pondělí 28. září 2015

Gallery update 47.9: Photos from the set of Woody Allen's movie

Chtěla jsem udělat nový design na blog o Sophie Turner... ale nakonec jsem udělala nový design na tenhle blog :D To mi trochu nevyšlo. Ani nevím, jak se to stalo, prostě jsem náhodou narazila na jednu novou verzi fotky, kterou jsem vám sem dávala minulý týden, z těch pro Harper's Bazaar Australia a tak nějak... z toho vzniklo to, co z toho vzniklo. Ale vlastně jsem ráda, jsem s tím spokojená, protože tak nějak nemám být proč zklamaná. Když si naplánuju nějaký design a ten potom dopadne úplně jinak, než jsem chtěla, tak jsem z toho otrávená. Tenhle vzniknul vlastně hraním si a náhodou... a líbí se mi. Myslím, že ho nastavím zítra, musím se s tímhle ještě trochu rozloučit. Ale už tak nějak potřebuju změnu. Tenhle je takový hodně letní a zářivý, ten nový je podle mě takový hodně podzimní a protože mám ráda podzim, tak se mi líbí i ty barvy a tak :D #RosieApproved. No nic. Mám pro vás dneska nějaké fotky z natáčení projektu Woodyho Allena. Můžu vám s jistotou říci, že pokud se nebudou nějaké scény dotáčet či přetáčet, jsou tyto fotky poslední, které s Kristen na place uvidíte, protože Kristen natáčení filmu někdy před pár dny, možná včera, nevím... dokončila. Na tenhle snímek se opravdu hrozně moc těším. Iracionální muž byl trochu divný. Emma Stone to zachraňovala, snažila se, jak mohla, ale obecně byl ten film fakt dost zvláštní. Doufám, že tenhle film, co Kristen točila, divnej nebude :D Ale i když bude, tak já ho budu milovat, protože v něm hraje Kris, ale tak, vždycky je lepší, když je kromě hlavního hereckýho obsazení dobrej i příběh. Nicméně mám pro vás teda ty fotky, jsou to fotky z 18., 21. a 25. září. Z 25. jsou jen dvě, protože na víc, než na ty dvě jsem nenarazila. Celkově pak jen 22, protože jsou to pořád paparazzi fotky, i když u natáčení filmů dělám výjimku. Tak doufám, že se vám fotky líbí. Jinak Kris teď bude mít od filmování asi nějakou chvilku pauzu, ale ne zas nijak zvlášť dlouhou, protože už v listopadu začíná natáčet film Personal Shopper od Oliviera Assayase, což nám prozradila v tomto rozhovoru. Jo a jsem teda zpátky, jak jste asi pochopili. Možná ten design nastavím už dneska... :D
* * * * * * *
I wanned to make a new design for Sophie-Turner-fan... but I actually made a new design for this blog. I don't know how did this happen, but it happened :D And I am actually kind of happy about it, because when you do not plan anything, usually the best graphic comes from it. Or at least, you are not angry that it didn't turn out the way you wanted. New design is quite autumn-based. And I will probably put it here tomorrow. Why? Well... I think I have enough of this one, It is not here for such a long time, but it is very light and summer and I really love autumn, so I wanted change. Right now I have for you some photos from the set of Woody Allen's movie. Kristen's part was already filmed, I think it was yesterday. She wrapped the filming. Jesse and some others seem to film something more, but Kristen is done already. She will probably have some free time now, but in November, she starts filming new Olivier Assayas' movie, Personal Shopper. I really cannot wait to see this Woody Allen's film. I was recently in the cinema to see Irrational Man with Emma Stone... but that was kind of weird :D I hope this one will not be weird :D Well, Emma Stone was saving it in Irrational Man, Kristen will be saving it in this project, if it's going to be weird too :D Anyway, these photos are a bit older, I just didn't really have time to publish them. They are from September 18, 21 and 25. Still paparazzi pictures, despite the fact they are from the set, so just 22 pictures from all three days together. Just two from the last day, simply because I didn't find more than two :D Enjoy photos. And yeah, I am back.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mně se na tomhle filmovém projektu hrozně líbí ty kostýmy! Kristen oblečení z 20.let hrozně moc sluší! Vypadá skvěle :) Já taky doufám, že tenhle film se mi bude líbit. Já od Woodyho viděla jen "Kouzlo měsíčního svitu" a taky mě to nijak zvlášť neoslovilo. S Iracionálním mužem jsem to vzdala rovnou Ale doufám, že tohle se mi bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda taky doufám, že ten film nebude divnej a vždycky když přidáš nové fotky z natáčení, začnu se na něj těšit zas o trochu víc:) Kristen ten retro styl moc sluší! Akorrát je zvláštní, jak má ty tenisky

    OdpovědětVymazat