pondělí 25. listopadu 2013

5 komentářů:

  1. A kdypak slaví blog narozeniny? Jinak nevadí, mě je to úplně jedno, já totiž než svým tempem udělám ikonky pro affiliates, tak už bude koenc roku.. a nebo nebude, spíše tak únor, konec roku už je za měsíc, to je moc brzo. Na mém druhém blogu jsem nastavovala nový design v září a ještě tam nemám udělané odkazy na rubriky xD jsem fakt strašně lenivá v netovým světě jinak ti teda závidím, že ti jdou dávat nové články, mě to vůbec nejde, ani komentáře, někteřé musím zveřejnovat i 3x :/ :/ fakt už je to cca 5 dní, co blog blbne a nejsou schopni to opravit, nechápu. Ti pak řeknu mé dojmy po Novém roce ze Sněhurky a lovce chci na to kukat s kamoškou a asi i s mámou, páč ta je z chrise taky ujetá (někdy víc než já, což je nechutný, když třeba mluví, jaké ma sexy tělo) xD

    OdpovědětVymazat
  2. Chňo, tady je nádherná! Upřímně mě štve, jak si s námi blog poslední dobou hraje, teď zase pro změnu zlobí komentáře, naštěstí články už snad fungují, nebo alespoň šly před dvěma hodinama, teď už může být všechno jinak
    A nový design?! Těším se, těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná je :) jsem v tom oblíkání asi jako Kris rifle, tričko, botky, yeah :P akorát na mě to nevypadá tak dobře, jak na ní, že

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju ty její rozevlátý vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Je dokonalá :3
    Angie, Angie, už si videla CF ? Aj ja som z toho uchvatená, bolo to dokonalé :) Čakania bude kruté, ale verím, že to zvládneme. Mimochodom, ja som bola na tom dvakrát a to je asi prvý krát, čo som videla ten istý film v kine viackrát A premýšlam, že si ešte raz na to skočím P.S. : Prepáč, milovaná, že som sa tak dlho neozvala, ale mám toho veľa. Mail mám rozpísaný, snáď ho zajtra dokončím. Naozaj sa ospravedlňujem. Veľmi ma to mrzí, pretože mi komunikácia s tebou chýba...

    OdpovědětVymazat