pondělí 4. listopadu 2013

Gallery update 21.5: Three photos from the set of "Anesthesia"


Ahoj lidi, jak se máte? Mně je celkem blbě... a taky jsem hrozně unavená... ale pořád žiju, to je důležité. I když mám pocit, že asi brzo umřu, kvůli té debilní seminární práci, která fakt stojí za hovno. No... ale abych odbočila od toho nepříjemného tématu, vrátím se ke Kristen. Mám pro vás dneska tři fotky z natáčení jejího nového filmu Anesthesia, který se natáčí právě teď v New Yorku. Kristen tam nebude mít nikterak velkou roli, natáčí jen pár dní, ale myslím, že pro režiséra snímku je vážně hodně velkým tahounem, že se může chlubit jejím jménem na soupisce obsazení. No ty fotky nejsou nijak kvalitní, no na té první už je vidět, že to opravdu je Kristen. Je to už oficiální, skutečně ten film natáčí a já jsem z toho nadšená :) Tři filmy během pár měsíců, to je úžasné :) Nemůžu se dočkat novinek z Camp X a ze Sils, ale jak to tak vypadá, ještě nějakou dobu to bude zahaleno tajemstvím, tudíž jsem nadšená, že se objevila takováhle bomba a že se dozvídáme, že Kristen natáčí další film :)
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am pretty sick and tired, but I am alive, that's important. I have for you today three photos from the set of Anesthesia in New York City. It's official now, so... I can already make new category here, so that's awesome. I love that fact that Kristen is shooting another movie, it's in a small role, but it's still just amazing. These photos are from the set, well in the first picture is for sure, that it's her. I am soo excited, she's unbelievable. Three movies during few months, that's just awesome. I can't wait for Camp X-Ray and for Sils, nothing new is going on right now about these projects, so I am soooo happy, that she surprised us by this project.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat