pondělí 11. listopadu 2013

4 komentáře:

  1. A ujo ti aj pekne odpovedal, Angie Ale nie, nie Problém nemáš, mne sa raz snívalo, že som zabíjala po boku Jamieho Campbella Bowera Bolo to potom, ako som pozrela MI Moc ma síce nezaujal, ale vo sne bol super Ehm, mám ja problém ?
    Mimochodom, herec, ktorý hrá Tyriona Lannistera mi až strašidelne pripomína nášho vrátnika na internáte Ale vážne Len nie jeho veľkosťou, no. Ale už mu dať len okuliare a je to celý on
    P.S. : Angie, na praxi ma nepustili na net, tak skusím napísať zajtra. Neskutočne sa teším, až ti napíšem, veľmi mi to chýbalo, len bohužial, ten net je hrozný a na praxi som bola tiež pekne dlho... Čiže nebol čas, no :/ Ale odpíšem, aj keby neviem čo! :)
    P.P.S: Súhlasím, Sam bol úžasný na premiére :) A tiež súhlasím ohľadne času Joj, ale chýbajú mi tie Twilight časy...

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi nekdy zdaji takovy pytloviny, ze bys tomu neverila :) nejsi jedina :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se dnes zdálo, že jsem skákala z útesu a padala jsem 11 km hluboko... vzbudila jsem se předtím, než jsem zjistila, zda-li jsem v rychlosti letu Supermana přežila

    OdpovědětVymazat
  4. lol, to mě celkem pobavilo..ale Tyrion je skvělý, takže dobrá volba..

    OdpovědětVymazat