty šaty na mě působí tak princeznovsky... no hned bych jí je počořila a vzala si je na svůj maturiťák Taky se mi moc líbí to líčení! Hlavně ta rudá rtěnka ♥ Dokonalost! Jediné, z čeho nejsem až tak nadšená, je ten účes. A pobavilo mě, jak si Kristen v sále, jako již klasicky, sundala ty lodičky!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni... Tentokrát vážně zírám!! Měla naprosto dokonalé šaty ♥ Podobné jsem snad ještě neviděla!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Kristen vypadala opravdu nádherně! Tmavé rtěnky moc na ženách nemám ráda, ale Kris opravdu moc sluší a sedne jí :)

    OdpovědětVymazat
  4. súhlasím sú to naozaj krásne šaty a veeeeľmi jej pristanú hlavne sa mi páči zadná časť šiat chrbát, ten má pekný výstrih ale keď som si tie šaty prezrela hneď ma napadla Alica v krajine zázrakov       , bola veľmi krásna od hlavy až po päty
    mno a to počasie je fakt na hovno aj u nás teraz furt len leje a je chladno super skok z počasia do počasia a prajem ti aby to dobre dopadlo anič zlého sa nestalo

    OdpovědětVymazat
  5. Pár fotek jsem viděla na Tumblr a prostě wow. Kristen vypadá nádherně, od hlavy až k patě. Prostě *heart eyes* ♥

    OdpovědětVymazat