pondělí 23. února 2015

Gallery update 40.2: César Awards 2015 - Official winner portrait

Překvápko! Jsem tady. Ha ha... vtipnej příběh. Pamatujete si, jak jsem mluvila o tom, že mám totálně v kelu počítač a že ho musím dát do servisu, aby mi ho opravili? Bylo to asi před jedním dnem, tak doufám, že si to pamatujete :D No... můj táta se trochu naštval, když hledal, kam ten počítač dát, a tak se rozhodl, že ho vezme klukům do práce a že se na něj podívají společně. A nějak se stalo, že ho celý rozebrali, chvíli se v něm šťourali šroubovákem a s trochou pomoci od vteřinového lepidla to, co bylo rozbité, zase opravili. Dokonce se jim i povedlo, složit ho zase zpátky do jeho původního stavu bez toho, aby jim nějaký kousek zbyl. Stává se totiž, že když rozeberete nějakou elektroniku a zase jí složíte, tak vám vždycky něco zbyde... což ale nutně neznamená, že to nebude fungovat. Tuším na to existovalo i nějaké video, že takhle rozebírali iPhone nebo tak něco :D Každopádně jsem nadená, že nemusím být bez svého Miláška tak dlouho. (Ano, jsem trochu závislá... spíš to přišlo tak najednou zrovna v tý nejblbější době). Pořád teda platí, že příští týden v pondělí jedu na hory, ale to je ještě daleko. Pro teď jsem zpátky. Děkuju za vaši podporu a zároveň se omlouvám, že jsem hned tak plašila. Nečekala jsem totiž, že se můj táta nakrkne tak, že se rozhodne, že to spraví sám... no dobře, to by mě i napadlo, ale tak trochu jsem se obávala toho, jestli bude schopný spravit to sám tak, aby to fungovalo. Přiznal se teda, že to spíš dělal jeho kolega, než on sám... ale tak opravili ho, to je to hlavní. Žádný krizový a náhlý hiatus zrovna v době, kdy se toho zase děje hodně. A teď už k věci. Včera jsem se koukala na online přenos z Oscarů. Kolem čtvrté jsem u to u toho zařízla, takže to nejdůležitější mi samozřejmě uniklo :D No dohnala jsem to dneska a pustila jsem si záznam. Neil byl jako moderátor naprosto výborný a vážně jsem se bavila :) No chtěla jsem vám hlavně napsat to, že Julianne Moore vyhrála zlatou sošku za film Still Alice jako herečka v hlavní roli a k tomu jí chci hrozně moc pogratulovat. Nikdo si to nezasloužil víc, než ona a jsem nadšená, že vyhrála. Ve svém projevu poděkovala Julianne mimo jiné i naší Kristen. Vlastně řekla jen její jméno, ale způsob, kterým to podala, byl hrozně krásný. Před jejím jménem se na chvíli zarazila, zářivě se usmála a když vyslovila "Kristen", bylo to tak plné nadšení z toho, že s ní mohla pracovat a tolik lásky, v tom jednom krátkém momentě... Jsem neskutečně ráda, že ty dvě si takhle hrozně moc sedly, je to i tím, že se znají tak hrozně dlouho, samozřejmě, ale je to prostě úžasné, když si tohle mezi sebou herci vytvoří. No... popojedem. Samozřejmě jsem taky moc ráda za ocenění pro Eddieho Redmayna, který si Oscara nepochybně zasloužil a jsem naprosto nadšená z toho, že nevyhrál Boyhood, ale skoro všechno mu vyfouknul Birdman. Protože Birdman je prostě... uf... to ani nejde říct, jak neobvyklým způsobem úchvatný ten film je a jsem moc ráda, že to Akademie ocenila :) No, a když už jsem se vyjádřila k Oscarům, mám pro vás jednu fotku... je to oficiální portrét vítěze César Awards 2015... takže portrét naší Kris... a co k tomu říct. Je naprosto perfektní. Nic jiného to asi nevystihne víc. Zkrátka PERFEKTNÍ! Jsem na ni tak hrozně hrdá! A ta fotka je dokonalá, jak se tváří ve stylu: "Heh? Já jsem tuhle věc fakt vyhrála?" Už z fotek z přebírání té ceny můžete vidět, že skutečně nemohla uvěřit vlastním očím. Tahle fotka jde rozhodně do budoucího záhlaví, to si pište :D A teď už jdu spát, mějte se zatím krásně a zase zítra (teda dneska... asi) se ozvu s dalšíma novinkama:)
* * * * * * * * *
Sorpresa! I am here. Ha ha... funny story. Do you remember how I talked about my computer is broken and that I have to put it in service? Well... my father got angry after he searched through some shops where they repair computers that he decided to take it with him to his work and they managed to repair it by themselves. With screwdriver and glue. But it's working, that's the important part. And I am so happy I don't have to be without my Precious for such a long time. Well, I am still going to ski next week... but for now, I am back. Thank you so much for your support and I am so glad to tell you, that I have my notebook back, so no hiatus. First of all, I would love to congratulate to Julianne Moore for her Oscar win, she deffinitely deserved that, she was so amazing in that movie. She also mentioned Kristen during her acceptance speech, she just said her name but the important thing is, how did she say it. She smiled so nicely, before she said her name, you could see the love in her eyes, it's so amazing these two got along with each other so well... they know each other for such a long time and I feel blessed about that I could see these two incredible ladies in one movie. I am also very, very happy for Eddie Redmayne and for Birdman, because it won the best picture (not Boyhood, yahooo!!!) And now, finally, I have for you one new picture. It's an official César 2015 winner portrait of Kristen with her César award... and it's... it's just perfect. There is nothing else to say. PERFECTION. I am so incredibly proud of her. And this portrait, oh my god, makes me love her even more, if it's even possible. It's like: "Heh? Did I really win this thing?" :D How can anyone not like her?!

imagebam.com

3 komentáře:

  1. Ta fotka je naprosto perfektní, to za prvé.. Ten její boží face, no prostě už se nemůžu dočkat až s tímhle něco stvoříš, protože to je paráda! :)Upřímně, já se fakt divím, jak si to zvládala a zvládáš pořád ten blog, přes maturitu, kterou si hravě dala i na vysoký.. já se tu podlamuju horou neštěstí, že to nemám šanci zvládnout ani s tunou času... a nakonec jsem nemocná a místo makání na MO sedím u fotek z TBBT Jinak máš šikovnýho taťku a taťka kolegy... já si u toho hned vzpomněla na Chandlera a Joeyho, když pomáhali Rossovi stěhovat a složily tu poličku a Joey: Hele, tohle zbylo, nevíš od čeho to může být?
    Chandler: Nemám ani páru.
    (Joey to hodí do květináče)
    Oba: Tak a je to hotový!
    Myslím že to bylo v 1. nebo v 2. díle 1, série

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta fotka je úplně úžasná! Hrozně moc se mi líbí ten výraz ♥ Jinak jsem ráda, že to s notebookem dopadlo takhle dobře a už to nemusíš nijak řešit. Tak snad už notebook vydrží a nebude se kazit. Jinak já jsem z Oscarů taky nadšená! Moc se mi líbil Neilův "opening" "Moving Pictures." To bylo úžasné ♥ Taky mě dostal s tím svým kufříkem předpovědí! Zajímalo by mě, jak to udělali. Prostě kouzla! A taky jsem nadšená, že vyhráli Eddie a Julianne. Oni dva si to hrozně moc zasloužili! A potěšil mě i Birdman. To je vážně skvělý film. Nejvíc se mi líbil proslov Grahama Moorea ♥ Ten to řekl fakt krásně "Stay weird. Stay different."

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fájn, že ti ho opravili. To můj je už na reklamačce, ale tak, přeci jen mám ještě svůj počítač, na který jsem byla vlastně zvyklá, takže je to v pohodě .
    Julianne si to opravdu moc zasloužila, za ten úžasný výkon v tom filmu. Zahrála to naprosto perfektně a nebylo tam něco, co by se vytklo, takže jsem moc ráda, že vyhrála. To samé Eddie, také jsem mu držela palce :).
    Fotka Kristen je naprosto úžasná! Ten její pohled na té fotce je opravdu dokonalý a budu jen ráda, když ho uvidím na designu!

    OdpovědětVymazat