pátek 6. února 2015

Gallery update 39.3: 4 new portraits for USA Today

Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem fajn, jen jsem nějaká nachcípaná. Asi na mě něco leze, ale těžko říct, uvidíme, jestli z toho něco bude, ale necítím se úplně nejlíp no. Snad to přejde. Zároveň teda ani nemám moc náladu na blog, za co se moc omlouvám, ale tak nějak... jsem taková vyšťavená. Najednou mám čas, ale nic se mi nechce, znáte to, ne? Včera jsem byla v kině a asi vám o tom něco málo napíšu, protože se mi ten film moc líbil, ale ještě uvidím, jak se mi bude chtít. Každopádně tak nějak dělám všechno možné, ale zároveň nic a ani na ten blog není moc nálada, ale snad se to trochu zlepší. Každopádně jsem překonala svou lenost a uložila nějaké fotky, jako první mám pro vás 4 nové portréty pro USA Today. Nedávno jsem vám sem dávala dva, které vznikly během propagace Still Alice a teď se objevily ještě další, z čehož jsem vážně nadšená, protože jsou opravdu skvělé :) Kristen to tam moc sluší, stejně tak i Julianne a jsem ráda, že spolu tenhle shoot nafotily :) Doufám, že se vám fotky líbí :)
* * * * * * *
Hi guys, how are you? I am fine, I am just probably going to be ill. I am not sure, I will see what's going to come from that, but I don't feel very good. I also don't have mood for blog very much, I was talking about that few days ago.. I have time finally, but... it mean that I am doing some other stuff and blog is not on the first place. Anyway. I overcame my laziness and saved some pictures. First of all I have for you four new portraits for USA Today with Julianne Moore. I really love this photoshoot, Kristen looks amazing and so does Julianne. I published two portraits few weeks ago, you can see all six in the gallery. They are amazing :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat