úterý 24. února 2015

News about American Ultra release date

Víte... šílím z toho, že nic nevíme o AmeUl... Max Landis, scénárista filmu American Ultra, je poměrně aktivní na Twitteru, poměrně dost teda a celkem se i vyjadřuje.. sem tam o American Ultra, hlavně zezačátku o tom psal hodně. Nedávno napsal, že trailer filmu je vážně kurevsky šílenej, tak jsem tak trochu doufala, že bude třeba v nějaký dohledně dlouhý době zveřejněn, ale ono prd... a zase ticho po pěšině... vím, že taková post-produkce filmu trvá dlouho, ale prostě už jsem zvědavá :D Každopádně teď se na twitteru někdo Maxe zeptal, jestli nemá o AmeUl nějaké novinky a on na to napsal, že film bude nejspíš vydán v říjnu tohoto roku, nebo někdy kolem října. Takže třeba na konci září nebo na začátku listopadu. Takže prostě na podzim. Tak trochu jsem to čekala, no moc mě to nepotěšilo, že to bude až tak za dlouho... ale jsem nadšená, že nám konečně někdo dal nějakej termín, nebo aspoň rámcovej časovej údaj, což je skvělý. Jsem nadšená z tohohle filmu a neskutečně se na něj těším, bude skvělej :) jsem vážně zvědavá :)
* * * * * * *
You know... it makes me a little bit crazy.. not to know anything about AmeUl... Max Landis, who wrote the script, is very active on his Twitter page, but he's not telling us many things about American Ultra. He wrote about AmeUl trailer some time ago, so I hoped that it will be released, but it wasn't yet, so... who knows. But today soeone asked him if he can say some news about this movie and he actually did answer that question. That it's coming out probably around October. Which is... not what I hoped for, I hoped it's gonna be sooner, but I am excited that we finally know at least SOMETHING. So in Autumn. I can't wait! This film will be so amazing, I am so excited! Especially because my sweet crazy mad Max finally wrote something new about this freaking awesome movie. Well, I can't know, but... It's gonna be amazing :D


4 komentáře:

  1. Já se těším úplně šíleně na všechny její projekty.. od filmu Snow White jsem s Kristen už nic nového neviděla... přestala jsem to sledovat ty novinky, když jsem vypadla z blogu... už jsou nějaké filmy ke stažení na uložto v koukatelné kvalitě? Protože jestli jo, tak sem přerazím, že to nevím a udělám si dneska fajn večer i přesto že mám učení jak nasráno a jestli ne, tak stejně budu na něco koukat a na učení se vykáknu.. Heleď určo nejseš větší lempl než já... já ještě nemám ani knihy k maturitě a seznam mám odevzdat v březnu..

    OdpovědětVymazat
  2. Takže stahuju - On the road (jo, jsem ostuda, už jsem to jednou stažený měla a koukala jsem na kousek ale prostě jsem to ještě nedotáhla do konce :/), Still Alice (na ten se hrozně moooc těším) a Camp X-Ray...
    No a co se týče Sils Maria, tak to ještě nikde není asi co? Hlavně na mě nekřič, já to všechno zkouknu a podám hlášení pokud budeš chtít! No já ti ho podám i když ho chtít nebudeš.. :Jooo a koukáš pořád na Čarodějky? :) Už dneska končím 3. sérii Páni, já když ti sem vlezu tak mám vždycky chuť blogovat o Kristen a Shailene.. jenže to bych nedala, protože jsem takový magor že bych tam musela mít všechny fotky a pak když vidím ten svůj grafický výtvor na l-v-m.. tak se mi tam chce zůstat.. fakt jsem se zamilovala do toho png plácnutýho na dvoubarevný plátno.. jo jsem grafik jak něco..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, obnovuju činnost na grafickým blogu, tak kdyby si chtěl, tak koukni :). pa eL.

    OdpovědětVymazat
  4. Říjen je fakt daleko, ale ono to zase uteče. Už se moc těším na všechny ty fotky a rozhovory :)

    OdpovědětVymazat