pondělí 4. listopadu 2013

Kristen's got role in comedy movie "American Ultra"

Tři věci.
Tři naprosto úchvatné věci.
Zaprvé, Kristen získala další filmovou roli.
Zadruhé, v tomto filmu si podruhé zahraje s Jessem Eisenbergem.
A zatřetí... Má to být KOMEDIE!!!
Ne, to není vtip, opravdu to není vtip. Naopak, zní to vážně věrohodně a mě by zajímalo, jak to nakonec dopadne, ale momentálně to vypadá tak, že Kristen rozjíždí svou kariéru naplno a že se už relativně brzy vrhne po hlavě do dalšího projektu, což je naprosto úžasné :) Film by se měl jmenovat "American Ultra" a opravdu to má být komedie! Bude hrát v komedii, bože, jsem z toho vážně nadšená. Není to zrovna typický žánr pro Kristen, ale já jsem hrozně ráda, že na to konečně dojde! Alespoň to tak zatím vypadá. Kristen pracuje opravdu tvrdě a takovéhle šance si zaslouží :) a k tomu ještě s Jessem, se kterým si před pěti lety zahrála ve filmu Zábavní park (Adventureland). Jsem hrozně ráda, že tam bude, protože já toho kluka fakt žeru :) Film by měla režírovat Nima Nourizadech... a o čem, že by ten film měl vlastně být? No podle popisu to moc jako komedie nezní, ale má to být komedie, takže se máme na co těšit :D

"Jesse má hrát naprosto nemotivovaného huliče jménem Mike, který žije se svou přítelkyní Phoebe (Kristen) v malém ospalém městě. (Kdo si taky vybavil Sleepy Hollow? :D) Jedné noci jejich životy naberou nepředvídaný spád, když Mika dohoní jeho minulost a on se stane cílem vládní organizace, která má za úkol se ho zbavit."

"Jednoduše řečeno. American Ultra bude největší sranda, jakou si můžou kina přát a to bez užití drog, ohňostrojů a řepkového oleje," což jsem nepochopila, ale řekl to Anthony Bregman, producent tohoto filmu. Pravděpodobně tím chtěl naznačit, že to bude fakt sranda a to se ani nebudeme muset zhulit ani mi a ani tvůrci filmu :D Takže jsem na to vážně hodně zvědavá :D Natáčení by mělo začít v dubnu 2014.
* * * * * * *
Three things.
Three incredible things.
Kristen has got another movie role.
Kristen will star in this movie with Jesse Eisenberg again.
And it's gonna be a COMEDY!!!
No, that' not a joke. It seems to be real, it seems to be official, it seems like Kristen rules the movie world, because she's got another role. It's supposed to be in movie called "American Ultra" and it's supposed to be a comedy! She will star in comedy! Oh my god, that sooo exciting! I am so happy for it :) For her, because she works on her career really, really hard and she deserves chances like this one. And I can't wait for seeing her in another movie with Jesse Eisenberg, I love that guy, I really truly love that guy. Nima Nourizadeh will be a director of this movie. What is this project supposed to be about? Well...

"Jesse will play an unmotivated stoner named Mike, who lives with his girlfriend Phoebe (Stewart) in a small, sleepy town. One night, their lives take an unexpected turn when Mike's past comes back to haunt him, and he becomes the target of a government operation set to wipe him out."

"Simply put, American Ultra will be the most fun you can possibly have in a movie theater without the use of drugs, fireworks or canola oil," said Bregman, the prolific indie producer. So... it seems like an interesting project. Shooting should start next April. Five year after Adventureland, Jesse and Kristen will meet on the set again and I love that!
-------------------------------------------
Jen taková otázka pod čarou... slyšeli jste ten drb o tom, že Kristen chodí s Lanem Garrisonem? Mně to přijde jako blbost, ale nevím, co si o tom mám myslet :D

5 komentářů:

  1. Íííí, Angie! Já jsem tak nadšená, že ani nevím, jak to popsat A jsem nesmírně ráda, že nejsem jediná, kdo je z Maxe tak na větvi Koukalas na jeho Twitter, nebo líp na jeho fotky na Twitteru?! Ten chlap je masakroidní, a když si představím, jak musí vypadat scénář z jeho hlavy, vůbec se nedivím, že téhle roli Kristen řekla ano
    Navíc Jesse :3 Já ho mám hrozně ráda, takže jsem nadšená, že si s Kristen znovu zahrajou spolu Musím si zkouknout Project X, abych mohla ohodnotit režiséra, ale už teď věřím, že to bude skvělej film!!!
    PS: No jo, s Lanem ji spojujou už dlouho - začalo to tím, že ji držel za ruku na těch prvních fotkách, ovšem držel ji za ruku tak, že jí pomáhal z mola na loď, samozřejmě tam byl tělesnej kontakt, podle mě mají už deset utajených dětí a krásný domek na předměstí Bulvár, že

    OdpovědětVymazat
  2. Já fakt miluju, když se u filmu upřímně zasměju, takže jestli tohle bude ten případ, budu maximálně spokojená! Navíc... představa Jesseho jako vyhulence?! To je něco fakt skvělýho Navíc je teď fakt sexy, když si nechá trochu narůst vousy :33 Ale to sem tahat nebudu, každý je aspoň trochu sexy, když si nechá narůst strniště
    K tomu drbu... Víme, jak to pořád je, jen mě docela překvapuje, že se toho pořád drží, když spolu nikde nebyli viděný, ale asi už holt nemají o čem psát, nebo jim zkrátka dochází fantazie Mohli by být trošku víc originální, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně to podle popisu moc na komedii nevypadá =D =D každopádně, hrozně se na ten film těším, a to že tam bude hrát s Jessem mě nesmírně potěšilo =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tohle se fakt těším :) Jesseho jsem si oblíbila hlavně po filmu Podfukáři, tam byl úžasný :) A taky je fajn, že se Kristen vrátila k točení filmů po té asi roční pauze :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je vážně bezva!! Kristen teď točí jeden film za druhým a všechny vypadají fakt dobře:))

    OdpovědětVymazat