čtvrtek 7. listopadu 2013

Gallery update 21.7: Two new pictures from the 'Anesthesia' set

Chybí mi moje sovička. Potřebuju nový design, ale vůbec mi to nejde. Tenhle už je tu dlouho a mně se pořád líbí, ale hrozně mě štve, že na něm není ta moje sovička :( A ten předchozí byl taky bez ní, už mi je z toho smutno... :D Ale zvedli mi náladu na Jojke, protože dávali mojí oblíbenou Vánoční reklamu s prasátkem :D Ta je fakt nejlepší :D už mi chyběla :D Noooo... já vím, slibovala jsem články, ale nějak jsem byla moc unavená na to, abych cokoliv psala, takže jsem se prakticky jenom válela a nedělala jsem nic.. :D no... ale mám pro vás teda aspoň ještě jeden, možná se dokopu i k dalšímu, teď ale k tomuhle... jsou to dva nové obrázky z natáčení Anesthesia v New Yorku... na té druhé je Kristen s jednou slečnou, která na snímku spolupracuje a jmenuje se Olga Goister nebo tak nějak..., a na té první jsou celkem tři fotky, no Kris můžete vidět na těch obrazovkách.
* * * * * * * * *
I miss my owl. I need new design. It's gone for too long time. I can't have a design without my own for such a long time, that previous one was without it to... :( I promised to write articles but in the end... this one is just the second one and I am not sure if I will find time and strenght for another one... I was really tired, so I didn't write any articles, I really needed some rest... anyway, I have for you today two new pictures from the set of Anesthesia. The second one is with... some girl from the crew, kind of producer or something like that and on the first picture, you can see Kristen just on those screens.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat