čtvrtek 1. října 2015

Gallery update 48.0: Personal photos from Venice & Toronto

Mám nějaké ulité články. Nebyla jsem tu v době největší novinek zase tak moc, takže mi docela dost věcí zbylo, což je dobře. Mám totiž teď spoustu článků, které můžu napsat, i když to vypadá na novinkové ticho :D Fotek z premiér a tak všeho bylo tolik, že na některé věci už ten čas nevyzbyl. Ale mám ten čas teď, takže to napravuji. Jedním z těch článků, které jsem si schovala, je právě ten, co píšu teď. Jsou to vesměs osobní fotky z Benátek a nějaké v galerii jsou potom i z Toronta. A já je naprosto zbožňuju, protože jsou prostě skvělé. Hlavně ty s Nichem, ty jsou rozkošné. Taky se mi líbí ta druhá, na které je parta z Equals a trénují tam italská gesta před premiérou :D To mě docela pobavilo. První fotku, jak vidíte, jsem využila i na novém designu. Doufám, že se vám fotky líbí, protože já je naprosto žeru, jsou perfektní :D
* * * * * * *
I have some spare articles. I wasn't here that much, so I didn't have time to publish some things from Toronto and Venice. I focused on those important things like photos from the premiere and so on. So I left these other articles for some time in the future, when I have time for it. So I have now, because there is kind of quiet around Kristen. She's still in New York right now, according to some photos with fans, but I don't know about any upcoming event. We will see. Anyway, back to these photos. These photos are personal photos mostly from Venice, that I love very much. Most of them are very, very cute. Especially those with Nicholas. And I love the second one, which was published with a comment that said something like they were training for the Italian premiere with those gestures. Enjoy photos, they are perfect. I also used the first one for the new design.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Wauuuu, Angie, ten layout! Je nádherný, strašně moc se ti povedl, líbí se mi tvůj styl layoutů, je fakt krásný. ♥ A ty fotky nemají chybu, jsou takové pozitivní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky! Moc se mi líbí ta první, ten obličej je úžasný

    OdpovědětVymazat