pondělí 11. listopadu 2013

Gallery update 21.9: New photos from BD2 press conference

Není tu žádná šance, že bych za necelý měsíc mohla dosáhnout 250 aktualizací galerie... do 6. prosince je toho zkrátka moc... 30 jich nedám, pokud se Kris nerozhodně začít chodit každej den na jednu akci a ještě zveřejňovat fotky z jejích nových projektů... :D takže jsem v kopru, ale nevadí, nevadí :D místo toho bych mohla konečně začít vymejšlet nějakou kalbu těch prvních druhejch narozenin blogu :D chystám nový design, který musí být něco ultra super žůžo, ale nevím, jestli něco takovýho zvládnu. Ten, co mám hotovej, se mi sice celkem líbí, ale je takovej hodně zimní a to já chci spíš až tak na konec ledna, na začátek února... ten, co tu bude od 6. prosince musí být něco extra a nemůžu uvěřit tomu, že jsem použila slova ultra super a žůžo v jedný větě... :D No nic, mám pro vás dneska nové fotky ze staré akce. Konkrétně jsou z tiskové konference Rozbřesku 2 z roku 2012, někdy tuším ze začátku února jsou a těch pár nových se objevilo před pár dny. Musím říct, že se mi vážně hrozně líbí, Kris to tam strašně slušelo, ty šaty jsou perfektní, hrozně se mi na ní líbí a dokonce se mi líbí i ten zelený detail na nich a to normálně zelenou nemám ráda, ale dodávají tomu ty pruhy šmrnc :) Jen mě fakt hodně štve, že tyhle fotky vidíme poprvý po celém roce... to prostě nepochopím...
* * * * * * * * * * *
There is no chance that I could have 250 gallery updates since December 6, I will just try to think about some good celebration and try to make new super-cool design, because that one I have is good and I like it, but not that good. It will be design for a winter... around February or something, the new one which will come on December 6 has to be something really really special, but I am not sure if I can make it. Anyway, I have for you today some new/old photos from Breaking Dawn - part two press conference from 2012. I love these photos, I truly love them :) Kristen looks there gorgeous and I surprisingly love that dress even with that green line. I really don't like green, but on this dress and on Kristen it's beautiful :) I am just sooo pissed of that we can see these 22 picture after such a long time!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com¨

0 komentářů:

Okomentovat