sobota 21. února 2015

(MASSIVE) Gallery update 40.1: 40th Annual César Awards

Ahoj lidi, jak se máte? Já teda nic moc. Něco jsem si udělala s počítačem, takže mám problém s napájením, ale snad to nějak pořeším no. Stejně už ho mám dost dlouho, tak trochu čekám, kdy odejde do Křemíkového nebe... no nic. Po krátkém záchvatu hysterie jsem ho zase zapnula s tím, že jsem neukládala takovou hromadu fotak, abych je potom nezveřejnila. Takže se konečně dostávám k aktualizaci galerie s fotkama z letošních César Awards. Uložila jsem jich tak moc, že mi to nahlásilo, že to nemůžu zveřejnit, že mám moc znaků. Před tím, než jsem je rozdělila do dvou článků, jsem jich pár smazala, takže si nejsem úplně jistá, kolik přesně jich je, ale mělo by jich být kolem 270. Doufám, že se blog brzy probere a aktualizuje ten článek part 1, protože blbne a ty přidané fotky tam nejsou. Nicméně... Kromě toho, že Kristen vyhrála cenu za nejlepší herečku ve vedlejší roli. ANO! TO SE STALO! A stala se tím první americkoou herečkou oceněnou touto cenou, tudíž píše historii, tak ještě vypadala naprosto úchvatně a z té akce vznikla asi miliarda fotek. Z červeného koberce, z podia, z backstage, z tiskovky, prostě jich je horda. Stejně tak je i horda videí. Kris to neskutečně slušelo v šatech od Chanelu, které se mi výjimečně vážně hodně líbí a lodičkami od Christiana (je Christian, že jo?) Louboutina, které jsou opravdu hodně vysoké a tleskám Kristen, že to v nich zvládla, známe její vztah k vysokým podpadkům. Kromě toho měla i skvělé vlasy a krásný make-up... no a celá zářila. Kdybyste si náhodou říkali, jestli se během vyhlašování trochu nenudila, asi tak, jako já, tím, že francouzsky rozumím tak akorát MERCI a MERDE... tak Kristen měla, stejně jako třeba Sean Penn, sluchátko se simuntánním překladem. To by se mi taky hodilo :D No... Kristen zazářila, to je jasné. Při přebírání ceny se celá třásla a bylo na ní vidět, jak je nervózní, no fotky z tohohle okamžiku vás donutí jí mít ještě milionkrát radši, když stojí před soškou s rukami před pusou a pořádně nemůže uvěřit tomu, že tam opravdu je. V tom videu, které je v předchozím článku, můžete vidět, že je skutečně dost nervozní, bála se si i tu sošku vzít, aby ji neupustila :D Co víc říct? Kromě toho, že Kris vyhrála, tak ještě jednu cenu společně s Juliette Binoché (která bohužel nominaci neproměnila) předávaly. Byla to cena ze nejlepší mužský herecký výkon, kterou získal Pierre Niney za svou roli Yves Saint Laurenta ve stejnojmenném snímku. Minulý rok vznikly na toto téma hned dva filmy, které nevím, jak dalece se vzájemně vykrádají, no za hlavní roli byl nominovaný i Gaspard Ulliel, na tu samou roli, jako Pierre, no akademie se rozodla pro Pierra. Přestože jsem to víc přála Gaspardovi, Pierre je zlatíčko, je sladkej a úžasnej a moc mu to přeju :) No.. kromě toho, že má Kris fotky právě s Pierrem a pak ještě s dvěmi dalšími výherkyněmi, a s Juliette a s Olivierem Assayasem, který byl samozřejmě taky přítomen, fotografové ji dvakrát vycvakli (nebo možná i víckrát, ale zatím máme jen dvě fotky) s Charlize Theron, Kristeninou kolegyní z filmu Sněhurka a lovec, která zde byla doprovodit svého asi už se dá říct životního partnera Seana Penna, který byl oceněn čestnou cenou za celoživotní filmovou tvorbu. Lidi na Twitteru se společné fotky dožadovali, tak jí mají :D Já z ní zas tak odvázaná nejsem, no je pěkná. I když na jedné z těch dvou se Kris přijde mi tváří trochu jako "už chci pryč" :D Ne, dobrý, nebudu zlá. Tímto už bych to asi ukončila a popřála vám dobrou noc. Jsem trochu nachcípaná, takže si půjdu lehnout.
* * * * * * *
Hello everybody. How are you? I am.. not good. I am sick and I broke my computer, so that's not good. Everything is working, but I have some problems with it and that sucks. I don't have money to put it for reparation, so I am actually kind of waiting... when it's going to die... Anyway, after my short breakdown, with tears and yelling.. I came back here, because I just could not go to bed without publishing this. I've saved a lot of photos from yesterdays César Awards. That much, that I had to split them to two articles, because blog didn't want to let me publish that. But I had to do it, because I was so so so excited about yesterday so I was able to save it without driving mad. Kristen, except the fact, that she won an award for a best performance in supporting role. OH YEAH? SHE DID! I AM SO PROUD OF HER! But except that, she looked absolutely stunning!!! And I have a billion photos from that! :D I was watching live and it was amazing to see her there, she was shining! On the stage, during accepting speech, she was shaking, she was so nervous, but she was also so cute and I love every single one of these photos. Kristen was also presenting one award with Juliette Binoché, an award for best actor in leading role, which won Pierre Niney (fucking cute Pierre Niney) for his role in Yves Saint Laurent. There were two movies about Yves Saint Laurent last year, which is pretty crazy and weird, but for both of them, those leading actors were nominated. Gaspard Ulliel did not win this time, but it doesn't matter. I love Pierre Niney, he's adorable. Kristen is so cute especially on those backstage photos. There are also two hotos with Charlize Theron, Kristen's co-star from Snow White and the Huntsman. She was there with Sean Penn, who received an Honour award. Charlize is Sean Penn's partner, for those who don't know. Well... what else to say... Kristen was wearing Chanel dress, of course, but this time very beautiful and I love it. And shoes by Christian (is he Christian? not sure now...) Louboutin. And... that's it I guess, I won't write anything else because I am getting boring.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
[270x - for now] 40th Annual César Awards 2015 (February 20, 2015): part 1 - part 2


A jedna bonusovka:
* * *
One bonus photo:

Tohle je to, čemu říkám nejupřímnější výraz výherce. Tohle je výraz, který měla Kristen bezprostředně po té, co oznámili, že cenu za nejlepší herečku ve vedlejší roli získává ona. Je to tak roztomilý a i vtipný teda, neskutečně mě to pobavilo a nutí mě to jí mít ještě radši, a to už to ani není možné víc, alespoň jsem si to myslela. Ona očividně nečekala, že by mohla vyhrát. Já jsem to věděla, že vyhraje, cítila jsem to v kostech :D no pro ní to musel být úchvatný, ale zároveň šokující ocit a já jsem na ni tak hrozně hrdá :) Koukněte na ten úsměv Gasparda Ulliela, och! No nic. Jinak Julianne Moore taky psala na svůj twitter, kromě spousty dalších lidí. Retweetla jeden tweet od Variety o tom, že je Kris první americkou herečkou oceněnou César Awards a k tomu dodala: "YEAH!!!!!" To je tak krásné :)
* * * * * * * *
This is what I call the most honest winning face. This is Kristen's reaction right after they said her name and I love her for this even more than before, she's so cute and sweet and amazing and she deffinitely did not expect she's going to win. I did expect that. I felt it in my bones whole evening, it is so amazing, I am so proud of you, Kristen! Look at Gaspard Ulliel's smile! So sweet. By the way, also Julianne Moore wrote on her official Twitter about this. She reblogged a message by Variety about Kristen being the first American actress ever to win César Award and add to it her: "YEAH!!!!!!"

4 komentáře:

  1. ten výraz je dost vtipný ale jinak jí gratuluji ona si to zaslouží a také ji to ohromně slušelo!! :3

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jej gratulujem k výhre a aj k prvenstvu ktorí týmto získala      jednoznačne si to zaslúži a určite je to dôkaz že je to dobrí herečka keď sa jej toto podarilo
    mala skvelo upravené vlasy a dokonalí make up a aj tie šaty sa mi páčia až na ten spodok ten lem ten sa mi veľmi nepáči ale inak keby to tam nebolo bolo by to lepšie aspoň podľa mňa

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadala báječně! Moc se mi tu líbí její šaty a samozřejmě jí ještě jednou gratuluji k ceně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen vypadala opravdu nádherně! Ty šaty se mi hrozně moc líbí! Pro jednou zkrátka musím Chanel hodně pochválit. Kristen vypadala jako princezna - ty šaty jí perfektně sedly! Ty boty měla taky moc pěkné, s doslova vražednými podpatky! Já bych měla strach, že dostanu křeč do nohy
    Kristen ještě jednou moc gratuluju :) Doufám, že tak dostane ještě víc filmových příležitostí :) Doufám, že svou výhru pořádně oslavila!

    OdpovědětVymazat