čtvrtek 21. listopadu 2013

Max Thieriot about Kristen and his cat

Ahoj lidi, jak se máte? Nemám teď vůbec čas, fakt nemám... no dobře, teď zrovna jo, ale neměla jsem, protože jsem toho měla nějak moc do tý debilní školy, která mě čím dál tím víc štve a už uvažuju o tom, že půjdu na jinou. Sice nevím na jakou, ale tady to prostě nemá cenu, hrozně mě to tam sere, to by na vejšce asi nemělo... Jsem tak hrozně unavená, jsem pořád na nervy, a moc nespím, nemůžu si takový luxus dovolit. Dobře, ať nežeru, dneska jsem spala asi dvě hodiny, když jsem přišla domů no... :D Dobře... Teď si to dovolit můžu, protože zítra nejdu do školy. Jedeme totiž s rodičema do Vídně na jednu výstavu, takže tu zítra nebudu a možná se tu neukážu ani v sobotu, ale pokusím se vám to vynahradit v neděli. Dneska mám pro vás jen takový krátký článek. Je o jednom z bývalých kolegů Kristen, o Maxovi Thieriotovi, mluvil totiž o Kristen, se kterou se setkal při natáčení filmu Chyťte tu holku... Mimochodem spolu hráli i v jiném filmu, ve filmu Jumper, ale hádám se při natáčení nikdy nesetkali, protože Kristen tam má asi tak jednu větu úplně na konci filmu :D
"Když mi bylo 13, první film, který jsem natáčel, byl Chyťte tu holku s Kristen Stewart. Chodíval jsem k ní domů docela často. Měla tehdy Bengálskou kočku, a já jsem se rozhodl, že taky jednu chci. Takže jsme jeli k chovateli, dostal jsem svou kočku a Kristen na to: 'Musíš jí pojmenovat Kristen,' a tak jsem to udělal. A tak nějak vybrala i její přezdívku Jane." Kristenina kočka se jmenovala Jella, no měla přezdívku Max, tak myslím, že už víme, kvůli čemu :D Nevím, jak vám, ale mně to přijde hrozně krásný :D sladký i vtipný zároveň :D
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I don't have time, I really don't. Well, now, I do, but I didn't because we wrote many tests and I had lot things to do to school and I am so tired of it, I need to sleep a bit more, but I can't afford such a luxury. Well, I actually slept two hours today, when I came home, so... I can afford it now, because I don't go to school tomorrow. We go to Vienna for two days, so I won't be here, but I will try to write something on Sunday. Well, today I have for you just short article about one of Kristen's co-stars from Catch the Kid and by the way, from Jumper too, but they probably did not met during shooting, considering the fact, that Kristen doesn't have there more than one sentence. He talked about Kristen and his cat. It looks like he named his cat after Kristen... :D
"When I was 13, the first movie I did was Catch That Kid with Kristen Stewart. I used to hang out at her house a lot. She had a Bengal cat, and I decided I wanted to get one. So we drove to the breeder, I got my cat, and Kristen was like, 'You have to name her Kristen,' so I did. And somehow she's picked up the nickname Jane too." Kristen's cat's name was Jella, but she gave her a nickname and called her Max. That's probably the reason, why she did it... I don't know, what do you think, but I think, that it's very cute :D

2 komentáře: