pátek 1. listopadu 2013

Three new videos from the set of The Twilight Saga

Ahoj všichni. Jak se máte? Kristen pořádala včera ve svém domě Halloweenskou párty. Od lidí, kteří tam byli, se tak nějak ví, že si to tam parádně užili... no dohoda byla, že žádné fotky s Kristen nebudou :D Takže žádné fotky s Kristen nejsou a nejspíš ani nebudou, protože si to s ní celkem logicky asi nikdo nechce rozházet. No mě to teda docela mrzí... protože by mě fakt zajímalo, jestli měla taky nějaký kostým nebo ne :D ale na druhou stranu to chápu... ale stejně :D No... mám pro vás dneska konečně zase něco významného kromě mých řečí :D Mám pro vás tři nová videa z natáčení Twilight ságy. Miluju tahle videa plná nepovedených scén, vždycky u toho umírám smíchy :D Fakt mě štve, že se objevily až teď... ještě u těch částku z BD to pochopím, ale jinak :D Dyť jsou to 5 let starý videa, možná spíš vlastně i dýl... :D No v tom prvním je víc scén, je tam zase jedna z toho pokusu o natočení prvního rozhovoru s těma dvěma o Twilight :D Na konci tam Kristen paroduje Catherine Hardwicke, z čehož taky mírně řečeno umírám :D no a na začátku pro změnu scéna z Breaking Dawn. Šup sem šup tam. No... to druhé video je celé z Eclipse. Mluví tam Taylor o scéně ve stanu a pak je tam scéna ve stanu, kterou nebyli schopni natočit :D Kristen tam jen leží a "spí", ale i tak ho sem dávám, protože je fakt k popukání :D No a to poslední, to ještě není na youtube, ale stačí kliknout na obrázek a přesměruje vás to na tu stránku, kde se můžete podívat na to video. Tam jsou scény z BD1 a z New Moon, ze scény, která se natáčela s umělým deštěm a Kristen se tam - podle jejích vlastních slov - topí :D Já se ani nedivím, ten falešnej déšť je fakt dost hustej :D
* * * * * * * * *
Hi guuuys. How are you? Kristen had a Halloween party in her house yesterday. From people, who were there, is known, that it was really, really cool and they enjoyed that, but... no photos with Kristen on the internet, that's the deal. Unfortunately. But I got it, I understand, I just... I would like to know, if she had some costume too or not. I am really nosy person, this is killing me. Anyway, I have for you today three new bloopers videos from the upcoming The Twilight Saga DVD. I love it so much, oh my god. The first one? In the end? How Kristen parodies Catherine Hardwicke, I love it. There are more scenes from different movies. The second video is just the tent scene from Eclipse movie. As I didn't like the third book that much, I loved the third movie, I think that David Slade made amazing job, I love especially flashback scenes and I would like to see some bloopers from these parts, but the tent scene is hillarious in this video... Kristen is not there that much, she's just lying there on the ground and sleeps, but Taylor and Robert are really cute there :D The last video is not on youtube yet, so if you click on that image, you can watch it. And there are two scenes, one is from Breaking Dawn part one... and from New Moon, when Kristen is drowning because of that fake rain :D I love bloopers, I just love them, I always enjoy them so much :D




3 komentáře:

  1. jsem rááda že jsi napsala, jdu si tě zase zapsat do elite :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle videa mi udělala neuvěřitelnou radost a jsem hrozně zvědavá, co všechno nám ještě ukážou, teď jsem někde viděla pár videí, jak se co dělalo přes CGI, ale to mě tolik nebaví A taky doufám, že bude někdo tak hodný a případné bonusy, které jsme zatím neviděli, někam nahraje, protože 800 se mi fakt utrácet nechce

    OdpovědětVymazat
  3. jsem rada, ze se tyhle videa objevujou jsou uzasne

    OdpovědětVymazat