pátek 20. února 2015

Kristen won this years César Award!!! VYHRÁLA!!!!!!


Původně jsem chtěla jít spát, protože je mi dost zle... bolí mě hlava, mám asi teplotu a pálí mě v krku, ale nemohla jsem odejít před tím, než vám napíšu tuhle zprávu. Fotky a všecho přijdou zejtra, až jich bude víc, to už teď nedávám, ale musím vám zkrátka říct, že Kristen VYHRÁLA LETOŠNÍ CENU CÉSAR v kategorii nejlepší herečka ve vedlejší roli, za její ztvárnění Valentine ve filmu Sils Maria! JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Já jsem z toho tak kurevsky nadšená a myslím, že ona teda taky! :D Dokázala to, vyhrála, opravdu vyhrála!!! Vypadala skvěle, byla rozkošná a úžasná a pod tímhle textem, ve kterém na ní pěju skoro ódy, je i video z jejího přebírání ceny, kterému trochu ubírá na kráse to, že do toho překládaj do francouzštiny, ale Kris má naštěstí natolik výrazný hlas, že je slyšet, co říká :D Já jsem na ní tak hrozně pyšná. V poslední době tak těžce pracovala a natočila tolik úžasných nových filmů, a když už nevyšel ten Oscar za Still Alice, jsem nadšená, že vyšel César za Sils Maria, protože si to skutečně nesmírně zaslouží. V tom filmu je naprosto úchvatná, zbožňuju jí v tom a jsem hrozně ráda, že to vyhrála! Cítila jsem v kostech, že se to stane... a taky jo. A mám z toho neskutečnou radost :) Doufám, že i vy. Jinak Kristen ve svém projevu děkuje Juliette, Charlesovi a Olivierovi, za to, že jí tu cenu dali a pak na konci... no na konci... :D Epický začátek, stejně jako epický závěr. Na začátku totiž žádá toho, co jí cenu předává, jestli by jí mohl opatrně položit zpět na stolek, že její ruce nefungujou :D Všichni, co jsme Kristen znali za dob Twilight, si pamatujeme tu legendární scénu z MTV Movie Awards, když Kris tak máchala rukama, až jí vyletěl její zlatý popcorn a upadl na zem :D Což je neskutečně roztomilý a vtipný video, ale stát se to s cenou, jako je César Awards, bylo by to o něco horší :D Potom ještě Kristen řekne jednu větu francouzsky, kterou si připravila na tahák, říká pěkně prosím toto: "Omlouvám se, že nemluvím francouzsky, ale slibuju, že na tom zapracuju." (Do angličtiny přeloženo ItsOKtobeYou.org, do češtiny pak už mnou) No a na konci... si to prostě pusťte. Jsem z toho fakt odvázaná, pořád tomu trochu nemůžu uvěřit. Koukala jsem se na live stream a furt to nechtěli vyhlašovat tuhle kategorii... až mi to nakonec spadlo úplně hned po projevu Kristen... a to má ještě jednu cenu vyhlašovat... to už bohužel neuvidím live, ale určitě se objeví video na youtube. Tohle se objevilo asi tak 3 minuty po té, co šlo živě :D

* * * * * * * *
I actually wanted to go to sleep, because I feel sick a little, my head hurts, I have a fever, but I couldn't go before I write this. It just happened and I saw it online. The video broke down right after Kristen's speech, but I've seen it on my own eyes. Kristen fucking Stewart won this years César Award for a best supporting role by an actress for her role in Clouds of Sils Maria! She made it! Oh my GOD! She made it, she won, she looked amazing, was so cool, so cute trying to speak French a little bit, I just love her, I love her so so so much. There is a huge possibility, that it will be deleted in few minutes, but I have to put this video here and publish it. I am so proud of her!! I am seriously so fucking proud of her and so excited that she actually really won! I felt it in my bones that she's going to win, but I couldn't be sure. And it's so amazing, I am so glad she won, because she was brilliant in Sils Maria and she definitely deserves it. I hope that Juliette wins the lead, but I can't watch anymore, the live stream is not working... It wasn't working a lot even before, but for Kristen's speech it was perfect. Well... they could cut a little bit that French translation, but... you can hear what Kristen is saying. I love the beggining... when she asks that guy if he could just put it on the table... We all remember what happened at MTV Movie Awards with that popcorn :D With César Award it would be worse a bit :D I love her speech, she thanks Juliette, Charles and Olivier and in the end... well... check it out. I am so so happy for her, this is amazing! She said in French: "I am sorry I don't speak French, but I promise to work on that." (Translation from ItsOKtobeYou.org)


Jules Stewart, Kristenina mamka, napsala krátce po vyhlášení zprávu na svůj oficiální Twitter. Očividně velmi velmi hrdá na svou dceru a nadšená z toho, že Kris vyhrála, asi víc, než kdo jiný, kromě Kristen samotné, jakožto její mamka. A ta zpráva je hrozně hezká:) Jules píše toto: "Skáču nahoru a dolů brečíc radostí - moje malá holčička je 1. americkou herečkou, která VYHRÁLA cenu César. #Cesar2015" A není jediná, kdo se o tom na svůj twitter vyjádřil :D
* * * * * * *
Jules Stewart, Kristen's mother, wrote immidiatelly a message on her official twitter. Obviously very proud of her daughter, it's sweet.

4 komentáře:

  1. Tak to je úžasná zpráva! Kristen z celého srdce moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu senzační zpráva! Jsem moc ráda, že se to Kristen podařilo a hrozně moc si to zaslouží. Clouds of Sils Maria jsem sice neviděla, ale zase jsem viděla Still Alice, což byl naprosto vynikající film a myslím že to Kristen zahrála naprosto skvěle, stejně jako Julianne, která hrála hlavní roli Alice o které byl vlastně celý ten příběh.
    Kristen to ve videu hrozně moc slušelo! Šlo vidět, že byla celkem nervozní, což se nedivím, jelikož já bych nedala dohromady ani větu a to i s tím tahákem .
    Ještě jednou hrozně moc gratuluji, jsem moc šťastná, že se jí to jako jediné povedlo a doufám, že bude mít ještě takových úspěchů plno!

    OdpovědětVymazat
  3. Z téhle zprávy mám opravdu velkou radost! Sils Maria mě sice dějově zase tolik neoslovil, ale Kristen se mi v něm v roli Valentine hrozně moc líbila. V tom filmu byla hrozně moc přirozená a takže jsem ráda, že cenu vyhrála právě ona. Rozhodně si ji moc zasloužila :) A o to je to lepší zpráva, že je vůbec první Američankou v historii, co tuto cenu vyhrála :) Děkovnou řeč měla moc pěknou, i když na ní bylo vidět, že je hodně nervozní. Ale kdo by nebyl, že? Mě zpotí už jen fakt, že mám něco prezentovat před třídou Ještě jednou Kristen moc gratuluju, doufám, že to řádně oslavila :) A jsem ráda, že na to Jules takhle reagovala na twitteru :)

    OdpovědětVymazat
  4. No páni! To je novina! To jí moc přeju

    OdpovědětVymazat