čtvrtek 7. listopadu 2013

News about 'The Big Shoe' movie

Wow! Tohle jsem vážně nečekala! Obávala jsem se toho, jaký osud čeká projekt "The Big Shoe", zrovna včera, když jsem koukala na video z natáčení Anesthesia, jsem se nad tím zamýšlela... no a dneska jsem na svou otázku dostala odpověď. Konečně taky, po tak dlouhý době :D Jak už to tak u nezávislých filmů bývá, otázkou zrealizování jsou vždycky peníze... Peníze, které musí někdo poskytnout, někdo, kdo vkládá do tohoto snímku velké naděje. A u The Big Shoe nějak ty finance stále nebylo možné sehnat. Až do doby, kdy se projektu ujala společnost Bankside Films ve spolupráci s Jihoafrickou spoečností Azari Media. Tyto společnosti pomohly projektu získat potřebné finance a bylo oznámeno, že natáčení se konečně připravuje na konkrétní datum. Tím datem je i v tomto případě, stejně jako u 'American Ultra', v dubnu roku 2014, což pravděpodobně nebude pevný termín právě kvůli dalšímu projektu, ale je to ještě poměrně daleko, může se to změnit z nejrůznějších důvodů. Hlavně doufám, že se změní data natáčení a ne obsazení, to bych se fakt naštvala :D Jinak teda American Ultra už má vlastní IMDB stránku :) Už se mi chce vážně hodně spát, takže se nebudu rozkecávat, ale jsem vážně nadšená, protože jsem se na tenhle projekt vážně těšila a skoro jsem ho obrečela, když se začal odsouvat na dobu neurčitou :) hlavně kvůli Kristen, protože tam bude určitě skvělá, ale i kvůli samotnému příběhu a částečně i kvůli Jimu Sturgessovi, kterého mám hodně ráda díky Atlasu mraků a taky z filmu Paralelní světy, nebo jak se to jmenovalo... no a taky v tom bude hrát Elizabeth Banks, kterou znám z Hunger Games a kterou mám taky moc ráda, takže z mého pohledu je obsazení opravdu nejlepší, jaké mohlo být :) Režisérem filmu i nadále zůstává Steven Shainberg.
* * * * * * * *
Wooooow, I didn't really expect that. I was worried about this project so much, so I got much more excited because of those new, of Anesthesia and American Ultra... and I almost stoped hoping that The Big Show really will happen. The problem was... like it always is... with money. Money, money, money, that's always the main reason of post-poning filming of some movie. It seems like The Big Shoe already found a solution. Bankside Films and South Africa's Azari Media are going to find finances for this film and I am sooo excited! So so so much, 'cause I was really interested in this project, especially because of the plot, which seemed to me quite good and of the fact, that Jim Sturgess and Elizabeth Banks play there, because I like them both very much :) The shoot is planned on April 2014... well... in this case will probably come some change, because of 'American Ultra' which is Kristen's new project... so I really, really hope, that the schledule will change, not the cast. No, it's not gonna happen, that's for sure. By the way, 'American Ultra' has already it's IMDB site :) I don't have strenght for longer article, the most important information was already said. The director of The Big Shoe is still the same - Steven Shainberg.

0 komentářů:

Okomentovat