sobota 16. listopadu 2013

Gallery update 22.4: New photo from NYC with friends

Stala se zajímavá věc. Nemám nejmenší tušení, kdo tuhle fotku zveřejnil, ale je jasný, že je to něco, co se nestává každý den. Jeden s Kristeniných přátel musel tuhle fotku zveřejnit, což se normálně nestává, žádný z jejích kamarádů nikdy nezveřejnil fotku s ní někde, kde jí někdo může najít... no... ne, že bych si stěžovala, jen mě to prostě překvapilo :D Je pravděpodobně z New Yorku z posledních dní, kdy tam Kris byla kvůli natáčení Anesthesia. Vypadá tam skvěle, moc se mi ta fotka líbí :)
* * * * * * * *
An interesting thing happened. I have no idea who published this photo, but it's for sure, that it's something, which is not happening very often. One of Kristen's friends published photo with her, which is not happening normally, none of her friends ever publish photo with her somewhere, where could be find. Well... I don't really care, I am glad it was published, I am just surprised... :D Kristen looks there amazing :) I love this photo, so enjoy :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. to je super že někdo něco zveřejnil D a je to super fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží fotka.. :3 :)Jinak jsem tak nějak zpátky... jak se máš, co děláš, chyběla jsem ti?? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ten její postoj Jen škoda, že tam má tu cigaretu...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky by mě zajímalo, kdo to zveřejnil, ale spíš si myslím, že se k ní přišlo nějak nekale, protože většina jejích přátel už má Instagramy čistě private, což je na druhou stranu docela děsivý Každopádně jsem za ni taky ráda, že, nestává se to často, takže bychom si to asi měli všichni užít A zajímalo by mě, jestli to její gesto rukou má opravdu něco společného se sochou svobody

    OdpovědětVymazat
  5. Táto fotka mi urobila veľkú radosť Kristen je tu úplne taká pohodárska, naozaj podarená Celkom som aj prehliadla tu cigaretu v ruke

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě, že ji ta osoba zveřejnila, ta fotka je úžasná. Kristen tam dělá bezvadnou pózu. Akorát možná tu cigaretku mohla odložit na chvilku. :P

    OdpovědětVymazat