úterý 5. listopadu 2013

'Anesthesia' - Cast update

Ahoj lidi. Tyhle tři fotky jsou z itsOKtobeYOU.org stejně jako ty informace, protože jsem líná hledat v tuhle hodinu vlastní, alespoň dneska... a nevím, jestli zítra budu v rozpoložení, kdy budu něco přidávat, protože mám na čtvrtek seminární práci a prezentaci na ní, z čehož je mi opravdu na zvracení, ale každopádně se je chystám nahradit vlastními, ale pro teď jsou tu zkrátka tyhle. Jen jsem chtěla říct, že to, že nedávám zdroje přímo do článků neznamená, že jsem zloděj, všechny moje zdroje jsou uvedené v menu pod nadpisem "credits". Jinak jsem založila rubriku pro novinky z Kristenina nového projektu 'Anesthesia' a spolu s touhle informací mám pro vás i rovnou jeden článek do té rubriky. Zaprvé je to informace o postavě Kristen. Podle informací od @epnebelle se tedy její postava skutečně má jmenovat Sophie (miluju to jméno:)) a má být "inteligentní, ustaraná, neudrží krok se světem a zranitelná" dívka a jsem na ni ve filmu skutečně zvědavá. Kromě této informace jsou tu ještě další, a to o obsazení tohoto filmu. Objevila se hned čtyři jména. Tedy jako první by asi stálo za to udělat z toho anonymního muže na fotkách z natáčení, konkrétního člověka. Jde o herce Sama Waterstona, který si zahraje Sophiina profesora filosofie - Waltera Zarrowa. No, Waterston je ten jediný muž na obrázku nahoře. Na Oscara šestkrát nominovaná herečka Glenn Close si zahraje Zarrowovu ženu. To je ta žena nalevo. Je známá pro všechny role, za které byla nominována na Oscara, zmínila bych např. Svět podle Garpa nebo Nebezpečné známosti. Zajímavé na tom, že byla do toho snímku obsazena právě ona, je fakt, že se s Kristen už v jednom filmu sešla. Jde o film Životní jistoty (The Safety of Objects) z roku 2001, což je jeden z mála Kristeniných filmů, který jsem neviděla, ale přišlo mi to jako zajímavá informace, že už spolu jednou hrály. Dalším jménem v seznamu je Cory Stoll. Je těžké bez pořádného popisu filmu odhadnout, koho vlastně tito herci budou hrát. Cory byl obsazen do role investičního bankéře, který je svědkem útoku... ale jakého útoku? Útoku na koho? No hádám, že asi na toho profesora, ale těžko se to dá odhadovat, to se zřejmě dozvíme až později. Gretchen Mol, o které už jsem se v jednom článku zmiňovala, si potom zahraje manželku tohoto bankéře. No, a aby těch informací nebylo málo, tak i samotný režisér filmu Tim Blake Nelson vstoupí před kamery a zahraje si ve filmu syna profesora Zarrowa.
* * * * * * * * *
Hi guys. I have these three pictures from itsOKtobeYou.org, because it's too late for me to search for my own ones, but I will probably update it tomorrow or on Thursday, it depends on how much work will I have with my seminar work tomorrow. Anyway, I've already founded a category for 'Anesthesia' movie and with this information I have for you also another information about this movie. First of all, it looks like Kristen's charactes is really called Sophie (I love that name). Acording to @epnebelle she's supposed to be "intelligent, troubled, out of step with the world, vulnerable" girl and I am so nosy to her in this movie. The second information is about cast. Three known actors are already on the list. Sam Waterston, who we had an opportunity to see in pictures from the set with Kristen, who was cast to the role of professor of philosophy - Walter Zarrow. Kristen's character is his student. Well, Waterston is that men in the middle. Glenn Close, oscar-nominee, will play Zarrow's wife. It's that lady on the left. She's known for all her six role which she was nominated to Oscar for. For example Dangerous Liaisons or The World according to Garp and she by the way also stared in one project with Kristen. In The Safety of Objects from year 2001. The director of Anesthesia - Tim Blake Nelson will also have acting role in this movie, he will play Zarrow's son. There are another two names on the list, but it's very hard to imagine, who they are really going to play, because we don't know much about this movie. Cory Stoll, who's picture I will add tomorrow, will play an investment banker who witnesses the attack (but I don't know which attack...) and Gretchen Mol will play the banker's wife and Gretchen is the lady on the right.

2 komentáře:

  1. Je toho teď nějak moc, co? Já vím, že si občas stěžuju, že nic nového není, ale tyhle návaly informací a novinek taky není žádné blaho Anesthesia bude tématem asi dost zajímavý film, i to obsazení vypadá víc než slibně, i když se v něm Kristen jen tak občas mihne Pořád to bude větší role při ztvárňování Sophie, než měla v Jumperovi, že!

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež mi to príde také "whoa", neviem, čo na to povedať. Znie to naozaj zaujímavo, len ma mrzí, že Kristen tu nebude mať veľkú rolu. Každopádne, nový projekt ju aj tak čaká, takže... No ale ten dej sa mi pozdáva. Hercov vôbec nepoznám, ale stačí Kris a viem, že to bude skvelé :)

    OdpovědětVymazat