středa 25. února 2015

Gallery update 40.3: Charles Finch and Chanel Pre-Oscar Awards Dinner

Ach můj Carlisle! Dnešek byl fakt skvělej den. Vážně. Nemyslím to ironicky, vážně skvělej. Bože... Byla jsem v práci, pak jsem byla ve škole něco zařídit, pak jsem měla sraz s kamarádkou z gymplu, jely jsme k ní, cestou jsme potkaly další kámošku, pak jsme si u ní udělaly pozdní oběd (hodně pozdní:D), pak jsem jí barvila vlasy a pak jsem ještě jela do kina. Konečně jsme se s rodičema dokopali na Kód Enigmy (The Imitation Game) s Benedictem Cumberbatchem... a nemám slov, bylo to... wow, prostě... wow. Teď je hodně silných filmů v kinech a myslím, že vám o tom asi napíšu nějaký hromadný článek, protože za posledních pár týdnů jsem byla v kině už asi 10x :D a o víkendu jdu znova :D Tentokrát na Whiplash, na což se vážně hooodně těším. No, nicméně... zítra tu dost možná nebudu, tak jsem chtěla přeci jen něco zveřejnit, i když už bych to šla nejradši zaříznout a to musím ještě napsat úkol na italštinu. Každopádně... mám pro vás nějaké fotky. Uložila jsem je ještě než mi kleknul počítač, ale už nedošlo na zveřejnění. V galerii už jsou od pondělí, ale čas jsem si našla až teď. Hned den po César Awards se Kristen dostavila na další akci, no tentokrát už zpátky v Los Angeles. Nevěděla jsem, jestli to stihne, přestože byla nahlášená na seznamu hostů a očekávalo se, že se tam ukáže. Nedivila bych se, kdyby to odpískala, protože to muselo být skutečně hodně náročné, letět do Paříže, vyhrát Césara pak se vrátit zas zpátky a hned se někam hnát... ale tak přišla tam. Byla to Před-Oscarová večeře pořádána pod záštitou Chanelu a Charlese Finche. Kris to moc slušelo, vypadala skvěle. Šaty jsou od Chanelu, což je velmi šokující, vzhledem k tomu, že to pořádal Chanel... :D Mně se teda ty šaty vůbec nelíbí, ale řekněme si to narovinu, Kristen by to slušelo i v pytli od brambor. No líbí se mi, jak má udělané vlasy. Sice mám u ní radši ten volnější styl, hlavně teď, když má ty vlasy krátké, sluší jí to víc a je to víc ona, aspoň mi to tak přijde, ale i takhle s ulízlými jí to moc slušelo :) Potkala se tam se svojí skvělou kamarádkou Riley Keough, se kterou mají i pár společných fotek, podle kterých trochu usuzuju, že si to tam snad i celkem užila... no a tím bych to asi uzavřela, užijte si fotky :D
* * * * * * * * *
Oh my Carlisle, today was a good, good day. Really amazing, but I am exhausted. Oh my... I was in work, then I was in school, after that, I had meeting with my friend, we had late lunch together in her place and then I dyed her hair :D Which was quite fun. After that, I went with my parents to the cinema, to finally see The Imitation Game with Benedict Cumberbatch and I am totally speechless. And that's not happening to me very often, you know me. It it AMAZING film. AMAZING. I love it, it's great. More than great. But I will talk about that later. I probably won't be here tomorrow... I am not sure, but in case I won't, I want to publish something today. I have some photos saved for few days, even from the time before my troubles with computer, but I didn't have time to publish it. The day after César Awards, Kristen left Paris and came back to Los Angeles to attend Charles Finch and Chanel Pre-Oscar Awards dinner on Saturday. I wasn't sure if she's gonna make it, but she did and she looked stunning. Well... the dress is Chanel, surprisingly... it was a Chanel dinner :D And I don't like it at all. But you know, Kristen looks great in everything and I really love how her hair was made. I like her more with.. you know... when her hair is free, it's more her, but she looks awesome. I love those three photos in the end, where she's with her great friend, Riley Keough and some other guys, I am lazy to find out who exactly it is... :D but it looks like they're having fun and that's great. But I think it had to be really, really tuff for Kris, because of all the traveling and everything. But it's not even seen at her, she's not smiling that much, but she probably quite enjoyed that, which is great.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Ty si jako teď furt chodíš do kina jo? Už se moc těším na hromadný článek deseti recenzí :)
    Kristen by to slušelo i v potrhaném, zazáplatovaném a špinavém pytli od brambor .. Ale když tam koukám na ty šaty nejsou v§bec špatné, mě se to docela i líbí .. :) Ale ten účes souhlasím sluší jí to, ale ten její rozcuch miluju mnohem víc :3Jinak.. teď se připrav!Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá... to bylo shrnutí toho, jaký mám pocity z filmu Still Alice..! :O

    OdpovědětVymazat
  2. Nejdřív se mi ty šaty vůbec nelíbily, ale teď na druhý pohled musím říct... že nevypadají zase tak špatně. Ke Kristen se teda hodí. Hrozně moc se mi teda líbily ty její boty ♥ Na ty já jsem poslední dobou ulítlá - když už se mi nelíbí oblečení tak boty skoro vždycky Taky se mi moc líbí její účes a líčení :)
    Určitě v budoucnu udělej nějaký filmový článek. The Imitation Game byl úžasná film! Mně se hrozně moc líbil ♥ Whiplash je taky senzační! Já se na něj ze začátku chtěla podívat jen proto, abych viděla všechny oscarové filmy a nakonec se mi ten film hrozně moc líbil. Byl docela dost silný a je v něm několik docela drsných scén. Pak mi napiš, jaký si z něho měla dojem! Já jsem byla nadšená z toho, že JK Simmons za roli v tomhle filmu získal Oscara. Rozhodně si to zasloužil! Byl tam teda hoooodně drsnej!

    OdpovědětVymazat
  3. tak na The Imitation Gamesa chystám a zrejme si ho pozriem cez víkend a veľmi sa na neho teším a  podľa tvojej reakcie ešte viac     
    je dobré, že si prežila taký skvelý deň napriek škole a práci to sa často nevidí       
    mne sa tiaž osobne tie šaty nepáčia ale čo už ale to ostatné, účes a make up tak to sa mi ale veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  4. byla nádherná, měla užasný make-up

    OdpovědětVymazat
  5. Kisten tam byla nádherná!! Mě by se ty šaty samy o sobě asi taky nelíbily, ale moc jí sluší!:) A s tím kinem je to teď vážně hrůza... Chtěla bych jít na tolik filmů, ale zdá se mi, že je to čím dál tím dražší:( Každopádně určitě vyrazím na Into The Woods, Kobry a Užovky, Teorii všeho a potom na Still Alice!

    OdpovědětVymazat